Po vypnutí téhle nehorázné kraviny jsem se rozhodl, že zavolám kluky, aby jsme zapařili nějakou tu hru. Začnu hledat mobil po baráku, až ho nakonec najdu na jídelním stole v kuchyni, posadil jsem se ke stolu a do ruky si vezal mobil. Vytočím nejdřív číslo od Taeho...
Rozhovor:
Tae: ,,Ahoj Kookie~."
Já: ,,Ahoj. Hele máš dneska čas?" Zeptal jsem se poněkud nejistě.
Tae: ,,Hele... a víš že mám?" Nad tímto jsem se musel pousmát.
Já: ,,Super.. takže 18:00 u mě?"
Tae: ,,No problem."
Já: ,,Tak zatím čau." Řekl jsem s úsměvem.
Tae: ,,Pa~"Nějak podobně se to opakovalo i s ostatními. Jen bohužel Rapmon, Jin, J-Hope a Suga nemohli dorazit. Prý jdou někam s jejich holkou. Jen jsem si sám pro sebe protočil očima. ,,Takže přijde jen Jimin a Tae." Řekl jsem poněkud smutným hlasem, protože s kluky jsme pohromadě nebyli už ani nepamatuju. Začal jsem podléhat myšlenkám na staré časy. Jen tak si sedím a přemýšlím. Po chvilce se ozval zvonek. Nejdřív se mé oči přesměrují na dveře a hned poté na hodiny. ,,Vždyť je teprve 17:00" Řekl jsem zmateně.
,,Noták už otevři!" Zakřičel z venku na mě hlas Taeho. Přiběhl jsem ke dveřím, abych mu otevřel.
,,Promiň mi to." mírně se usměji a podrbu se na zátylku.
,,V pohodě prosím tě." Náhodní jeho úsměv, který vždy tak rozjasní jeho osobnost. Ukázal jsem mu náznak na to, aby vešel dovnitř.
,,Kookie? Potřeboval bych nejdřív s tebou něco probrat..." podíval se na mě najednou s vážným výrazem. ,,... je to taky důvod toho proč jsem přišel tak brzo." Začal jsem být nervózní z toho co se bude dít dál.Pokračování je tu. ^3^ Zatím jsou to takové krátké díly.. ale za chvilku už budou delší a delší :))
Jakoukoliv výhradu máte, napište mi ji. Ráda si ji poslechnu. :)
Mějte se guyz~! :33
ČTEŠ
Tell Me More [POZASTAVENO]
Hayran KurguPříběh o Jungkookovi, který odmítá se zamilovat, kvůli strachu. Zvládne odolat roztomilému Taemu? ,,No matter how difficult and hard something is I will always be positive and smile like an idiot."