Sårad?!

13 0 1
                                    

"Jag tänker ändå!" Säger jag och trycker ner handtaget och går fram till Ogge. "Förlåt mig, Ogge!" Säger jag med gråten i halsen. Han omfamnar mig i en kram. Jag känner hur jag får ett slag i huvudet och faller ihop.

Allt blir svart. Jag ser, hör eller känner inte.

Jag vaknar upp. Jag ligger i en säng i ett mörkt rum. "Har du vaknat nu?" Hör jag någon säga. När jag vänder mig om står Ogge där. "Varför, Ogge? Varför?" Säger jag och backar. "Jag var tvungen!" Säger Ogge. "Låt mig vara!" Skriker jag och känner tårarna bränna bakom ögonen. Jag låter bli att gråta bara för att visa mig stark. "Ogge!" Hör jag någon säga bakom mig, Jake, min gamla pojkvän. "Jake?" Säger jag. "Aline, jag e här!" Säger han och kramar om mig. "Ogge, låt henne vara! Du skulle bara ta hit henne! Inget mer!" Säger Jake. Jag släpper han och faller ihop å golvet i gråt. Jag vill hem, bort här ifrån. Jag ställer mig upp och går fram till Ogge. Han tittar bara på mig. Jag tittar ner på hans privata del och sparkar mitt hårdaste jag kan där. Han faller ihop i gråt på golvet. Sedan märker jag hur hans ögon blir från blåa till gula. Han ställer sig upp och går hotfullt emot mig. "Aline! Rör dig inte!" Skriker Jake. Jag bryr mig inte, jag kokar av ilska. Allt han har gjort, Ogge alltså. Han har tafsat på mig. Jag känner ilskan koka över nu. Jag går mot Ogge. Han tar tag i mig och kastar in mig i väggen. Det gör ont. Jag ser inget. Allt blir svart. Jag känner ingenting. Jag kan inte prata. Jag hör ingenting. Det är läskigt.

~Ogge's perspektiv~

Vad har jag gjort?! Jag känner mig idiotisk. "Bra gjort, Ogge!" Säger Jake till mig. Jag vill inte!

Jag springer ut ur rummet och ut i köket. Cameron kommer fram till mig. "Ogge? Vad har du gjort?" Frågar han och kollar på mig med en
om-blickar-kunde-döda blick. "Jag råkade" svarar jag och tittar ner.

--------------------------

Sorry för kort och tråkigt kapitel.

Jag har slut på idéer. Kommentera idéer om ni har några, eller skriv till mig på kik!

Kik: den_coola_1000

XOXO💕

Mitt liv, bara mitt!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant