"Umut tutsana elimi ben korkuyorum."dedim hala gözüm kapalıydı.Bir elimi alıp sıkıca tuttu."Alt tarafı dönücez.Uçmucaz"
"Olsun ben çok korkuyorum"dedim gözlerimi sıkı sıkı yumarken."Tamam korkuyorsun anladım da gözlerini açsan.Daha çalışmadı bile"Kafamı sallayıp gözlerimi açtım.Önümüzde çok fazla kişi vardı.Arkama baktığımda Nisa etrafa bakıyordu.
Bende balerine bakmaya başladım.Birazdan eminim başım çok kötü dönmeye başlıcaktı.
Dönmeye yavaş yavaş başlarken hoşuma gidiyordu.Birden hızlandi ve Umuta doğru düşmeye başladım.Bir elini belime doladı diyeriyle önümüzdeki demiri tutuyordu.Bende oturduğumuz dolap gibi koltuğun balerinin olduğu tarafı tutuyordum."Kendini salabilirsin.Düşmeyeceğime eminim"dedi bende kendimi kasmadan bıraktım.Ama hala elim oradaydı.Umuta daha fazla yüklenmeye ve arkama doğru gitmeye başladım.Ama onun keyfi yerindeydi."Kanka çok korkuyorum,ama çok da eğlenceli"dediğimde bana gülümsedi."Yana doğru dönücem yoksa aşağı düşebilirim"deyip bana doğru döndüm.
Birden ona doğru yatmaya gitmeye başladım.Elleriyle pantolonumu okşarken ellerim tişörtüne geldi.
Elimi tişortünden içine sokunca kendimi ona bıraktım.Yavaşça organı bana değmeye başladığını hissettim.Üstelik ikimizde kot pantolon giymiştik.Arkama doğru baktım ama Nisa korkudan bizi unutmuş balerine doğru dönmüş gözleriyle bakıyordu.
Umut'un eli beni üzerine doğru zıplattı ve artık üzerinde oturuyordum.Ensemi öpüp beni üstünden indirdi"Teşekkür ederim tatlı kız ama burda olmaz"dediğinde kanım donmuştu.
Birden balerin durdu ve Umut elimi tutup aşağı indi.Utanmaya başladım.Arkadaşımdı sonuçta ve beni azdırmıştı.Elimi bırakıp beni kolunun altına aldı boynumu tutarak.
Nisa da yanımıza gelince yürümeye başladık."Çağla'yı özledim"deyip kolunu çekince biraz uzaklaştım."Boşversene!Önüne bak Umut.Seni bırakana sen muhtaç değilsin!"dediğimde aklımda Nisa vardı.
Nisaya bakıp göz kırptım."Haklısın"deyip burun kıvırdı.
Nisa Umutla aramıza girince Umut ona baktı.Nisa da baktı.Bakıştılar.Sonra ikiside aynı anda bana baktı bende hangine baksam diye şaşırdım.Sonra güldüler.Güldüm!
"Siz nerde okuyosunuz?"diye sordu Umut"Lisede"dediğimde gülüştük.Nisa"**** lisesinde"
"Bende naklimi aldırayım.Onu görmek istemiyorum"derken Çağladan bahsetmişti Umut."Aynı okuldaydık.Eğer okulumu değiştirirsem onu görmem"diye devam etti.
Onu onayladım ve okuldan bahsetmeye başladım."Haftaya pazartesi okul başlıyor"Umut:
"Ne?Daha yeni tatile alışmaya başladım"deyip güldü ve gözlerini elleriyle kapadı.Nisa:
"Yeni okulunu seveceğinden eminim"dediğinde bende onayladım.
Bizim eve gidip milkshake içerken odamda takılıyorduk.Umut ayağa kalkıp dolabımı karıştırmaya başladı.Biz Nisayla konuşurken Umut eline aldığı oyuncak ayım Peynir'i salladı."Burda kimin ayısı varmışşş"diye dalga geçip gülerken Nisa da ona ayak uydurdu.Ayımı elinden alırken kaşlarım çatıktı"Bırak onu!"dedim ve Peynir'i dolabın bir köşesine atıp ona göz kırptım."Dolaplarımı kurcalamayı kesebilirsin"dedim Umuta ve yatağıma oturdum.Hala biraz kızgındım ama onlar önemsemeden gülüyorlardı.-BİR HAFTA SONRA PAZAR-
"Umut sana aşığım"Resmen kaşlarım kalkmaktan uçmuştu ve gözlerim kocaman olmuştu.Çok aniydi.Bu cesareti ayakta alkışlarım ben.
Umut'da şaşırmış olucak ki arkasını döndü."Senden bunu beklemezdim."Nisa çok utanmıştı.Yanına gelip sırtını okşadım ve kulağına"Aferin"deyip geri çekildim.Umut "Belki ilk hareketi ben yaparım demiştim.Beni utandırmadın sen yaptın"derken eliyle saçını karıştırdı.Içimden 'ohaa'diye geçirdim.Buda nisayı seviyomuş.Ben unutmaya çalışıyo Çağlayı diye tahmin ediyodum.Umut Nisanın yanına gelip elini tuttu."Şeyy.Aslında bende sana aşıktım.Söylicektim ama ya sen bana yüz vermessen ve küsersek diye korktum.Bu yüzden bir şey diyemedim"Nisa"Bende öyle çok düşündüm ama bugün istemsizce söyledim işte."Umut"buyuk cesaret ettin.Benim kendime güvenim yok."Ikisi de birbirlerine sarıldılar.
Nisa ile eve geldiğimizde ikide birde ne kadar mutlu olduğunu söylüyordu.Sonra dolabımı açıp ayıcım Peynir'i çıkardı ve ona sarılıp kendini yatağıma attı."Kuş gibiyim.Uçasım geliyor"
"Uç ama bizim evde değil.Dışarda evimizi yıkmanı istemiyorum"deyince gülüp kafasını yatağa dayadı."Peyniri eziyosun."dediğimde sırt üstü dönüp Peyniri daha sıkı sardı.Umut,Nisa ile birlikte arkadan geliyorlardı.Umutun eli Nisanin belindeydi.Ve fısıldaşıyorlardı.Bende Burçin ile konuşuyodum.Sinıf arkadaşım.Bayadır görüşmemiş olduğumuz için dertleştik ve tatili anlattık.Umut'a süt görmüş aç kedi gibi bakıp bana döndüğünde "Nisanın yanındaki çok tatlı hemde çok olan çocuk kim?"
"Benim en yakın erkek arkadaşım.Nisa'nın da sevgilisi"derken göğsüm kabarıyordu.En yakın arkadaşının yakışıklı biri olması seni sevindiriyordu.Ve havalı birşey!
Burçinin düşen kaşlarıni farkettim.Üzüldümü?"Bizim grupta takılacak artık.Üzülme sevgilisi var diye"dediğimde bu seferde kaldırdı kaşlarını."Hayır.Nisa için üzülüyorum.Bizim okulda birsürü aç kız var"Birden gülüp"Hepsi senden daha aç"dediğimde oda gülmeye başladı ve güldük.
Okula geldiğimizde Burçin ve Nisa bizden ayrıldı.Çünkü onlar a'idi biz b'yiz.
"Burasımı?"derken arkasına yani bana döndü Umut.Kafamı onaylarcasına sallayıp biraz daha arkasına sokuldum.
Umut kapıdan geçerken kızlar dönüp bize doğru baktı.Dila-ra"Bu kim?"diyerek masadan indi.
"Enişten.Sulanma"dediğimde Umut sessizce gülmeye başladı.Dila:"Senin mi?"
"Nisa'nın"derken ortada boş bir sıra bulup çantami attığımda Umutda çantasıni koydu.
Sıraya oturup Dilayla konuşmaya başladığımızda bir kaç kız daha gelip Umuta bakarak benimle konuştular."Umutcum."deyip arkamı dönerken herkes kıskançlıkla bana bakıyordu.Yada ben öyle hissediyordum."Efendim Bulutum"deyip kıkırdadiğında"Dışarı çıkalımmı?"
"Çıkalım Bulutum"
Ayağa kalkıp elini verdiğinde tutup sınıftan çıktık.Elimi bırakıp kolunu omzuma attı ve "Açım ben kentine gidelim"dedi.Onayladim ve yürüdük.Son 2 dersin tenefüsünde grupla yürüyorduk.Buse-Burçin-Umut-Erkan-Nisa-Deniz-bide en tatlıları olan BEN.
Birden kızın biri gelip koluna girdiğim Umut'un üstüne bir şey döktüğünde "Yavaş olsana kızım!"diye tısladım.Kız sinsice gülümsedi.Ilk defa görüyordum bu kızı.Umut da bir şey diyecekken tişörtüne bakan gözlerini kıza doğru tutunca öylece dona kaldı.Kız hala gülüyordu.Nisa ve Burçin kızın koluna girdiğinde"Sen gelsene şöyle"dedi Burçin.Kızı götürüyorlarken arkadan iki tane kız gidince Deniz,Buse ve Erkan da arkalarından gitti.
Arkamda duran Umuta baktığımda onu merdivenleri koşarak çıkarken yakaladım.Arkasından koşmaya başladım.Alt kata indi ve müzik odasına girdi.Bende girdim.Umut sinirle bağırdı tişörtünü çıkarıp duvara doğru fırlattı ve bana sanıldığında bir şok geçirmiştim.Bende kollarımı sakince ona sardım ve omzundan öptüm."Tamam sakin ol"diye teselli etmeye çalışırken geri çekildi ve yine sarıldı.Geri çekildiğinde ağladığını gördüm.Saçlarını okşamamı hiç sevmediği için çıplak olan sırtını okşamaya başladım."Noldu bebeğim?"dediğimde geri çekilmeden cevap verdi"Çağlaydı o"Evet!Onu döveceğim gün yaklaştı!
"O kızı kimse kurtaramaz" kocaman nefes alıp verdi ve geri çekildi.Çok uzun süredir sarılıyordu.Tişortunu eline sarıp"çikalim"dedi.Üzerini gösterdim"Boyle mi durcan?"
Sırittı"Evet nolcak?"dediğinde gözlerimi devirdim.Kıskandım saniyo."Bokum olcak"deyip dil çıkardım ve önünden geçtim.Hızla en önden yürüdüğümde koşarak bana yetişti.
Koridorda herkes ona bakıyordu.O ise soğuk bakışlarla hiçbiryere bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kankama Aşık Oldum
RandomKankama aşık oldum deyince ne anlıyon?Anlatmama gerek yok oku anlarsın zaxd neyse oku :*