Sabahın ilk ışıkları meraba demişti gözlerin. Her zamanki huysuz tavırlarınla uyandın ve yataktan kalktın. Ardından bi anda yüzüne bir mutluluk yayıldı ve acele edip odadan çıkıp aşağı indin. Masada mükemmel bir kahvaltı hazırlanmıştı. Ve bu kahvaltıyı hazırlayan bir adet Yugyeom.' Allah' ım niye bu kadar tatlı, yakışıklı bir sevgilim var yani tabiki memnunum da ne yaptım da böyle bir şeye sahip oldum ' diye içinden geçirdin . O sırada Yugyeom yanına gelmiş ve sana sarılmıştı e doğal olarak sende ona sarıldın. "Günaydın sevgilim. " dedi dansçı prensin Yugyeom ona en içten olan gülümsemeni göstererek " Günaydın! " dedin. Sonra birlikte kahvaltı masasına oturdunuz. Sakin sakin kahvaltınızı yaptıktan sonra Yugyeom dans pratiği olduğu için gitmek zorunda kaldı. Kapının önüne geldinizde Yugyeom' u yanağını öptün ve ardından " kendine iyi bak, dikkatli ol ve çocuklara selam söyle . " dedin. Oda karşılık olarak " peki ( adın ) sende kendine iyi bak seni seviyorum " diyerek yanağını öptü. Bu hareketine gülümsedin. Ve kapıyı kapattın. Odana çıktın ve üstünü değiştirdin ardından kankanı aradın. " naber kanka? Eğer boşsan buluşalım mı diyecektim. " karşılık olarak olumlu bir yanıt almıştın. Gülümseyerek telefonu kapattın.
...
Kankanla bir cafede oturmuş muhabbet ediyorsunuz. Telefonun çalıyor hemen bakıyorsun ' Oppam ' yazıyordu yani Yugyeom arıyordu daha fazla beklemeden açıyorsun. Telefona Jb çıkıyor " ( adın ) şimdi telaş yapma tamamı. Sade-) sözünü kesip " Jb ne oldu Yugyeom niye telefonda değil. Çabuk konuş !) dedin. Jb cevap olarak " ben kime diyorum acaba. Sakin ol sadece Yugyeom ufak bir sakatlık yaşadı. Şimdi hastanedeyiz. Haberin olsun diye aradım. " dedi sen hemen hastanenin adını öğrenip arkadaşından özür dileyip masadan kalktın. Bir taksiye binip hastaneye geldin. Danışmanlığa geldiğinde Junior' ı gördün hemen yanına gittin " Junior Yugyeom nerde iyi mı? Ha!! " dedin telaşla Junior senin aksine gayet sakin bir tavırla " sakin ol hadi gel yanına gidelim" diyerek odaya doğru gittiniz. Odanın kapısına geldinizde hemen odaya daldın ve Yugyeom' un yanına gittin ve ona sarıldın. diğer herkes sizin bu durumunuzu normal karşıladı çünkü artık size alınmıştı. " Yugyeom hani kendine iyi bakacaktın . Sana dikkatli ol demiştim. ne kadar korktum biliyor musun sen! " dedin Yugyeom ise tatlı görünerek " ama ( adın ) bilerek olmadı sadece ayağımı burktum. " dedi ona kıyamayarak baktın " seni çok seviyorum " diyerek tekrar sarıldın. " Bende seni çok seviyorum" dedi Yugyeom ve ikinizde gülümsediniz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLERİM GOT7
Fiksi Penggemar"7 kişi sanki şans eseri karşıma çıkan en güzel varlıklardı." Bir IGOT7 olarak onlarla hayal kuruyorum. Onlarla mutlu oluyorum. Ve ben bu hayallerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Eğer sizde benim gibi bir IGOT7 'saniz sizi bu jaebum, jinyoung, jack...