Uneori imi doresc sa nu fiu o Styles..

13 2 0
                                    

După 10 ani

-Keeeeevin!

-da mami?

-nu ma lua cu da mami...ce a facut tatal tau cu periuta mea de dinti?

-l-a spalat pe dinti pe domnul pufii.

-of doamne,macar de o folosea cu Linda,dar nu,el trebuie sa o foloseasca cu cainele vecinului varului sau...

-Mamii,nu te intrista,vei face riduri..spune copilul meu de 10 ani.

-sora ta unde este?

-Darcy este cu Vanessa,ingamfata aia.

-ori tie iti place de ea...spun mai in soapta.

-oh firar,ma duc dupa tatal tau Kevin ok? stii cumva unde este aparatul de ras al lui pufii sau trebuie sa merg la frizerie?

-este in dulapul de sub dulapiorul cu cereale.

-ce caut-las-o balta,pa kevin,sa nu pleci din gradina.

-bine mami,pa mami.

***

-Chiar era necesar?! Tipa sotul meu drag,la mine,tipa.

-Nu trebuia de la inceput sa imi iei periuta,boule.spun intorcandu ma ,Chiar imi pare rau ca m am prefacut ca a dat o masina peste mine,dar nu ai ce face,eu fac farse de cand ma stiu ce naiba,nu am sa ma opresc nicio data.Da de unde,nu imi pare rau chiar de loc,,daca ati fii vazut ce fata avea,si asta numai pentru periuta,va dati seama ca daca facea altceva...

~Din perspectiva lui Darcy~

-Mama ta...e geniala, daca mama mea ar venii la mine spunandu -mi sa caut sange fals in debara,m-as speria,dar cum a reactionat Harry?

-A pus botul,a crezut ca mama a murit,ii spun razand prietenei mele cele mai bune.

-Si? ce faci cu Cam? stii ca daca afla harry face ca omul pesterii.

-la inceput o sa ii spun mamei,doar stii ca tata nu m-a lasat sa dorm cu Teddy,ursuletul meu preferat,cand aveam 7 ani...si am sorbit in continuare din sucul meu de o culoare fosforeșcentă

'acasa'

am intrat pe usa casei mele cu un  zambet strengar,cand de fapt eu sunt speriata de moarte,pentru ca stiu ca daca afla tata ca am prieten,suntem amandoi decapitatii,uneori imi doresc sa nu fiu o Styles..am oftat iar acea mică parte am spus-o cu voce soptită

si atunci am simtit un fior cutremurandu-ma,si am cazut jos.

You Are My Drug [With HarryStyles-Fan~fic|Volumul 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum