Alt i en kvinde, jeg ser kun dig

186 14 4
                                    

Jeg tog mig til hovedet som dynker, hovedpine! Den gang jeg var mkndre var jeg skrækslagen for hovedpinens piller og hostsaft. For jeg var sten sikker på at hvis jeg tog hovedpinens pillerne, ville jeg få mere hovedpine. Og hvis jeg tog hostesaften ville jeg hoste mere.

Lol Mikey!

Yay jeg var ikke for klog dengang....

Ha ha! Det er du stadig ikke!

Undskyld mig?

Du er tilgivet for alt

HVAD SIGER DU?!

Du undskyldte?

Urghhhh du er for meget!

Omg shhh Michael nogen mennesker skulle nådige tro vi var gift!

Og hvorfor så ikke?

Jeg har en stolthed, jeg skal passe på...

Din lille! Urgghhh din lille dumme snakkesalig mide!

Av

Jeg så på Alex der var ved at lave pandekager, PANDEKAGER! Jeg så nøje på hende, imens hun ligeså stille nynnende. "Okay børn lille jeg tager på abjerde, ses!" Sagde AZ og kyssede mig på hovedet. OG TOG MIN BACON?! Bagefter kyssede hun Alex på begge kinder og tog et stykke brød. Og hun var ude af døren.... "Lol" grinede jeg og spiste videre på det jeg havde på tallerken, Alex nikkede imens hun grinede. Jeg tog mig selv i at nærmest kigge sulten på hende, fy skam dig Michael! Men hun er bare lækker at jeg få lyst til at spise hende.

Jeg vidste ikke du var kannibal?

Jeg vidste ikke du var så dum at hører på? Nårhh jo det gjorde jeg!

Av den gjorde nas Clifford

Det var meningen...

Ej det siger du ikke!?

Jeg rullede automatisk øjne og så lidt mere på den gudinde der nu sad overfor mig. "Hvad?" Grinede hun, "ikke noget" sagde jeg uskyldigt og så væk men smug kiggede på hende. He he he.... Jeg tog hendes hånd i mine hænder, hun så ind i mine øjne med sine åhhhh så fantastisk øjne. "Du er venlige, sjov, sød, smuk, barnlige, seriøs når du skal være det, forstående, en god lytter. Alt i en kvinde, jeg ser kun dig, jeg har kun mine øjne på dig. Hvad du ser i mig, idioten er mig en stor gåde. Men jeg kunne ikke være mere taknemmelig, jeg håber jeg en dag kan gør dig ligeså lykkelig som du gør mig" sagde jeg. Et smil poppede frem, hun tog sin anden hånd og nussede min ene hånd. "Aldrig kald dig selv for en idiot igen, du er den bedste person på den her jord. Du gør mig allerede lykkelig, og hvis vi en dag går fra hinanden ville du stadig være i mit hjerte" sagde hun og lænede sig ind for at kysse mig, jeg kyssede tilbage. "Jeg har en ide!" Udbrød Alex og trak sig hastigt væk fra mig, med sådan en fart at stolen faldt bagover. Jeg sprang op og hjalp hende op "er du okay?!" Sagde jeg og så om hun var kommet tilbage. "Ja ja, ro på søde jeg har det fint. Men du skal synge Goodbye" "huh?" "Jeg hørrte den i går aftes, den var god, du skal ligge den på YouTube så de kan se du har det godt uden dem" sagde hun og kyssede min kind. "Men" sagde jeg og så ned "jeg er ikke klar, til at give..... Slip" sagde jeg og så på hende. Hun førte sine hænder op til mit ansigt, "det har du allerede Michael" hviskede Alex.

Idiot Where stories live. Discover now