!!UPOZORNĚNÍ!!
Pokud budu mít pocit, že je tam něco co ve svém slovníku používám.. např. Smirk.. apod. Vždy vám k tomu dám * a úplně dole budete mít vysvětlení k tomu slovu.. ^w^ přeji hezké čtení~ <3,,Ou... tak promiň."
Zvedl jsem se z postele a rozhodl si vybalit. Tak samo udělal i Taehyung.
,,Uhm.. rekneš mi aspoň tvé jméno?" Usmál se. Měl velmi zajímavý úsměv. Takový.. nevídaný ale byl krásný. I jeho styl nebyl špatný.,,Jeon Jungkook." Řekl jsem hlasem i don't fakin care.
On se zarazil a přestal si ukládat věci do skříňky. Pak zase pokračoval a nahodil smirk*. Okay... to vůbec nebylo divný. Věci jsem měl už vybalené, proto jsem si lehl do postele a vzal si mobil do ruky, abych si zkontroloval SMSky či sociální sítě. Taehyung si sedl vedle mé postele a koukal na mě s usklebkem. Pohled jsem mu nevěnoval, otočil jsem se zády k němu a dále se věnoval mobilu. Chvilku bylo ticho a žádný pohyb jsem nezaregistroval, tak jsem to nechal být. Najednou po mě skočil a celý se na mě rozvalil.
,,Notaaak ignoruj mě!!" Řekl a začal se smát jak potrhlej.
,,Slez ze mě!" Zakřičel jsem na něho naštvaně. Nechtěně se dotkl mého boku. Jsem nesmírně lechtivy, takže má reakce byla taková, ze jsem se rozesmál.
,,Ty jsi lechtivý?" Podíval se na mě se zákeřným výrazem.
,,Ne." Odpověděl jsem rychle a doufal, ze je tak blbý a uvěří mi, ale to jsem se sakra mýlil. Začal mě lechtat a já se smál strašně nahlas. Házel jsem sebou a prosil ho ať přestane. Najednou přestal.
,,Hmm.. takže pán nablučený se umí i smát jo." Řekl provokativním hlasem. Než jsem stihl protestovat nebo cokoliv jiného, tak mě pohladil po hlavě. Celé tělo mi zamrzlo.
,,Úsměv ti sluší víc." Usmál se a hodil se na svou postel. Já byl v šoku, věděl jsem, ze s tady tímto stvořením se nijak bránit nedokážu.
Mám odstanit mou masku? Mám se s ním postupně začít kamarádit?
Tyto otázky se mi honily hlavou.
,,Tak co... budeme kamaradi?" Řekl Tae s už smutným úsměvem. Myslím, že tušil, že řeknu ne.. Ale já sám váhal. Mám nebo ne?* smirk znamená pousmani s jedním koutkem viz.: something like this lel.
Okay. Další část je tady.. <3
Jsem strašně ráda a strašně mě překvapuje to, ze to má větší úspěch než jsem si kdy dokázala představit... Doufám, ze se vam příběh ,,Psychopath." Zalíbí tak moc jako tady tento, protože si na něm dávám velmi záležet..
Děkuji vám za vše~~~ ♡♡♡
ČTEŠ
Tell Me More [POZASTAVENO]
FanfictionPříběh o Jungkookovi, který odmítá se zamilovat, kvůli strachu. Zvládne odolat roztomilému Taemu? ,,No matter how difficult and hard something is I will always be positive and smile like an idiot."