Tatil için Mark' la karar vermeye çalışıyordunuz. Mark sana LA' ya gitmek istediğini söylüyor ama sen ( kendi istediğin yeri seç ve öyle düşün ) ××× yerine gitmek istiyordun. Bir türlü anlaşamıyordunuz. " Mark ama LA' da napıcaz Allah aşkına ya! Offf!" diyerek ısrarcı tavrını devam ettirdin. Mark ise daha fazla dayanamayarak " peki, sen oraya gidebilirsin. Ama ben LA' ya gidiyorum (adın). Haberin olsun diye söylüyorum. Şimdilik görüşürüz. Sana iyi tatiller. " diyerek kafeden kalktı. Ve çıkıp gitti. Arkasından öylece baka kalmıştın. 'Böylece bırakıp gidiyor musun yani Mark. İnanamıyorum bu kadarmıydı sevgin.' diye içinden geçirdin. Sende ağlayarak çıktın kafeden. Nereye gittiğini bilmeden yürüyordun. Ne olacaktı bundan sonra ayrılacak mıydınız diye düşündün. Sen onsuz yapamazdın ki onun kokusu olmadan güzel gözlerine bakmadan gülüşünü görmeden yapamazdın. Birden koşmaya başladın. Hiç durmadan aralıksız koşuyordun. Kalbinin sesini dinliyordu şu an ayakların. Mantığın bu sefer hiç konuşmuyordu. Sonunda geldiğinde Mark' ın kapısının önünde durdun. Nefesin düzene girince kapıyı çaldın. Kapıyı açtığında karşında perişan bir Mark vardı. Oda senin gibi kahrolmuştu. Düşündürdüklerinin doğru olmadığını söylüyordun. Çok mutlu olmuştun. Mark' a " Sen nereye gitmek istiyorsan oraya gidelim Mark~ sshi sen olduktan sonra bana heryer cennet, heryer güzel, huzurlu ve mutlu. Yeter ki sen beni bırakma hep yanımda ol. Çok pişmanım Markığğ!!" dedin. Mark sana sarıldı ve " Asıl ben pişmanım. Çok sert konuştum. Ama ne yapabilirim seni LA' ya götürmek istiyordum. Orayı çok özledim. Ve seni asla ama asla bırakmayacağım. Bu aklımın ucundan bile geçmiyor ve de geçmeyecek. Sen beni bıraksan bile ben seni bırakmam. Bunu unutma! " dedi. Sende " Yah! Mark nerden çıktı seni bırakacağım. Asla birdaha böyle bir şey duymıyım." Diyerek kollarından çıkarak dudağına parmağınla yavaşça vurdun. Parmağını dudaklarının üzerinde tutarak minik bir buse kondurdu. Ve o eşsiz gülümsemesini sana sundu. Sonunda anlaşıp ortak bir kararla LA' ya tatile gidecektiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLERİM GOT7
Fanfiction"7 kişi sanki şans eseri karşıma çıkan en güzel varlıklardı." Bir IGOT7 olarak onlarla hayal kuruyorum. Onlarla mutlu oluyorum. Ve ben bu hayallerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Eğer sizde benim gibi bir IGOT7 'saniz sizi bu jaebum, jinyoung, jack...