2

4.6K 354 57
                                    

Kimseye aşık olamayacağım fikrinin değiştiği gün, arkadaşlarımla buz patenine gittiğim gündü.

Bilirdim sürmesini. Sürmeyeli uzun zaman olmuştu ama unutmamıştım.

Sadece biraz paslanmış gibiydim.
Etrafıma bakmadan sürüyordum ama pistte bir grubun olduğunu biliyordum. Gözüm onlara kaymıştı ve profesyonel bir şekilde kaydıklarını görmüştüm.

Bunu pek kafama takmadım ama içlerinde ilgi çekici biri olduğunun farkındaydım.

Buzun üstünde sarsak kayışlarımı gerçekleştirirken önüme çıkan kız çocuğuna çarpmamak için ani bir hamle yapmıştım ki kendimi yerde bulmam bir oldu.

Dizim fena halde sızlıyordu. Saçlarım önüme dökülmüştü ve orada bulunanlara rezil olmamak için gülmeye hazırlanmıştım.

Genelde böyle yapardım. Sakarlığım yüzünden düşer ve kendimi daha fazla rezil etmemek için kahkaha atardım.

Ama içten içe ne kadar da rezil bir kız olduğumu düşünürdüm.

Tam kafamı kaldırıp gülecekken boğazımda takılı kaldı kıkırtım. Bana doğru uzatılan ele baktım.

Şaşkınlıktan bir süre sadece güzel parmaklarla bakışmıştım.

Elleri gerçekten güzeldi.

Kafamı kaldırdım ellerimi ellerine koyarken.

Sonra onu gördüm.

Profesyonel bir şekilde kayan gruptan biriydi.

Üzerinde bordo bir gömlek vardı. Altında ise kamuflaj desenli pantolon.

Elleri sıcacıktı. Benim ise üşüyordu.

Sadece bir üç saniye gözlerimiz kenetlendi.

"Teşekkür ederim." Sesim titremişti. Heyecanlandığımı hissetmemesini diledim.

Onun bir şey demesine izin vermeden arkadaşıma doğru sürdüm pateni.

Gerçi ne diyebilirdi ki?

Eminim ki bir şey demezdi.

Kalbimin atışını değiştirmeyi başaran kamuflaj pantolonlu çocuğu o günden sonra bir daha görmedim.

Ama içten içe onda bir parçamın kaldığını biliyordum.


Bu olayı gerçekten yaşadım. Evet bordo gömlekli, kamuflaj pantolonlu çocuk gerçek.

Buz pateni anısı bende ayrı güzeldir. Her ne kadar rezil olmuş olsam da...
Ellerimin ellerine gerçekten değmiş olması tek harika olan şey! üstelik ondan gerçekten etkilendim.

Kitaplardakine benzeyen tek anım budur ve ben bunu kurgulaştırmaya karar verdim.

Umarım kısa olduğu için sıkılmıyorsunuzdur.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum...

gerçek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin