7_yemek

187 10 9
                                    

Kamir.

"Bulut!"diye seslenince benle birlikte Umut'da durmuştu.Ayni anda arkaya doğru baktığimızda Kamir bize yaklaşıyordu.(resimdeki gibi)Üzerindekileri hep kendine yakıştırarak giyiyordu.Çok tarz bir çocuktu.
Umuta baktığımda bana bakıp gülümsedi.Bense yine ona kaşlarımı çatmıştım.Kamir yanımıza geldiğinde gülümsedi."Merhaba"dediğinde ikimizde karşılık verdik.Biraz konuştuktan sonra kantine inip beraber bişeyler yedik.Bu arada da yine bizi güldürmeyi başariyordu.Kamir:
"Hangi bölüm?"Ben:
"Anadoludan devam ediyorum.Bölümsüz.Sen?"kamir:
"Fotoğrafçılık"Birden Umut'un ağzı açıldı."Ne yani?Okadar yeteneklisin.Sadece kameramanlığamı gidiyorsun?!Dostum bu saçmalık"diye haykırdığında kamir yüzünü düşürüp baktı"Yetenekliyim zaten.Sadece fotoğrafçilık kolay diye geçtim.Üniverstede değistircem.Belki de 15 tatilinden sonraki yeni okulumda"Birden istemsizce yüzüm düşmüştü.Yeni yeni alışıyordum ama gidiyordu.1 ay sonra gidiyordu.Kahretsin!
Ben:
"Nereye?"Kamir:
"Fransa.Ailemin işleri yüzünden.Hiç dönmücekmişiz."Birden içim kötü olmuştu.Bir yabancı için üzüleceğimi tahmin bile edemezdim ama şuan kalbim deli gibi atıyordu.Resmen üzülüyordum."Ne zaman gidiyorsun?"diye sorduğumda yutkunarak cevapladı"sanırım 2 hafta sonra"

Herneyse.Gidiyor olabilir ama bir gün geri döner diye düşünüyorum ne zamandır acaba?Şuan konunun üzerinden 2 gün geçti ve ben hala bunu düşünüyorum.Derste konudan ziyade dirseğim sıranin üzerinde ve kafamı tek elimin üstüne bastırarak tahtaya dalmışken,yanımda en son yazı yazarken gördüğüm Umut beni kalemiyle dürtükleyince kendime gelip yüzüne Ne oldu dercesine baktığımda güldü "2 gündür dalgınsın?Hayırdır,Kamiri mi düşünüyorsn?"Hala gülmesine devam ediyordu.Yüzümü buruşturdum."Kesermisin?Ben de ne yapsak diye düşünüyordum?"Durup biraz bekledi ve yine gülmeye başladı.Bir şey demeyince"Sinir ettin beni" deyip kalemimi sıranın üzerine fırlattım."Demek ne yapsak diye düşünüyosun.Öyle mi?Peki,ne anlamda.Kamirin gitmemesi için mi?"Çaktırmadan kıkırdadığında yüzümü tahtaya doğru çevirip içimden bir şarkı zırvalamaya başlayınca sinir olduğumu anlamıştı."Tamam tamam özür dilerim"deyince gülümsememe rağmen okul bitimine kadar konuşmamıştım.Ben konuşmayınca oda Çağlayla takıldı tenefüslerde.

Takside giderken"Ne dersin?Kamiri yemeğe davet edelimmi ?"diye sorduğumda Umut bana doğru baktı"Bana farketmez.Pasta varsa gelebilirim"deyip gülümsediğinde ben de gülüp "Çikolatalı olsun"dedim.Gülmemiz geçince"Yarın akşam yaparız"dedim ve Umutun evinin önüne geldik.Taksiden inerken eliyle öpücük yollayıp"Yarın görüşürüz"dedi ve kapıyı kapattı.
Bende yanlızlığı değerlendirmek için Kamire mesaj attım.

"Kamir,yarın bizde yemek yiyelimmi?"kamir:

"Tabiki,başbaşa olursa daha bir güzel olur tatlı kız.Hatta tatlı olarak sen varsan menüde bu aksam geliyorum :DD"diye mesaj atınca beni de güldürmüştü.Random attım ve

"Başbaşa değil,Umut ve Çağlada olur"dedim.Üzgün emoji yazıp sonra tamam dedi.

**

"Nasıl gelemicez?Nasıl ikiniz gidin?!"diye bağırdım Umut'a.
"Cüneyt hastalandı.Napayım çocuğu evde bırakayım.Oda hastalıktan ölsün."Ofladım.Tekrar konuştu"Çocuğu hastaneye götürücem.Siz gidin.Başka bir zaman da beraber yeriz.Hadi seni seviyorum kankaların bitanesi"deyip kapattı.Yapacak birşey yoktu.Böyle olacaktı.Napalım.
Siyah ve pudra pembesi kombin elbismi ve yine pudra pembesi babet ve çantamıda alıp bir taksiye binip yemek yiyeceğemiz lokantaya gittim.Randevulu masaya doğru ilerlediğimde Kamir oturmuş ve bizi bekliyordu.Masaya oturup gülumsedim.Etrafa bakınıp oda gülümsedi."Arkadaşların nerde?Senin güzel kuyruğun Umut?"dediğinde kaşlarımı çatıp"Hey!O benim en yakın arkadaşım"dedim.Herneyse,dermiş gibi bir ifadeyle nefes verdi.

Menüyü eline aldığında gördüğü şeyle masaya doğru fırlatınca"Noldu?"diye sordum endişeyle."Ben bunları yemem.Kurbağa bacağı yiyecek kadar aç değilim"dediğinde gülümseyip"Bende"dedim ve elimdeki menüyü masaya bırakıp ayağa kalktım."Umutun beni götürdüğü bir köfteci var.Gelmek istermisin?"dediğimde hemen cekedini de alıp kalktı"Neyi bekliyoruz.Hadi"

Lokantanın önüne gelip durduğumda elini belime koydu.Içim bir tuhaflaşırken gülmeden de edemiyordum.Gözlüklerini takıp beraber karşıya geçerken "Nereye?"diye sordum."Benim arabaya.Kaçak sürüyorum."deyip gülümsedi.Çok hoş bir gülümsemeydi bu.
Audi gibi bir spor araba kullanıyordu.Arabayı açtırdığında benimde araba sürmem için birinden kurs alasım gelmişti.Arabaya bindiğimiz ve yol almaya başladığımızda kamir soru sordu:
"Araba sürmesini biliyormusun?"gözlüklerini çıkarıp arabanın herhangi bir gözüne koydu.Kafamı olumsuz anlamda salladım.Kamir:
"Yarın ders vermemi istermisin?Hatta bütün hafta boyunca?"dediğinde birden boynunu kollarımın arasına alıp sıkıca sarıldığımda seslice gülüp"geri çekil deli kız.Arabayı süremiyorum."dedi.Hemen "Süpersin"deyip yanağına bir öpücük kondurup geri çekildim.Nerden geldi bu samimilik?

"Burası,dur burda"dediğimde arabayı park yerine parketti.Beraber inip iki köfte söyledik.Hava iyice kararıyordu ve üşümeye başlıyordum.Sıcak köftem ve ayranım geldiğinde bir ısırık aldım.Kamir yemeden bana dik dik bakıp"Sanırım üşüyosun"dediğinde sadece kafamı olumlu anlamda sallamakla yetindim.Ayağa kalkıp çeketini çıkarıp omuzlarıma koyduğunda gülümsedim ve teşekkür ettim.

Birseyler konuşup yemeğimizi yedikten sonra arabayı deniz kenarına karşı koyduk ve Salep alıp içmeye başladık."Seni tam bulmuşken kaybetmek hoşuma gitmedi Bulut"dedi Kamir.Ben:
"Ne zamandır beni arıyosunki?"kamir:
"Otel odana girip odanı topladığımdan beri"deyip gülümsedi.Bende gulumsedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kankama Aşık Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin