GOT7 ♥ Jaebum

1.6K 68 10
                                    

Merhabalar! Hayaldünyalarım, okuma ve vote düşmeye başlamış. Kitabı silme yada askıya alma gibi bir düşünce içerisindeyim. Yorumlara devam ediyim mi, yoksa hikayeye aramı veriyim yada siliyim mi konusu hakkında yazmanızı istiyorum. Bu arada medyaya vuruldum. Kimin oppası?!

Kahvaltı sonrası ne yapacağını bilmediğin için üzerine bir şeyler geçirerek dışarı çıktın. Biraz yürüdükten sonra sesiz sakin bir yere gelmiştin. Burası seni rahatlatmış, huzur ve mutluluk vermişti. Bir kaç dakika sonra yanına biri geldi ve " Buraya ilk defa mı geliyorsun? Seni daha önce burda görmemiştim. " dedi. Yabancı çocuğa döndüğünde öylece kalmıştın. Çünkü, karşında küçük siyaha çok yakın renkte gözleri, göz kapağında iki tane beni olan, siyah düz saçlı ve fazlasıyla yakışıklı bir erkek duruyordu. Elini yüzüne doğru sallayınca kendine geldin ve " Evet, buraya ilk defa geliyorum. " dedin. Oda gülümseyerek " Merhaba! Ben JB. " dedi. Sende " Merhaba! Ben de (adın)." Diyerek gülümsedin.

3 Yıl sonra...

" İşte böyle tanıştık babanla bitanem. " dedin tatlı kızına. Evet, doğru tahmin!!! O gün orda tanıştığın JB şu an senin kocacığın ve de tatlı kızınızın babası. Bilmem kaçıncı kez ona JB' le nasıl tanıştığınızı anlatmıştın. Ama her seferinde hiç sıkılmadan dinliyordu kızın. Sonra aniden çalan zil sesiyle kızın oturduğu koltuktan kalktı ve ' Babam geldi! ' diye bağırarak kapıya koştu. Tabi sende arkasından gittin. Kapıya geldiğinde JB kızınızı kucağına almış ona sallıyordu. Onlara saatlerce öyle durup bakmak istiyordun. O kadar masum ve güzel gözüküyorlardı ki. Daha sonra minik kızınız babasının kucağından inmişti. JB yanına geldiğinde ona sarıldın. Sarıldıktan sonra JB dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu. Sende ona gülümseyerek karşılık verdin. İçeri geçtiğinizde kızınız babasının elini tutarak onu oturtu. Ve bugün neler yaptığını anlatmaya başladı. Sende bu sırada onları odada yanlız bırakarak mutfağa gidip akşam yemeğini hazırlamaya başladın. Yaklaşık 30-40 dakika sonra masa hazırdı. Odaya geri döndün ve " Yemekler hazır hadi masaya!" Dediğinde ikiside koştura koştura odadan çıktılar. Masada hem gülmüş hemde eğlenmiştiniz. Birlikte masayı topladıktan sonra hep beraber televizyon izlediniz. Kızınız babasının kollarında uykuya dalmıştı. JB onu odasına götürüp yatağına yaptırdıktan sonra yanına geldi ve " Yorulmuş gözüküyorsun sevgilim. İstersen bizde odamıza gidebiliriz. " diyerek imalı bir şekilde sırıttı. Sende " Ya JB sen ne zamandır böyle imalarda bulunmaya başladın!!" Dedin. O ise " Ben hep böyleydim sevgilim. Sen farketmedin. " dedi. Buna karşılık " Herneyse seninle bu konu üstüne daha fazla konuşmak istemiyorum. Ve dediğin gibi gerçekten yoruldum. Uyumaya gidicem. İyi geceler kocacım. " Dedin ve ayaklanıp odanıza çıkmaya başladın. JB' de arkandan geliyordu. Pijamalarını giydikten sonra yatağa girdin ve JB' nin yanına uzanıp kafanı göğsüne koydun ve ona " iyi geceler sevgilim. " dedin. Oda saçını öptü ve " Sanada iyi geceler bitanem. " dedi. Ve o ilk andan beri aşık olduğun adam ile tatlı bir uykuya daldın.

HAYALLERİM GOT7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin