Dar el stă in Russia..

51 2 0
                                    

Harry 's pov

-Harry..eu nu ştiu ce să mai fac...spune cu o voce care mă face să mă bat singur pentru că am dezamăgit-o in ultimul hal.
-Raisa,te rog,pot să iți explic totul..dar te rog nu mai plânge.
-Harry,nu mai ştiu ce să cred,şi să şti că ştiu și de Cara,v.am văzut,nu trebuie sa îmi dai explicatii.

Am rămas chiar mut.Nu creteam ca un om poate fii atât de imbecil ca mine.

-Cara? Ce naiba?fata aia-

-Nu-Mă-Interesează-ce-legătură-ai-cu-fata-aia.

Spune ea clar şi răspicat.
-Raisa,mâine plec.spun pe un ton cam dur.

-Harry,eu nu m.am supărat din cauza sărutului cu Taylor,eu-

-Ce naiba?repet.Taylor m-a obligat la naiba să o sărut pentru a ne distruge pe noi..spun ultimele cuvinte cu o voce subțire.

-Harry,azi am...mai stat şi cu Darcy,a spus că il vrea şi pe 'tati'acasă, spune ea şi pot să jur cu mâna pe inimă că işi muşcă buza pentru a nu plânge.

simt cum lacrimile mele au inceput să curgă pe obrajii mei,simtind că trebuie să mai stau şi pe acasă cu fetița mea.
-vin la voi.

-Harry nu cred că ar fii o ide-

-Am spus că vin la voi.

Şi cu asta am închis telefonul,cam brusc dar nu aveam chef să mă audă plângând.(la media poză cu Darcy)
Am plecat din barul in care stau de când am plecat de la iubita mea.
Eram in Range Rover-ul meu mergănd cu 120 la oră,ador viteza chiar dacă pe Raisa o cam enervează,fac-făceam asta inainte doar să ii văd fața.O iubesc pe fata asta cel mai mult,excluzând-o pe Darcy,ea mi.a luat mințile şi sincer nu vreau să o pierd.Deaceea am o surpriză pentru ea şi Darcy,sper să mă ierte,nu ştiu ce naibii i-a spus Cara de a spus că ne-a văzut,găh..cred că cu o zii înainte de accident eram super nervos şi beat şi am plecat până la Cara acasă.
***
Am ajuns acasă.
Scot cheile și intru,am urcat la etaj in camera noastră
O vedeam pe jos,distrusă din vina mea
Mă apropii de ea cu frica că dacă o ating o s-o sparg în mii de bucățelele.
Ea mă observă dar îşi intoarce capul,am luat o in brațe punând-o pe pat
-lasă-mă naibii,Darcy e cu Tina,de aceea ți-am spus să nu vii,este in parc.
-ăsta e un plus in a mă lăsa să vorbesc cu tine.
-dar eu nu vreau,minte
-okay, dar eu mâine plec,cu Dominic(frate'so)
-Dar Dominic stă in Russia.
-Da..

You Are My Drug [With HarryStyles-Fan~fic|Volumul 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum