•Trevor

11 1 0
                                    

La media sunt Blake si Raisa

•Trevor•

HARRY'S POV

-Mabel,când avem următorul transport?

-mmm pai la 03:00 trebuie sa plec spre Shannon si Nolan,dar știai asta,de ce intrebi?

-voiam sa știu când i-l caftesc pe tip,i-l mai iau cu mine pe Sawyer?Știi doar ca nu am nevoie de el,e doar un copil răsfățat care crede ca are putere pentru ca taică-su' e mâna mea dreapta.
 

DARCY'S POV

Sunt moartă.Moarta.moarta moarta. De ce dracu am spus ca nu vreau sa fiu o Styles?! Asta e de rău ori eu visez.Dar asta înseamnă ca Kevin e singur iar..mama si tata...nu se cunosc?! Nu nu nu! Asta nu e adevărat!Trebuie sa plec de aici,sa i-l iau pe Kevin si sa rezolv problema asta!

RAISA'S POV

După ce am plecat de la cafenea ,2 ore mai târziu am început sa m-a pregătesc pentru întâlnirea cu Blake,i-l ador așa mult!
Mi am luat o pereche de blugi negrii cu talie înaltă rupți la genunchi si un top negru cu niște mici detalii aurii in jurul gâtului, topul lăsându-mi tatuajul cu litera H si o nota muzicală la vedere,nici nu știu de ce l am făcut,probabil eram beata sau ceva.. Tot odată lăsându mi la vedere si tatuajul cu colivia si cele doua pasarele care exprimau atât de multe doar uitându te la ele,dar nu azi,jacheta mea neagră de piele a aterizat pe umeri mei goi perfect iar ca sa completez ținuta mi am luat niște tocuri stiletto negre cu niște auriu in jurul curelei mici pentru încuietoare,mi am lăsat parul lung si negru prins intr o coada de cal,am auzit soneria casei mele și am coborât tot odată luându-mi geanta.
In fata mea văd un par negru si niște ochii verzi ca un cristal,Blake al meu m a atras din primul moment in are l am văzut, am simțit ca imi aduce aminte de ceva..la care Țineam, dar parca o parte din viața mea a fost stearsa,pana acum un an când am început sa ies cu el nu imi pot aduce aminte ultimi 3,4 ani.
Văd pantaloni de trening albii,hanoracul negru iar fesul sau din cap se potrivește de minune cu parul lui scurt dar tot odată dat pe spate,(a dat jos fesul)i-l îmbrățișez si sărut scurt apoi el începe Conversația.

-Deci iubito,mergem la pista sau vrei sa mergem la club?

-Blake! Eu? Club? Normal ca mergem la pista!

-Doar glumeam iubito,sunt mulți prea mulți ciudați acolo,nu ai ce caută tu printre ei.

Blake mi a deschis portiera din dreapta lui si apoi s a grăbit sa ajungă la volan pentru a putea pleca,nici unul dintre noi nu a mai spus doar eu am fost cea care a dat drumul la muzica tare apoi când drumul s a sfârșit am văzut pista am văzut ca Blake vine înspre portiera mea așa ca am așteptat pentru a venii,cu toate ca știe ca nu sunt genul ăla de fata.
Ii văd capul verde al Christianei,care vine si m-a îmbrățișează cu o putere nemaivăzută iar eu ii răspund cu același gest,Christiana este cea mai buna prietena a mea,cap de spanac ce e,e vopsita verde cu si Șuvițe verzi fosforeșcente!

-Puștoaico! De ce nu ai mai venit pe aici! Jared a întrebat de tine zilele trecute..partea asta o spune mai ușor pentru ca Blake nu i-l agreează ca sa spun așa.
Ii fac un semn sa tacă iar apoi zic

- Unde sunt ceilalți si cine concurează in seara asta?

-Pai ceilalți sunt la bar iar in seara asta a venit unul nou Trevor care cică e din mafia rivala.
Exact,eu am propria mafie,iar Blake si Christiana sunt 'mainile' mele drepte si oamenii in care am cea mai mare încredere.

Ii trag pe amândoi cu mine iar eu m-a duc si concurez pe 20.0000 de dolari,sa vedem ce poți,Trevor!

Hei prieteni,imi pare tare rău ca nu am mai postat,dacă v a plăcut Violați steluța care așteaptă sa fie violată si voi reveni cu un nou capitol❤️Aștept o părere ! ❤️❤️❤️

You Are My Drug [With HarryStyles-Fan~fic|Volumul 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum