5_zeki çocuk

208 8 4
                                    

Umut ve Bulut ♡♡♡

Çağla giderken Umut Çağlanın kafasını elleriyle kaldırıp anlına kocaman bir öpücük kondurdu.Çağlanın hoşuna gitmişti ki o öperken gözlerini kapamıştı.Öpmesi bitince Umut bir adım geri çekildi.Çağla gülümsedi ve bana el salladı.Ardından arkasını dönüp gittiğinde Umut gelip boğazima kolunu koydu ve öyle yürüdük.
Hayatım bence herkesin hayatından güzeldi.Herşeyim vardı.Bana göre güzel bir fiziği m vardı,param vardı.Babam zengindi.Hiçbirşeyim eksik değildi sanki.Yakın bir arkadaşım vardı.Annem,babam ikiside vardı.Hayatım çok sadeydi.Okula git-evde yat-ara sıra gezmeye git-...... şu noktalar da boş olan bir bölge.4. bir iş arıyorum.Herkesin kıskanacağı mükkemmel bir hayat,yakışıklı bir yakın arkadaşımın olması,havuzli karaoke odasından tutup,basketbol sahasının olduğu bir villam vardı,komik,kafa dengi bir annem,mafya bir babam vardı."Ne eksikti ki?"
"Sevgili.Sevgilin yok"dedi karşımda oturan Umut.Kafede milkshake içiyorduk.Ben:
"Ihtiyacım olsaydı olurdu zaten Umut.Birine bağlanmak istemiyorum"umut:
"Hazır mı hissetmiyorsun?En son ne zaman bir sevgilin oldu?"bn:
"Ortaokulda yada lise birde.Işte oldu bir iki tane"umut sırıtti ve "Emin misin?"dedi.Ellerimle gözlerimi kapadım.Ben:
"Tamam hiç olmadı"Umut birden kocaman bir kahkaha attı.Bende milkshakemin pipetiyle oynadım.Umutun kahkahası bitince"Sana sevgili bulalım?"dedi.Ben"Bulmayalım.Zamana bırakalım.Belki biri olur ha ne dersin?"Umut arkasına yaslanıp gülümsedi."Sen sevgilinle anlaşabilirsin"dedi."Olursa inşallah anlaşırız"yine gülüp milkshakesinden içmeye devam etti.

Umutla beraber yürürken biri sırtıma vurdu.Arkamı döndüğümde okuldan olan bir çocuk vardı ama bana uzaktı."Özür dilerim.Topu atarmısın?"dediğinde kaşlarımı çoktan çatmıştım.Oflayarak hayır deyip önüme bakmaya devam ettim.Oda yürüyerek topu alıp gitti.Umut sırıttarak bana baktı."Ne?!"diye tepki verdiğinde "Bence bu olabilir?"deyip kafasıyla geride kalan basketbol oynayan çocuğu işaret etti."Ne hayır olamaz.Olabilirmi ki?Hayır ya bu okuldan olmaz."
"Olur olur"deyip gülümsedi."Hadi hadi"dedi ve bileğimi tutup basketbol sahasındaki banka beni götürüp oturttu.Çocuk beni banka Umutla otururken görünce "Az önce beni terslemiştin,şimdi izlemeye mi geldin?"diyip çok bilmiş bir derece sırıtti.Itiraz ettim"Hayır,ben bir kere topu izlemek için geldim"Çocuk:
"Genelde topu değil,topu oynayan oyuncuları izlerler"Sırıtmaya devam ediyordu.Elleriyle de topu sektiriyordu"Ben farklıyım.Sen topunla oynasana"dediğimde kafasını tuhaf bir şekilde salladı ve arkası dönük bir şekilde topu potadan soktuğunda ağzım açık kalmıştı.Sonra bana bakarak kendini alkışladı.Ben yine umursamıyor gibi davrandım."Hadi Umut.Bu büyücüden uzak duralım"deyip ayağa kalktım ve Umutun bileğinden tuttum.Umutda bana gülümsüyordu.Insan bununla niye yakın arkadaş olur ki?Niye sevgilim değil?Çok tatlı.
Aklımdan bunları geçirirken yanaklarını sıkmak istedim.Ama ayağa kalkıp gittik."Niye gittik ki?Bence çok iyi anlaşırsınız ve..Topu nasıl attı o lan?"dediğinde gülmeme sebeb oldu.Ben:"Evet,ama mal biri.Hep sırıtıyor"Umut:
"Hayır seni görünce içinde mutluluklar uçuşuyor ve gülmesini tutamıyor."Ben:
"Hayır,çok alay eder benimle.Üstelik benim tipim değil"Umut:
"Zaten senin tipin benim.Benimle evlenmelisin.Ha bu arada,çok tatlı çocuk tarifi biliyorum"dediğinde beraber güldük."Hemen büyüyünce benimle evlen Umut"deyip elini tuttuğumda bize bakan insanları gördüğümde Umut elini bırakıp"Şakalaşıyoruz.En yakın arkadaşım."dediğimde herkes sırıtıp önüne döndü.Herkes niye sırıtıyor.Bir ben bugun asabiyim."Çağla nerde?"diye sorduğumda Umut tuhaf tuhaf bana baktı."İlk defa sordun bakıyorum"ben:
"Ne zamandir bizimle takılıyor.Bende alıştım.Ama sevmiyorum"Umut"Çünkü gelecekte evleneceğin adamla çıkıyor"deyip güldüğunde yüzümü buruşturup omzuna vurdum.

Sınıfta dersin bitmesine 10 dakika kala hoca bizi serbest bıraktı.Umut kitaplarını çantasına koyduktan sonra"Bak seninki"deyip elini pencereye doğru işaret ederek tuttu.Baktığımda yüzümün buruşmasına sebep oldu.Şu çocuk,şimdide futbol mu oynuyordu?
Pencerenin yanına geçip onu izlemeye başladığımızda Umut"Toplarla arası iyi galiba"dediğinde sadece maçı izlemeye başladım."Bunu yer"deyip uçarak gelen topa baktım.Umut"Bence yemez"dedi.
Top tepesinden geçmek üzereyken kalenin en üstteki iplerini kavrayıp kendini üste doğru çektiğinde top göğsünden sekip gitti.Hoca alkışlayarak sahaya girdi ve herkesi başına topladı.Ben hala ağzım açıktı.Umuta baktığımda oda şaşkın duruyordu"Nasıl yaptı onu o anda?"dediğimde ellerini bilmem dercesine salladı.Çocuk aşırı derecede yetenekliydi.

Öğle yemeğinde çocuk gelip yanımıza oturdu."Merhaba beni pencereden gözünü kaçırmadan izleyen çocuklar"dediğinde gülümsememe neden olmuştu.Ama çaktırmadım ve göz devirdim.Umut"Ben Umut"deyip elini uzattığında çocuk karşılık verip"Kamir"deyip gülümsedi."Ne kadar tuhaf bir isim?"dediğimde "Seninki ne ki?"dedi.Ismimi öğrenme çabaları.Ben:"Benim ismim bikere çok güzel"Kamir:
"Nedir acaba bu çok güzel isim?"Ben:
"Bilemeyeceğin kadar güzel"Kamir sırıtıp"Bulut mu acaba?"dediğinde bu üçüncü oldu ağzım açık kaldı.Ben:
"Ya cidden büyücü felanmısın?"Kamir:
"Büyücü değil,zeki"Ben:
"Soyle bakalım zeki.Adımı nerden biliyosun?"Kamir yüzünü düşürdü"2 sene önce sen tatildeyken babamın otelinde kaldın.Ve babam tarafından cezalı olduğum için odaların yataklarıni ben düzeltiyordum.Sende o sırada leptobunda birsey yapıyordun.Annen sana Bulut diye seslendi.Sonra tekrar yerine geldin.Seninle konuşmaya çalıştım.Benimle konuşmak istemediğini söyledin"Gözlerimi kısıp ona baktım."Çok değişmişsin.Birşey sorucam.Seni kovalarken arkandan attığım siyah bileklik sende mi?"dediğimde kolunu açıp"Bumu?"diye sordu."Evet"deyip dikdik ona baktım.
Arkadaşları ona seslendiğinde "Tanıştığıma memnun oldum Umut.Seninde odanı toparladığıma"dedi ve gitti.Yine gülümsememe sebep olmuştu.
"AŞK mı başladı acaba?"diyip güldü Umut.Dik dik Umuta bakıp "Yemeğini ye"dediğimde hala gülüyordu.

Sabah okulun kapısını geçtikten sonra Umut dirseğiyle beni dürttü"Bak seninki"deyip gözlerini sahaya doğru dikti."Top nerde o orda.Artık farkettim.Sahadan ayrılmıyor"dedim.Umut benim söylediğimi takmadan çocuğa bakmaya devam etti ve koridora girdik.Ve sanırım güzel grubumuzda dağılmıştı.Sadece Umut ve Burçinle takıliyordum.Günümün 12 saati belki bu Umutla geçiyordu.8 saat uyku-4 saat akşam vakti.Gerisi ya okulda yada bizim evde veya dışarda birseyler yapıyor olurduk.
Umut"Kesinlikle sevgilisi yok.Üstelik güzel de bir tip.En güzeli de çok yetenekli olması."sınıfa girerken alayla"Anne zengin olup olmadığına da baktın mı?"dediğimde ikimizde güldük.Sınıfa çantamızı koyup çıktık.Çağla yine gelmeyince dün sorduğum sorunun cevabını vermediğini hatırladım."Dün Çağla nerde demiştim.Çağla nerde?"Umut üzülerek iç çekip"Uzun zaman gelmicek.Merdivenlerden düştüğü için ayağını kırmış.Bu yüzden gelemiyor.Birgün ziyarete gidelim"dediğinde onaylamadım"Hayır ya,sen git"dediğimde olduğu yerde durup elini göğsünde birleştirdi"Trip atma.Peki tamam gelcem"dedim.Trip atınca asla konuşmaz.
Yanıma gelip kolunu omzuma attı.
Kantine gidip çay ve simit alıp yemeye başladık.Biraz sonra kapıdan giren kilometre boylu Kamire baktım.Beni gördüğü gibi göz kırpıp gülümserken sadece Umuta bakmaya çalıştım.Ama dikkatim dağılıyordu.Bizim aldıklarımızdan alıp yanımıza oturdu.
"Günaydın"dediğinde niye bizimle oturduğunu merak etmiştim."Günaydin"diye karşılık verdik.Çayımızı ve simitimizi bitirdiğimizde gülmekten belki komaya girmiş olabilirdik.Çünkü Kamir bizi çok güldürüyordu.Zil çaldığında sandalyeden kalktım.Umutta kalktığında koluna girdim.Beraber sınıfa doğru yürüdük."Hangi sınıf?"diye sordu.Ben:"11/B sen?"Kamir yine sırıtıp sınıfta kaldım.Bu yüzde 10/B de okuyorum."deyip 10. sınıfların koridoruna girdi.Bizde bir kat tepeye çıkıp sınıfa girdik.

Kankama Aşık Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin