6_Vakit kaybı

171 8 3
                                    

Çağla :3

"Ne var Çağla?"Çağla:
"Senin canın hiç sıkılmiyormu?Ben niye bu kadar kolay sıkılıyorum? Hem niye sadece ikimiz gezmeye gidiyoruz ve yakışıkli biri tarafından ekiliyoruz?Ayrıca sen çok konuşursun diye biliyorum.Şimdi niye konuşmuyosun?Beni niye sevmiyosun?Umut seninle anlaşmami çok istiyor.Onu intihar ederken kurtarmişsın sana nasıl teşekkür ederim?"Derin bir iç çektim."Susarak.Lütfen!Sus!"dediğimde gülümseyip sustu.Oturduğumuz banktan kalkmak istediğimi söylediğimde beraber kalktık."Film izleyelim mi?"diye sorduğumda kafasını salladı ve aynı anda "Korku seansı 2"dedik ve aynı anda dediğimiz için yine aynı anda güldük.
Film bittikten sonra çok korktuğumu ve midemin bulandığını söyleyebilirim.Çağla da odadan çıkınca "Şimdi ne yapalım?"diye sordu.Ellerimi bilmem dercesine salladim."Çilekli milkshake içelim.Ayrıca çok güzel elmalı pay yapıyolar.Gel"deyip önden yürüdü bende arkasından takip ettim.
Birseyler konuşup aldıklarmızı bitirdikten sonra Çağla garsonu çağırdı.Hesabı ödiyeceğimizi sanıyor olduğum için cüzdanımı çantamdan çıkaracaktım ki Çağla"Votka?"diye sorduğunda kaşlarımı çattım.Kafamı olumsuz anlamda salladim."Peki ne istersin?"
"Pasta getir bana"dedim garsona.Kafası yere doğru eğip kaldırdı.Sonra Çağlaya baktı."1 duble Votka"dedi.Garson giderken şaşkın yüz ifademle Çağlaya baktım."Ne?!"dediğinde bakışlarımı söndürüp"Sen alkol kullanırmısın?"kafasını olumlu anlamda sallayıp güldü."Eskiden bağımlı gibi birşeydim.Günde 3 kutu sigara 4 şişe bira içerdim.Birgün arkadaşım uyuşturucu kullanmamı istedi.Paketten çıkardım elime alıp ağzıma atmıştık ki direk tükürdüm.Ne yapıyorum böyle diyerek arkadaşımin evinden kaçtım.Sonra şişe ve kutu sayısını azaltım.Şuan ayda bir kere bir duble votka ve bir iki adet sigara içerim.Oda kötü birşey olmuşsa."Ben:
"Kurtulmana sevindim."dediğimde önümüze siparişlerimiz geldi.

Evimizin olduğu semte geldiğimizde Çağla beni evine davet etti.Kabul ettim.Çağlanın odasına girdiğimde çok hoşuma gitmişti.Oda parfümünün kokusu,odanın boyasının tonu,eşyaların renkleri ve detaylar olarak küçük eşyalar(fotoğraf,biblo,yastık ve bebekler).Çok güzeldi."Odan çok güzel"dediğimde kendini yatağına attı.Aynalı dolabın önündeki barbi bebeklere uzanıp mavi saçlı olanı incelemeye başladım."Lea"diye fısıldadı.Bebeğin ismi olmalıydı.Kafamı salladim.Sonra çekmeceyi açmamı işaret etti.
Büyük çekmede çok fazla makyaj malzemesi ve vesikalık fotoğraf vardı.Ayrıca parfümler çok güzel kokuyor.
Fotoğraflara bakmak için elime aldığımda en alttaki defter dikkatimi çekti.Çağlaya baktığımda kafasını yastığa bastırmış uyuyakalmış,ve arkası dönüktü.Defteri olduğu yerde kapağını ve sayfalarını çevirdim.En sonki dolu sayfada Umut ve Çağlanın imzası ve çizdiği kalpleri vardı.Elime aldığımda içinden bir kağıt parçası düştü.Elime aldığımda fotoğraf olduğunu farkettim.Çok tatlı bir çocuk vardı ve cok güzel bakıyordu.Fotoğrafı sayfanın birtanesinin arasına sıkıştırdığımda bunun bir günlük olduğunu anladım.Biraz daha bakıcakken Çağla yerinde biraz oynadı ve beni tedirginleştirdi.Bende defteri yerine koydum ve fotoğrafları.Çağlayı uyandırıp "Ben gidiyorum"dedigimde elimi tutup benden destek alarak ayağa kalktı.Bir kağıda birsey yazıp bana verdi."Al ararsın.Kaydederim numaranı"dediğinde odasından çıkıyorduk.Yanak yanağa öpüşürken ne kadar samimi olduğuma şaşırdım.Aslinda azdı ama bu kıza karşı bence çoktu.

Eve giderken Umut karşıma çıkınca ödüm koptu"Söyle bakalım,nasıl geçti?"deyince kaşlarımı çattım.Ben:"Seni söverek"dediğimde güldü ve olanları anlatırdı."Iyi,iyi güzel gidiyoruz.Anlaşın istiyorum"deyip tek kaşını kaldırdığinda gülümsedim.Ben gülümseyince oda gülümsedi.Bu ne tatlılık..

Kankama Aşık Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin