~Aline's perspektiv~
Jag går så nära Ogge jag kan för att jag är rädd. Rädd att någon utav fansen ska hoppa på mig, reta mig eller hota mig. Plötsligt känner jag en hand om min midja. När jag vänder blicken mot Ogge ler han bara. Jag fortsätter gå bara. När vi kommer in i studion så får jag sitta på en stol utanför.
(Vet inte hur en studio ser ut m.m så jag skriver bara...hehe...😅)
När Ogge har sjungit så sätter han sig i en soffa mittemot min stol. Jag sätter mig bredvid honom. Båda tittar rakt fram. "Du var bra" säger jag. "Tack" säger han. Bådas blickar flyttas mot varandra. Vi tittar på varandra i säkert 2 minuter. Jag tittar ner i golvet och pillar med mina naglar. Ogge flyttar mot mig och lyfter upp mitt huvud. "Varför så ledsen, Aline?" Frågar han. "Ja-jag..." Mer hinner jag inte säga innan Omar kommer in.
~Omar's perspektiv~
Jag märker att jag avbröt något mellan Ogge och Aline när jag kom in. Båda tittar på mig som om jag vore galen. "Vad?!" Frågar jag. "Nä, inge du kom ju bara in" svarar Aline. "Okej" säger jag osäkert. Felix kommer inrusande. "MAT!" Skriker han och springer ut igen. Jag suckar men går efter. Aline och Ogge kommer efter. När alla sitter ner kommer Felix med mat till oss alla. Oscar får en 90g handburgare, jag får en vegetariskpizza, Ogge får en kebab pizza, Felix tar också en kebab pizza och ger Aline sallad. Hon gillar ju inte pizza eller handburgare. När alla har ätit upp åker vi tillbaka till bussen. Nu ska vi till ett hotell på andra gatan. Vi ska sova där inatt.
~Felix perspektiv~
Nu är vi framme på hotellet. Jag delar rum med Aline och de andra delar på ett rum, alltså Ogge, Oscar och Omar på ett rum. Aline sitter i fåtöljen med mobilen i vårt rum. Själv går jag och sätter mig på sängen. Jag låser upp mobilen och kollar Instagram.
~Ogge's perspektiv~
Jag bestämmer mig för att gå till Aline. När jag knackar på dörren öppnar Felix. Jag går in och ställer mig bakom Aline som sitter i fåtöljen. "Jag går, Aline!" Säger han och dörren smäller igen. "Hej!" Säger jag. Aline hoppar till och vänder sig om. "Skräms inte sådär!" Säger hon och håller handen för hjärtat. "Förlåt" säger jag. "Jag ska väll gå då" säger jag och går mot dörren. "Nej vänta!" Säger hon och kommer emot mig. Hon kramar om mig hårt bakifrån. Jag tar tag i hennes händer och lutar mig fram. Jag går mot sängen och böjer mig så att hon ramlar ner i sängen. "Fan av dig, Ogge!" Skrattar hon fram.
~Aline's perspektiv~
Jag sätter mig upp i sängen och Ogge sätter sig gränsle över mig. "Ogg..." Mer hinner jag inte säga innan han hyschar mig och puttar ner mig så att jag ligger ner på rygg. Han lägger sig ner på mig och kysser mig. Våra läppar möts gång på gång innan han börjar hångla med mig. Vi rullar så att jag ligger över honom. Vi fortsätter ända tills jag är hungrig och går av honom. "Nej, baby, varför?" Frågar han. "I am hungry" svarar jag. "Oh, i need go now" säger han. "Vart?" Frågar jag. "Till killarna" svarar han "och nej, du får inte följa med"säger han. "Varför?" Frågar jag. "För det är en hemlighet" säger han och går. Aja. Jag klarar väll mig själv. Efter en halvtimme får jag ett mess:
O=Ogge A=Aline
O: kom ner till stranden om 10 min!
A: varför?
O: kom bara. Du får se där. Glöm inte att ha på dig bikini! Bajjbajj!
A: hej...då...😑
Jag sätter på mig min vita bikini och tar med mina solglasögon och en handduk. Jag tar hissen ner och går mot stranden. Där ser jag ingen. Efter drygt 3 minuter känner jag Ogge's varma kram bakifrån. "Vist är det fint?" Frågar han. "Ja" svarar jag. "Sisten i Är ett ruttet ägg!" Säger Ogge. Jag släpper allt och springer efter honom och hoppar i. Jag ser Ogge hoppa i efter mig men han kommer inte upp ur vattnet. "Ogge!" Ropar jag och tittar runt om mig. "Ogge!" Jag ser han inte men känner hur någon drar ner min bikini-underdel. "Fan Ogge!" Skriker jag. Jag drar upp min bikini och simmar mot bryggan och går upp. "Förlåt mig då!" Ropar han efter mig. "Sluta vara den som tafsar!" Skriker jag och känner ett pirr i magen. Ett pirr i magen jag hade när jag blev kär i Leon i min klass. En känsla jag hatar. Jag vill inte vara kär i någon, inte ens i Ogge! Ogge kommer upp bakom mig och kramar mig. "Vad skulle jag göra utan dig" frågar han. "Mycket" svarar jag. Han släpper mig och ställer sig framför mig. "Nähä du!" Säger han och tittar runt om sig. Felix och Oscar tar tag i mina armar och håller mig över vattnet. "Nej, Felix!" Skriker jag. Det där vattnet var ju iskallt. "Ett...två..." Säger de och släpper mig. Jag klättrar upp och tar tag i Felix. Jag kramar om han och flyttar oss sakta mot bryggans kant. När han står med ryggen mot vattnet släpper jag honom och puttar i honom. "Fan av dig!" Skriker han och drar ner mig. Han håller i mig. "Nu Ogge!" Säger han och Ogge hoppar i. Han ställer sig bakom mig. Jag slottet mig loss från Felix men snart har han och Oscar ett grepp om mig. Ogge ställer sig bakom mig och smeker mig från min midja och ner. "Ogge! Sluta!" Skriker jag men det hjälpte ju... Not! Han smeker mig och sakta drar han ner min bikini igen. Jag försöker slita mig loss men det går ju inte. "Sluta Ogge!" Skriker jag. "Nä, inte för en du vill vara med mig inatt" säger han. "Okej! Jag sover väll med dig då!" Skriker jag. Felix och Oscar släpper mig. Jag tar på mig min bikini igen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag hoppas ni gillade det! Det blev totalt 1005 ord!🙃💕
Kik: den_coola_1000
XOXO💕
Moa💕
YOU ARE READING
Mitt liv, bara mitt!
FanfictionJag, Aline, är en 17 årig tjej. Jag bor med min lillebror Felix från "the fooo" fast utan våra föräldrar. Felix är räd om mig om man jämför med många andra. Fast han e jävligt söt också med jag ska inte säga något för han e ju faktist min lillebror...