40:Capitol Special

9 2 0
                                    

Viața mea (Autor)

Numele meu este Raisa Evelin Styles,știu sa vorbesc
Rusa,Engleză,filandeza,croata,ceha,franceza,putina japoneza,spaniola,si mai multe.
Am 26 de ani,Sunt de origine Filandeză dar sunt stabilită in Anglia.
Am doi copii,Darcy care are 16 ani si Kevin are are 10,am un soț pe care sunt geloasa bcs are fundul mai bombat ca al meu,printre care avem si firma internaționala 'Styles Enterprises'
Si am la putere mafiile:
Rusia,Cehia,Croația,Anglia,Filanda si multe altele,dar,care vor fii acolo la momentul potrivit.
Ajung sa imi dau seama,dacă Idiotul de Harry nu intra ca un idiot in viața mea eu nu aveam ce am acum,iubire,familie si multe altele,dar acestea sunt mai presus ca orice.
Mama mea a hotărât sa mi strice viața când aveam numai 7 ani,un suflet pierdut de lume,despărțindu-se de tatăl meu care acum este un consumator de Alcool,si nu numai,ea este acum in Franța, căsătorită cu un frantuz,nu,nu am mai vorbit cu ea de 3 ani,si când am făcut o,m-aapelat ea dar când încerca sa mi spună ceva s a intrerupt,cine știe,cum așterni așa dormi,sper ca pana anul viitor sa fac ce mi am propus.

Va aștept sa citiți volumul 1 atât cât si volumul 2 al cărți 'You are my drug' fostă 'Iubire și ură'
Va puuup

You Are My Drug [With HarryStyles-Fan~fic|Volumul 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum