,,Vzpomínáš si na tu holku, o které jsem ti nedávno říkal?" Řekl posmutnělým hlasem a sedl si na gauč do obýváku. Neváhal jsem a sedl jsem si k němu.
,,O kom teď mluvíš?" Zeptal jsem se.
,,Kookie... Vážně? No, ta která se mi líbí" Rozhodil rukama. S rozjasněným výrazem jsem na něho vyhrkl: ,,Jo tahle!! No a co s ní?" Koukl jsem na něho s ustaraným výrazem
,,Chodí s ní Jimin..." Řekl se smutným výrazem. ,,..Myslel jsem, že ke mě cítí to co já k ní ale asi to byla pouze moje iluze." Nevěděl jsem, jak mám odpovědět, protože nevěřím na pravou lásku nebo na lásku na celý život. Jsou to podle mě žvásty jen proto, aby mohli mít sex.
,,Tae víš.. já.."
,,Nemusíš nijak odpovídat. Znám tě.. vím jaký máš na to názor." Usmál se na mě falešným úsměvem a mě to drtilo.
,,Myslíš, že bude v pořádku když tu Jimin bude přespávat?" Na chvíli se zamyslel, pravděpodobně přemýšlel ale nakonec z něho vypadlo ,,Proč by nemohl? Pořád je to můj kámoš a to se nezmění." Usmál se a podíval se do země. Obdivuju ho. Pořád se usmívá, je veselý, i když ho někdo raní nevadí mu to. Radši se nechá ranit namísto toho, aby měl s někým nějaký konflikt. Pomalu jsem se mu zadíval do jeho očí a soustředil se na ně. Po chvíli si mého pohledu všiml a taky se do mých oči díval. Pohled jsem odvrátil, když jsem si uvědomil kam má mysl směřovala. Moje myšlenky jsem se snažil ignorovat a radši prolomil ticho. Když jsem otevřel ústa ozval se zvonek. Konejšivě jsem se podíval na Taeho. Pouze s úsměvem přikývl.
ČTEŠ
Tell Me More [POZASTAVENO]
FanfictionPříběh o Jungkookovi, který odmítá se zamilovat, kvůli strachu. Zvládne odolat roztomilému Taemu? ,,No matter how difficult and hard something is I will always be positive and smile like an idiot."