Jeg så på drengene så træt og udmattet på dem. Calum og Luke stod fast og så koldt på mig, Ashton så fortabt ud på os. "Drenge please i er bedste venner...." begyndt Ashton. Vi afbrød ham allesammen "stop Ash" hviskede Luke med tårerne løbende ned af kinderne. "Du er en idiot Michael!" Hulkede Luke "det hele er din skyld" sagde Calum hårdt. Et stik i mit hjerte jog igennem mig, det dræber mig langsomt at se... At Luke er ked af det, pga. Mig..... "Jeg ville gerne sige at jeg er en idiot. At jeg er en kæmpe idiot, men jeg nægter at sige at det var mig der dræbte det her" råbte jeg. Jeg gav dem et blik, en sætning var nok til at fortælle dem, at jeg ikke kunne mere. Jeg vendte mig om tog ikke noget med mig, jeg havde ikke brug for noget.... Det der knuste mig mest var at de aldrig råbte, løb efter mig eller bare det mindste prøvede at stoppe mig.
Jeg sukkede over mindet, tre måneder, tre måneder uden musik, uden fans, uden band, uden 5 second of summer, uden af nogen af mine venner. Jeg slukket irretedet for tv'et som blev ved med at vise mit ansigt. Jeg så på mig selv i spejlet der hang ude på gangen, mit hår var stadig ildrødt. Sidste de så mig havde jeg grønt.... Jeg så på mit ene øjne bryn, en slags picin (staves) var der, det var Luke der havde plaget mig at få den lavet. Siden han havde fået en læbe picin (staves) jeg grinede en smule men blev hurtig kold og trist igen. Jeg sukkede højlydt og tog en jakke på, da det var en smule køligt udenfor. Jeg låste døren og gik helt ud på gaden og trak vejret dybt ind. Jeg havde fået en lejlighed i New York, Brooklyn.... Jeg fandt en park og sat mig på en bænk lige over for søen. Hvor der var en and, som så meget ensom ud. Den havde det ligesom mig..... Jeg så mod hot dog vognen "bliv der" sagde jeg til den der and. Jeg skyndte mig at køb et pølse brød og en hog dog. Derefter sat jeg mig ned, "rap rap" sagde den og skyndte sig op af vandet. "Her makker" sagde jeg og gav den noget brød. Den hoppede tilfreds op på bænken, jeg grinede af den. "Hvad skal du så hedde?" "Rap rap" "okay Rap" "rap rap rap" jeg så smilede på Rap. Som spiste i ro og mag, og skulede nogen gange til mig. "Sige mig taler du med en and?" Jeg så op på en pige, selvom hun var ret flot, og jeg godt kunne bruge noget menneskelig selvskab. Var hun sikkert en fan der kunne afslør mig, desuden talte hun ret så ned landene til Rap! "Hvis du er fan, så gå..." misforstå mig ikke, men jeg har droppet alt med 5sos at gør. "Fan af hvad?" Jeg så op på hende igen, hendes hår var vildt pænt! Og jeg synes hendes øjne passe godt sammen med den hår farve hun havde valgt. "Glem det" mumlede jeg, "okay, jeg er Alexandra men folk kalder mig for Alex" sagde hun og rakte hånden frem. Jeg tog imod den "Michael, folk kalder mig Mikey eller Mike" sagde jeg og smilede til hende. "Jeg tror jeg bliver ved med at kalde dig Michael, har altid elsket det navn" grinede Alex. Jeg grinede med og sagde at hun måtte kalde mig hvad hun vil. Rap gik væk og ud på vandet hvor der var kommet en and.... "Så Michael er du ny her i byen? Synes ikke jeg har set dig før" sagde Alex. "Jooooo ny kan du hvis ikke kalde mig, har boet her i like 3 måneder" sagde jeg. Hun nikkede og kørte en hånd igennem hendes hår som var gledet ned på hendes ansigt. "Såååååååh bor du her i Brooklyn?" Spurgte jeg "hvad? Nej! Jeg abjerder her i byen men bor i en lejlighed i min hjemby, hvor jeg altid har boet" sagde hun med et smil. "Hvad hedder den by?" Spurgte jeg nysgerrigt om "Aza" sagde Alex med et grin "der abjerder jeg!" Råbte jeg næsten. Aza er en VILDT hyggelig by, lille men den er bare så fantastisk! Jeg elsker byen Aza den er bare så dejlig og rar.... "Seriøst?" Jeg nikkede ivrigt "cool" grinede hun, og så ned på sit ur. "Pis!" Sagde Alex og så frustreret ud "hvad så?" Spurgte jeg "mit tog er lige kørt.... Min veninde AZ spørger hvor jeg er" sukkede Alex. "Jeg kan kører dig?" Tilbød jeg, hun så lidt på mig før hun nikkede og takkede.
//Så er klokken 20.20, og her er det første kapitel som jeg lovet jer. Hvad synes i indtil videre?\\
YOU ARE READING
Idiot
FanfictionForstille dig at 5sos får et stort skænderi i gang, og det aldrig stopper. Luke siger det hele er Michael's skyld, Calum er enig. Ashton siger at det ikke er nogens skyld. Michael fik nok og skred, bedste venner, et band, et ubrydeligt bånd, det var...