Bölüm 8

21 7 0
                                    


Uzuuuuuun bir aradan sonra yazmayı özlemişim cankuşlar.Bu aralar biraz yoğundum o yüzden gecikti:((((umarım birdaha olmaz neyse keyifli okumalar...

Annem hemen savunmaya geçti.Yok canım ne alakası var benim için tek önemli olan senin mutluluğun dedi.Bu konu aklımda soru işareti olarak kalacaktı ama önce aklımdaki soruları  değil midemdeki soruları cevaplamalıyım çünkü açlıktan öyle bir gurulduyor ki sanırsın dile gelmiş :)Hemen mutfağa koştum ve o gün yakıp yiyemediğim tavuğu yapmaya koyuldum ve sonuç yakmadım(alkış sesi şak şak)büyük bir gurur ve mutlulukla gülümsüyordum.Annemler sofraya oturdular.Şaşkın şaşkın bir bana bakıyor bir tavuğa bakıyor tam ağızlarını açtıklarında ben girdim devreye evet babacım bu tavuğu ben yaptım.

Sonra aklıma Berk geldi onuda çağırayım da öyle yiyelim dedim ve ona mesaj attım.Annemin yüzü düştü.Ama benim baktığımı görünce aniden gülümsedi.Mesajımdan yaklaşık beş dakika sonra kapı çaldı .Mutlulukla kapıya koştum ve harika kapıdaki kapıcı mehmet abi çöp var mıydı deyince bende Mehmet abi bilerek mi yapıyorsun dedim o da ne? deyince ben var var bekle çöpü getireyim dedim ve çöp poşetini uzattım o sırada yan komşum aynı zamanda müstakbel eşim Berk kapıyı açtı ve ayakkabıları tam giymeden koşarak bizim kapıya geldi.Kusura bakmayın komşucum aceleyle geldim bir şeyler hazırlayamadım deyip yanağıma bir öpücük kondurdu.Bende kıkırdamalarımın arasından geç içeri geç dedim ve elimle içeriyi gösterdim.

Hepimiz sofra başında buluşmuş yemek yiyorduk.annem ve babam sanırım yemeği çok beğendiklerinden hiç konuşmadan yiyorlardı.Yaklaşık bir 20 dk sonra Berk hadi hayatım hani nikah tarihi alıyorduk deyince tamam bekle yiyorum deyip 10 dk sonra sofradan kalktım.Tabi Berk sürekli huysuzluk yapıp 10 dk yı burnumdan getirdi ama neyse.Sofradan kalkıp hazırlandım.Kapıyı kapattıktan sonra Berk bana ne yedin be Rüya deyince ne kuş kadar yedim be diye çıkıştım o da merdivenleri inerken yanağımdan makas aldı ve kızma benim tatlı obezim deyip merdivenleri hızla indi ben Berk diye bağırınca onun kahkahaları iyice sinirimi bozuyordu.Arabanın yanına geldik ben kızgınlıkla arabaya bindim.Nikah dairesine yolculuk başladı şarkılar eğlenceler içinde geçti.Ben öyle çok mutluydum ki sadece iki problem vardı biri bu işler biraz aceleye gelmişti ikincisi annem .Yani aslında annem in problemini tam çözemedim ama umarı zamanla Berki sever diye düşünüyordum ki arabanın durduğunu fark ettim Berk e baktığımda onun da gözleri bendeydi.Ona bakıp ne ? diye bir soru yönelttim o da çok güzelsin dedi bakışları çok farklıydı öyle aşk doluydu ki onun gözlerine bakmak beni kısa sürede yoruyordu.

