Bu tatlı şii Bulut :3
Umut elindeki kahveyi içip bana döndü.Bende karşısında bacağını bacağının üstüne atmış bir vaziyette merdivende oturmuş ve arkama yaslanmıştım.Birşeyler konuşuyorduk.Nisa içeriye girince bizim samimiliğimizi kıskanmiş olmalı ki kaşlarını çattı."Ikiniz!Niye hep berabersiniz?"Gözlerimi devirdim."Ben onun hayatını kurtardım.En yakın arkadaşıyım ve sen bizi kıskaniyorsun."Ellerini göğsünün altında birleştirdi ve bize bakarken gözünü başka yere doğru tuttu.Umut:"Hey!İntihar ediyordum.Hayatımi kurtarmadın"
"Yanlışını düzelttim"derken sinsice sırıttım.Sonra Nisa da hala kolları bağlı vaziyette sırıttı.
Umutda bi bana bir Nisaya bakıp kahve fincanını merdivenin basamağına koydu ve ayağa kalkıp"Siz bir araya gelince deliriyonuz ve ben sizden korkuyorum.Işe gidicem"dediğinde sırıtmamı söndürmedim ve daha fazla güldüğümde Nisa'da gülmeye başladı.
Umut koşarak merdivenleri inip kapıdan çıktığında Nisa Umutun yerine oturup Umutun yarısı kahve dolu fincanını alıp içmeye başladı"Bu Çağla olayı.Okuldan attırmamız lazım.Sevgilimle aramızı bozar."gözlerimi devirdim.Ben:"hep kendini düşünme."diye sitem ettim."onu da düşün.Okadar seviyomuş.Ama biriyle öpüşmüş ama gene affetmiş ve sonra kız bundan ayrılmış.Üstelik o kadar çok severken!".Nisa:"Bağırma.Bunların sorumlusu ben değilim."dediğinde onu da haklı buldum.Okulda bugün herşey sakindi ve tek eksiğin Çağla olduğunu hissettim.Bugünu mü bulmuş gelmeyecek?
Bunu fırsat bilerek Nisanın öğretmenin dolabından aşırdığı cevap kağıdını öğle yemeği bitiş zili çaldıktan 10 dakika sonra kimsenin beni görmediğinden emin olup kağıdı katladım ve dolabın boşluğundan içeri attım.Kendimi kötü hissediyor olabilirim ama bizim hayatımızı sadece gözümüz
biryerde onu görünce bile birşey olacağını düşünmemize yetiyordu,yada kötü hissediyoz.Bu okuldan gitmeli!2 gün sonra coğrafya hocası biz dersteyken hoparlörü açtı ve konuşmaya başladı"Sınavda çıkacak soruların cevapları kayıp.Onları kim aldıysa getirsin onu affedeceğim.Ama hertarafı ararım biryerde bulursam onu mahvederim."
Bunu duyunca birden şok oldum.Onu dövecekmi?Aslında okuldan kovulması ona bir tokat gibi gelecekti.Bunu hissediyorum.
Birden kötü oldum.Ona söylemek istedim.Tenefüste ilk işim Nisayı bulmak oldu.
Bankta grupça otururken"Ben böyle yapamıcam.Gidip kızın dolabından kağıtları alıcam.Beni engellemeyin!"dediğimde herkes anlamıştı fakat Umut saf saf bakınıyordu.Çünkü ona söylememiştik.Biliyorum ki çok kızardı.
Koşarak merdivenleri çıkarken Nisa bileğimden tuttu."Bak ikimizde onun gitmesini istemiyormuyuz?"
"Olabilir ama bu çok...çok.... çok kötü bir şey anlatabiliyor muyum?Vicdan azabı çekmek falan istemiyorum."Tekrar önüme dönüp Çağlanın sınıfına koşarak gittim.Çağlayı gördüğümde beni görmemiş arkadaşlarıyla birşey konuşuyordu.
Arkamdan uzanan ele baktığımda Nisa gelmişti"Yapma"diye fısıldadı kulağıma.Takmadan "Çağla diye seslendiğimde derin derin bakışlarıni bana yolladı.Güzel bi kızdı.Kahverengi gözleri ve siyah saçları vardı.Biraz uzundu.
"Ne var?"dediğinde"Özel"dedim ve ayağa kalkıp yanıma geldi.Nisa yeniden"Yapma "dedi yine onu takmadan Çağla ile konuşmaya başladım"Bak birileri sanırım seni bu okulda istemiyor.Senin gelmediğin gün iki erkek senin dolabına cevap anahtarını koydu.Vakit kaybetmeden onları al yırt ve at.Seni sevmesemde senin iyiliğini düşünüyorum.Dikkatli ol"dediğimde gülümsedi.Omzunun yanından tüy gibi geçip gittim.Çağla'dan;
Ona gülümsediğimde hiçbirşey yapmadan omzumun kenarından geçip gitmişti.Iki erkek mi?Çok komik bir masal.
Koşarak dolabıma gidip en üstteki katlanmış kağıdı açıp içindekine baktım.Sadece kalemle öylesine çizilmiş dil çıkaran büyük bir emoji vardı.Gülüp kağıdı dolabıma geri koydum.
Birtane daha vardı.Onuda açtığımda gerçekten cevap anahtarının kağıdı olduğunu farkettim.Yırttım ve küçük parçalara ayırarak çöpe attım.Sonrada sınıfa çıktım.Bulut'tan;
Umarım kağıdı alıp yırtmıştır çünkü arama yapılıyordu.Gidip Çağlayı bulmak istedim ama kimse sınıftan çıkamıyordu.Öğretmen bizi tutuyordu.Herkesin çanta araması bitince Nisa sınıfa girdi.Umut tuhaf tuhaf bakarken bende yutkundum.Öğretmen"Nisa?"dedi.Nisa"Hocam,size birşey söylücem"deyip parmağıyla gelmemi işaret etti."Ben cevap anahtarının kimin aldığını biliyorum."dedi kendinden emin bir şekilde.Sonra hoca Nisayla beni koridora çıkarttı.
Nisa kaldığı yerden devam etti:"Çağla 11/E deki.Onun çöpe birşey yırtıp attığını gördüm.Çöpüde biliyorum."Hoca:"Hangisi?"dediğinde Nisa koridorun en sonundaki küçük çöp kovasını gösterdi"Oradaki"
Ben ne yapacağımı şaşırmıştım.Nisa asla böyle birşey yapmazdı benim bildiğim.Ama aşkı onun gözünü karartmıştı.
Hoca önden giderken Nisayla ben arkadan onu takip ediyorduk.Nisanın karnına bir yumruk attığımda inleyip"Seni aptal!Bizim de başımızı yakacaksın"
Beni umursamadan sadece karnını tuttu.Hoca çöpe eğilip iki küçük parça kağıdı aldı.Sonra birkaç kağıt daha.Sonra korktuğum başıma geldi.Hoca kaşlarını çattı"Evet,bu cevap anahtarı"
Bizi müdürün odasına yönlendirdiğinde"Aptal kız!Beni de kendin gibi yakıyosun!!!!"diye bağırdım.Oysa"Korkma.En fazla ne olabilir ki?"dediğinde daha fazla sinirlendim."Aptal kız.Çağlaya dolabında cevap anahtarlarının olduğunu söyledim.Ve sen eski sevgilisinin sevgilisisin.Sence ne der?"Birden ağzı açılınca eliyle kapadı."Kahretsin!"
Derin bir nefes alıp müdür yardımcısının masasının karşısına geçip oturduk.Oda bizi takmadan birseyler yapmaya devam etti.Sonra Çağla da gelince panik içinde kaldım.Hoca"Çağla,kağıdı neden aldın?"Çağla:
"Almadım.Dolabımda buldum."hoca:
"Kim koymuş olabilir"Çağla sinsice Nisayı gösterdi."Bu sarı kız"Nisa:"Evet koymuş olabilirim ne var bunda?Bu okula para veriyoruz.Ama o vermiyor.Benim cezam kapandı."Müdür yardımcısı"Saçmalama Nisa.Bu okul sizin gibilerle dolu olsun istemiyoruz.Üzgünüz,sizi bu okuldan atıp meslek okuluna gönderiyoruz.Ailenizi arıyoruz."Nisa odadan çıkınca ağlamaya başladı.Peşinden gittim"Sana söyledim değil mi sarışınım"deyip saçından öptüm."Merak etme seni orda yanlız bırakmam.Okul çıkışları seni alıp eve döneriz.Umutla"
Ellerini gözlerinden çekip"Benden başkasını sevdirtme ona tamam mı?"dediğinde kafamı olumlu anlamda salladım."Tamam"deyip sarıldığımda oda karşılık verdi."Hadi sınıfına git.Evlerde falan görüşürüz"kafamı sallayıp koridora girdim.Gözlerim dolmuştu.Kapıyı çalıp sınıfa girdim ve Umutun yanındaki yerime geçip sıraya kafamı koydum.Umut kafamı okşayıp"Noldu"diye sordu."Nisa okuldan gitti"dediğimde "Ne!"diye bağırarak bir tepki verdi.Ona bütün herşeyi anlattım."Sizi aptallar.Gördünüzmü?Üstünüze batırmışsınız.Iyiki sana birsey olmadı"dedi hala sinirliyken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kankama Aşık Oldum
RandomKankama aşık oldum deyince ne anlıyon?Anlatmama gerek yok oku anlarsın zaxd neyse oku :*