Goodbye

175 13 2
                                    

Jeg nynnende sangen igen og igen, og øvede det. "Woaw Clifford jeg tror ikke du glemmer den forløbligt" grinede Rosie, jeg smilede og så på LM der sat kamera op. Han har åbenbart altid haft en lille drøm om at filme folk, lol.... Jeg sat mig ned og så på de mennesker der så på mig. Jeg begyndte at spille melodien og åbnede munden. "You say you hate me, you say you not need me. You say that's, I am sad now.... All they things you have too say, was about me. My time is now and you will remember my name. Goodbye mom, goodbye dad, goodbye Luke, goodbye Calum, goodbye Ashton. Good night sister, uhh uhhh, goodbye 5 seconds of summer, seen you later fans! I was here but you will not have that. I have thinks so much and my head explodes soon, and my hands shake a little when I think of you, this is so hard for me.... To say that but I will be honest with yourself... Goodbye mom, goodbye dad, goodbye Luke, goodbye Calum, goodbye Ashton. Good night sister, uhh uhhh, goodbye 5 seconds of summer, seen you later fans! I am happy out your guys, my love is here I am, and I love her. She is so perfect for me, so yes I am a idiot, but it is even. We are idiots but I am must, you can see me now, I hope you are happy, like me. Goodbye mom, goodbye dad, goodbye Luke, goodbye Calum, goodbye Ashton. Good night sister, uhh uhhh, goodbye 5 seconds of summer, seen you later fans! I have made friends they are not fake like many of the others I've had. I have found the city I belong to here where people understand me and I understand them. Believe me I heard both shouting and whispering behind my back. Goodbye mom, goodbye dad, goodbye Luke, goodbye Calum, goodbye Ashton. Good night sister, uhh uhhh, goodbye 5 seconds of summer, seen you later fans! You do not think of me, I feel good here, I have both friends and a girl. As I like... My girlfriend is she here and I love her. Goodbye mom, goodbye dad, goodbye Luke, goodbye Calum, goodbye Ashton. Good night sister, uhh uhhh, goodbye 5 seconds of summer, seen you later fans! I am happy here and I hope to find happiness one day, for I burn not of anymore....
It's time to let go, so I let go now, uhh uhhh uh, I set you free from me. Hope you're happy now, without me, because I have never had it better myself! Is it such a success feels, I think so damn good I could get used to. Goodbye mom, goodbye dad, goodbye Luke, goodbye Calum, goodbye Ashton. Good night sister, uhh uhhh, goodbye 5 seconds of summer, seen you later fans! Oh ohh, goodbye mom, now, goodbye dad, oh, goodbye Luke, yeah, goodbye Calum, uh, goodbye Ashton, can you hear me? Good night sister, I hope you are happy up in the sky, goodbye 5 seconds of summer, is not more time back, seen you later fans, maybeeeee...... Good...... Bye.... Goodbye forever...." Sang jeg, "og stop" sagde LM og stoppede videoen med et brag. "Så skal den bare blive en smule redigere" mumlede han, "jeg laver en YouTube kanal" sagde Rosie og sat sig ved sin egen computer og begyndte at taste ting. Jeg sukkede højlydt og lagede mig tilbage, Alex sat sig på mit skød, "din sang er god" hviskede hun. "Ikke ligeså god som du er" hviskede jeg i hendes øre, hun fik hvis en kuldegysning..... Jeg krammede hende ind til mig og AZ tog et billede af os, "fint" mumlede hun med et smil. Vi sat os allesammen tæt på hinanden og tog et billede. He he.... "YOUTUBE KANALEN SKAL DA HEDDE, CLIF, AZ, LM, AL AND ROSE" grinede AZ, vi alle grinede.

De sociale medier går amok har de andre fortalt mig, jeg har ikke været på nogen af mine sociale medier siden skænderiet fandt sted. Jeg lukkede verden ude, og var ligeglad med alt og alle. Jeg skulle bare havde en pause.... "Hører den her, Michael's sang er så god! Alligevel kan jeg ikke lad hver med at græde.... Hvorfor gik du Clifford?" Læste Rosie op. Det kan jeg ikke fortælle.... "Hvad med den her? Jeg undskylder hvis jeg har været en af de mennesker så du ikke kunne være med mere" læste LM op. Awwww! "Du skal vide at du ikke er min ynglings, men kæft den sang er god! 5sos er ikke det samme mere..." Læste AZ op, jeg tror aldrig det ville blive det samme uanset hvad... "Plz tage os tilbage Michael?" Læste Alex, jeg så det var Ashton der havde skrevet, jeg rullede med øjne. Jeg har givet slip, den eneste jeg aldrig slipper er min søster..... Jeg elskede den lille mide.....

//Så er der sgu ikke lang tid før denne bog er nået enden... Hvad synes i om min amatør sang? Husk jeg er ret så dårlig til engelsk så der er nok et par små fejl\\

Idiot Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora