-Cadoul tău,Darcy,vrei să il aduci ?o intreabă el.
-Mhm.raspunde ea entuziasmată.
-uite,iubii bubu dulcii mumu,pentru a mă ierta,eu ,împreună cu Darcy ți-am luat ceva.
-Nu am nevoie de nimic,atâta timp cât sunt cu voii.Dmn cât de Bipolară sunt.
-Ehh,noi tot am fii făcut-o.
-tatiiiiii,uite.spune ea inmânândui o cutiuță din catifea neagră.Inima imi sărea din piept.
-Nu ai de gând să mă ceri nu?
-Nu ai fii acceptat?întreabă prefăcându-se rănit.
-Ba da,te iubesc si as face orice pentru tine.
-închide ochii te rog,spune blând,eu mă supun iar pe încheietura mea am simțit ceva rece.
-îi poți deschide.
Iar atunci ochii mi s-au umezit,lacrimi de fericire.
O brățară argintie cu inițialele: D,H,C,1D,N şi A,am mişcat mâna iar inițialele care aveau câte un diamant transparent,numai cel cu H și D având diamantul verde,doamne,nici nu am realizat că fața mea era ceva gen:Gura deschisă(de uimire dăă/^),obrajii roşii și umezi iar pupilele mele dilatate.Cred că o să leşin.
-iți place?
-d -d- doamne,e perfectă spun eu cu o voce mică.Dar Harry nu o pot accepta,nu vreau sa crezii ca eu sunt cu tine doar -
-iubito, nu aş crede asta nici o dată.Iar acum vine surpriza mea.
-Harry , nu imi trebuie brățări, cercei, coliere, pentru a-mi arăta ceva,eu te iubesc orice ar fii.
-de data asta,nu e un colier sau o brățară, e..un inel,acum,acum te cer, deci Raisa,vrei să devii Doamna Styles?
-Nu.
-N-nu?
-Am glumit,Doamna Styles,suna bine,DA!
-Iubito,m-ai speriat al dracului de mult,te iubesc.
-Şi eu,Te iubesc enorm de mult!Apoi m-a îmbrățișat strâns.