Hızla arabanın kapısını açtım ve indim .Bu aşk dolu anı aslında bilerek ben bozdum çünkü bunlar benim kalbime fazlaydı en azından biraz alışmalıydım .Benim ardımdan Berk te arabadan indi ve elimi tutup beni nikah dairesinin içine soktu.Hemen 1 ay sonraya alalım biz dedi Berk adama.Ben ne diye hafif çığlığımsı bir ses çıkardım.Ve sesimi kısıklaştırarak Berk in kulağına doğru çok erken dedim.Berk biliyorum dedi.Ve artık seni özlemek istemiyorum senden uzakta uyumak istemiyorum dedi .Yüzü yüzüme çok yakındı ki o sırada nikah tarihi veren adam öhö öhö tamam beyefendi bir ay sonraya tarih veriyorum dedi.İşimizi hallettikten sonra yine arabaya bindik ben berk arabayı çalıştırmadan anahtara giden elini tuttum bir dakika dedim sana bir şey sormak istiyorum.Bakışları hızla elini tutan elime ve yüzüme yöneldi beni ne kadar seviyorsun dedim.O ufak bir tebessümün ardından bana bunu sorma dedi bir iç çekişten sonra bunu anlatmayı isterdim ama sana olan aşkımı kelimelerle anlatmak istediğimde kelimeler bu büyük aşkı anlatamadıkları için utanıp saklanıyorlar rüya dedi Cümlenin sonuna doğru sesi fısıltılı çıkmıştı.Söze devam etti ama beni niye seviyorsun diye sorabilirsin seni gözlerin için sözlerin için aşkın için kalbin için saçların için sevimliliğin için dedi ve yüzünde bir gülümseme belirdi en önemliside seni obezliğin için seviyorum dedi.Benim yüzümdeki gülümseme soldu karnına vurdum ve oda kıkırdamaya başladı ben obez değilim biraz balık etliyim dedim  o bana inanmayan gözlerle baktı ben tamam belki bir iki fazlam olabilir dedim o inanmayan bakışlarını sürdürmeye devam etti üç beş neyse tamam beş on her neyse hadi arabayı çalıştır gidelim deyince Berk yine kahkaha atmaya devam etti ve arabayı çalıştırdı.

Ben düşünüyordum bir insan nasıl hiçbirşeyinken herşeyin olabilir nasıl mutlu ederken kızdırabilir nasıl nasıl beni böylesine mutlu edebilir.Eve vardığımızda anneme nikah tarihinin bir ay sonra olduğunu söyleyince kalbine inecekti .Berk de ona ikinci darbeyi yarın beni istemeye geleceğini söyleyerek vurdu.Ama buna bende çok şaşırmıştım.Yarın beni beni istemeye benim error veriyordu yaklaşık bir saat sonra Berk gitti annem ise hemen benim dolabımın önüne geçti ve bana kıyafet seçmeye başladı.Ben tam mutlulukla koltuğa uzanmıştım ki annem Rüyaa diye bağırınca aniden fırladım annem elinde iki elbise bunları dene ben senin üstünde göreyim en iyisini öyle seçeceğim dedi .Bense anne bende birşey oldu zannettim diye sitemle gidip denedim ikisini ve annem işte bu elbiseyi çok beğendi

Bense anne bende birşey oldu zannettim diye sitemle gidip denedim ikisini ve annem işte bu elbiseyi çok beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Annem iyi tamam bu çok güzel ama dolabını değiştirelim her şey sana küçük gelmeye başladı deyince anne diye isyankar bir ses çıkardım.Hadi hadi çıkar dedi annem çıkardım ve hemen yatağa koştum.Sabah erken kalktım kahvaltı,banyo ve ev temizliği derken saatler ilerledi annemle kuaföre gittik en fazla 2 saat kalırım diye düşünürken 5 saatte anca çıktım annem 5 model denedi ama hiç birini beğenmedi ben artık isyan ettim.Anne yeter yeter saçlarım öldü dedim.Annem de iyi tamam bu olsun dedi ve

Annem de iyi tamam bu olsun dedi ve

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu saçta karar kıldık.Zaman yaklaşmıştı annem bir anda kızım babanı hiç gördün mü deyince ben sahi babam nerede deyince annem telefonu aldı tam babamı aryacakken babam kapıyı çaldı kapıyı açtım canım babamda kuaföre gidip traş olmuş .Babam içeri girerken elinde bir poşet vardı annemle babam kendi arlarında konuştular ve içeri geçtikleri sırada kapı çaldı heyecanla kapıya koştum .Mehmet abiye yeter artık yok birşey istemiyorum deyip kapıyı kapattım sonra yine kapı çaldı kapıyı kızgınlıkla açtım ama karşımdaki Berk ti. Kız isteme faslı kısmen başlamıştı.

HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin