Prolog

21.8K 848 41
                                    

Życie pisze swoje historie. Każdy ma swój czas, każdą świeczkę, która w każdej chwili może zgasnąć. Tak po prostu, bez powodu.
Tracimy ludzi, gdy nie chcemy ich stracić. Kochamy ludzi, wcześniej nie mówiąc o niczym.

Życie nie mówi nam jak mamy podążać. Idziemy według własnej ścieżki, którą prowadzimy. Zmieniany tylko tor biegu, gdy nie idzie nam coś po myśli. A czy robimy dobrze? Czy zmieniając swoje życie, aby nie pamiętać o kimś, kto i tak je zmieni?

To są podstawowe pytania, na które nikt nie umie odpowiedzieć. Siła, która tak czy siak zmusi nas do zobaczenia się z osobą, jest nadal taka sama. Zwykłe "kocham cię" nie zmienia biegu istnienia człowieka, ale robią to czyny.
Czy słowa różnią się od rzeczy robionych z miłością?
Zawsze. Nikt nie zrobi ci krzywdy, kiedy cię kocha, a jeśli tak to będzie tego żałować.
Boimy się miłości i to najbardziej odpycha od nas wszystkich.
Boimy się wyznać, że kochamy, prosto w oczy lub innym ludziom.
Boimy się kochać.
Boimy się zaufać.

Przez to wszystko trafiamy w cień, z którego nie umiemy się wydostać.
A jeśli z niego wyjdziemy i tak nadal tam wrócimy.

Bo każdy ma swoje demony.*

*5SOS Jet black Heart przetłumaczone „Everybody's Got their demons"

(A/N) witajcie kochani w drugiej części 'Będziesz tylko moja'!

Myślę, że prolog się spodobał. Niedługo pierwszy rozdział!

Dziękuje za 3 miejsce w dla nastolatków „Będziesz tylko moja" 28 czerwca 2016!

Kocham Was xx

Sprawdziła AniaMisiulajtis ^-^

✍Zawsze twojaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz