Den stemme {del 1.}

170 12 2
                                    

Jeg flettet vores fingre sammen og så dybt ind i hendes øjne. Jeg smilede skævt til hende, hun smilede et stort smil som fik noget i mig til at svæve. Men jeg blev afbrudt i at kigge på den største skønhed, gud har skabt da en stor smerte kom ind i mit hoved. "AV FOR DEN LEDE..." Udbrød jeg og tog mig til hovedet for at kigge ondt på den lygtepæl der var stået i vejen. "Er du okay?" Spurgte Alex og så bekymret på mig, awww den lille nuttet panderynke! "Øhm yay" sagde jeg og gnubbe i den bule der var på vej....

Ad det lød forkert

På vej i mit hoved din idiot!

Det lød stadig forkert

Jeg rystede på hovedet over min indre stemme og så på Alex med et smil. Hun tog min hånd væk og kyssede min stakkels ømme pande... "Bedre?" Spurgte hun og blinkede med sine lange naturlige øjenvipper der blidt rørte hendes kinder... "Altid når du er i nærheden" sagde jeg og kyssede blidt hendes højre håndryg. "Michael Gordon Clifford, hvad laver du her og hvorfor er du ikke hjemme?!" Den stemme, lyder så bekendt, så moderlige og alligevel har en drillende undertone. "Altså udover at falde for hende pigen?" Den drillende tone blev stærkere og jeg vendte mig om og så en jeg aldrig troede jeg skulle se igen. En som har været som en søster for mig......

Forsættes følger

//Ha ha kort kapitel, I know, skal lige være sammen med min kusine i dag så i må tage det i kan få. Desuden er bogen slut nu! Ha ha! Tror i jeg lyver? Så se i næste kapitel hvad der sker....\\

Idiot Where stories live. Discover now