Přespávačka

399 41 4
                                    

Přišel jsem loudavým pohybem ke dveřím. Stále jsem pochyboval o tom, jestli otevřít nebo ne. Přece jenom, když otevřu bude smutný Tae.. Ale když neotevřu bude zklamaný Jimin a já bych tu byl s V-m sám, a kvůli mým myšlenkám by to asi nebylo dobré.
Nakonec moje rozhodnutí bylo, že otevřu.
,,Ahoj!" Pozdravil s úsměvem od ucha k uchu Jimin.
,,Ahoj Jiminnie~." Nahodil jsem jemný úsměv.
,,No co, chyběl jsem ti?" Mrkl na mě,ruku mi dal okolo mého krku a začal mě lechtat.
,,Hyung~!! S-stop! Prosím!!" Začal jsem sebou cukat jako o život a snažil se vymanit z jeho ,,objetí". Rychle jsem můj krok přesměroval k Taemu.
,,Jé ahoj V!" Usmál se Jimin.
,,Ahoj." Řekl mírně pokleslým hlasem. Jimin si toho pravděpodobně nevšiml ale já jo.
,,Tak co hodláme dělat?" Koukl na nás Jimin, mezitím co si vybaloval věci, které měl na přepsání. V se zničehonic rozzářil a začal se chovat jako ten starý blázínek. Začal s Jiminem blbnout smát se a vše možné. Bolelo mě to za něho v jeho očích jsem viděl bolest a chuť vše kolem roztřískat, a i přesto to neudělal, vážně ho obdivuju.
,,Copak ti je Kookie~?" Podívá se na mě Jimin s usmívajícím se Taem v náručí.
,,Ah to nic. Nejdeme se dívat na film nebo něco takového?" Podíval jsem se na ně.
,,To není špatný nápad!" Vykřikl s rozzářeným obličejem V.
,,A kluci mám pro vás potom menší překvapení." Mrkl na nás Jimin a my se na něho nechápavě podívali.
,,Co ti myslíš?" Uvidíš za chvilku. My se na sebe s Taem jen nechápavě podívali, pokrčili rameny a dál to neřešili.
,,Jdu vybrat film!" Rozutekl se k televizi a začal šmejdit v DVDčkách. Nakonec po asi 5 minutách hledání a ticha, vybral nějakou komedii, kterou jsem popravdě ani neznal. Zhasli jsme světla, uvelebili se a začali se koukat.
,,Donesu ještě popcorn a deku, tak chvilku počkejte." Vstal jsem a šel do kuchyně, když jsem se po chvilce vrátil, tak jsem se musel usmát.
V i Jimin se zažraně dívali na film. Teď byla moje příležitost! Lehce jsem se proplížil a vybafl je.
,,HOLLY SHIIT!" Vykřikl Jimin.
,,FUCK!!" Vykřikl i V a oba spadli z gauče. Chytl jsem nekontrolovatelný výbuch smíchu a oni se za chvíli přidali semnou. Po chvilce jsem zaslechl zvonek. Všichni jsme se zarazili a Jimin se usmál.. já se na něj pouze nechápavě podíval.
,,Tu je to překvápko." Usmál se.
,,To jsou kluci?!" Vykřikl s nadšením  a nehorazným úsměvem Tae ke dveřím, když ale dveře otevřel jeho výraz stuhl, ani já a ani on z jsme nečekali, kdo tam v těch dveří ve skutečnosti bude stát.

Tak tady je další díl! ^3^ Kdo myslíte, že tam stojí? :P Už se to pomalu začíná rozjíždět, tak vydržte ještě chvilku a začne to nabírat grády. :D Doufám, že se líbí like, koment. Vše mě potěší! :3
Byee~ :3

Tell Me More [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat