GOT7 ♥ Mark

1.9K 93 17
                                    

Şu anda GOT7' nin Fly klibini çekiyorlardı. Ve bir kız Mark' ın makyajını yapmakla görevliydi. Ama görevi dışında sadece Mark' a sulanıp duruyordu. Sende dayanamadın ve hemen oraya gittin. Kıza dönüp " Gidebilirsin ben hallederim. " dedin. Kızsa sana bakarak " niyeymiş bu benim işim. " dedi. Bunun üzerine sen iyice delirdin ve " Ama bakıyorum da sevgilime sulanmaktan başka bir şey yapıyorsun. O yüzden artık gidebilirsin. " diyerek son noktayı koydun. Kız oflayarak yanınızdan uzaklaştı. Mark' a döndüğünde gülmemek için kendini sıklığını gördün ve ona " Güle bilirsin Mark. " dedin ve demenle o güzel kahkahasını gördün. Mark seni yanına çekti ve " Beni kıskanırken ne kadar tatlısın bir bilsen. Seni izlemeye bayılıyorum bitanem. Şu an seni öpmemek çok zor inan bana. " dedi ve sen oracıkta erimemek için kendini tutup toparlamaya çalıştın ama farkındaysan sadece çalıştın. Daha iyi olduktan sonra konuşmaya başladın. " Hadi makyaja devam edelim. " dedin ve kızın kaldığı yerden devam ettin.  Hava gerçekten çok soğuktu. Ve sen neredeyse hasta olacaktın. Klip çekimleri bittikten sonra oradan ayrıldınız. Eve geldiğinde direk odana gittin ve üstünü değiştirip yatağa girdin.

       ...

Sabah olduğunda kendini çok halsiz hissediyordun. Sanki hiç bir şey yapamayacak kadar kötü olmuştun. Direk Mark' ı aradın. " Mark sana ihtiyacım var. Lütfen gelir misin? " dedin ama sesin kısık çıktığı için Mark endişelenmişti. " (adın) iyimisin? Ahh! Bütün hata benim seni götürmemem gerekti. Hemen geliyorum sevgilim. " dedi. Çok geçmeden anahtarı olduğu için gelmişti Mark. Ayak sesleri odana geldiğini gösteriyordu. İçeri girdiğinde yanına koştu ve yatağın ucuna oturdu. Seni alnından öptü ve " Sevgilim senin ateşin var! Doğru banyoya hadi. " diyerek seni yataktan kaldırdı ve banyodaki duşa soktu. Tam üstünü çıkacağında ona o haline gözlerini pörtlettin ve " Mark napıyorsun? " dedin Markta sana " Üstünü çıkarıyorum (adın) ." dedi. Bunun üzerine sen " ben yaparım sevgilim. " dedin ve Mark sana itiraz istemez bir tavırla " Benim yüzümden oldu ve bugün ben seninle ilgililenicem." dedi. Sende onu onaylar bir şekilde kafanı salladın. Mark sana bütün gün hizmet etti ve iyileşmen için her şeyi yaptı. Sen her nekadar hasta olsanda çok güzel bir gün geçirmiştin ve de mutluydun.

HAYALLERİM GOT7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin