Jackson Wang ' la bilgisayarın başında oturmuş Dream Knight' tı izliyorsunuz. * Şiddetle tavsiye ederim. İzleyin. Hem bilenler vardır. Got7' nın mini dizisi* Jackson her çıktığında ona dönüp yanaklarını sıkıyor vede" Oyş benim aşkım ne kadar da tatlı rol yaparmış." diye söylüyordun. Jackson ' la aynı rolü paylaşan o kız çıktıkça sinirlerin bozuluyordu. Her seferinde tiriplenip duruyorsun. Jackson sıkılmış olacak ki sistemli bir ses tonuyla " ( adın ) eğer böyle yapmaya devam edeceksen hiç izlemeyelim. Tamam mı? " Dedi. Bu sitemi seni azda olsa sinir etmişti. " Tamam. Jackson Wang izlemeyelim. Emrin olur. " diyerek oturduğun yerden kalktın ve odaya doğru gitmeye başladın. Ama Jackson ' nın arkandan gelmeyip ofladığını duyunca daha da sinirlendin ve yönünü değiştirip kapıya doğru ilerledin. Kapıyı açtığında akşam olduğunu anlamadın. Ama takmayarak ayakkabını giyerek dışarı çıktın. Üstüne bir şey almamıştın. Bu nedenle hafiften de olsa üşümüştün. Biraz ilerledikten sonra omuzlarına gelen ağırlıkla hemen arkana döndün. Jackson sana bakarak " ( adın )... Ahh! Ne diyeceğim bilmiyorum. Lütfen öyle bakmayı kes yoksa seni şuracıkta öpebilirim. " dediğinde gözlerini kaçırdın. Jackson sözlerine devam etti " Galiba fazla abarttım. Ama sürekli devam edince- ahh! Anla işte. " dedi ve sana baktı. O kadar tatlı ve etkileyici duruyordu ki. " Hem sen nasıl çıkarsın dışarı bu kıyafetle. Hemde bana sormadan! Bunu unuttum sanma?!?! " Diyerek gülümsedi Jackson. Bu haline gülümseyerek ona sarıldın. Küçük bir meseleciğide atlatmıştınız.
Merhaba Hayaldünyalarım! Başlıktada yazdığım üzere bu final bölümü. Neden bitirdim size şöyle özetliyim; ilk önce kitabıma vakit ayıramıyorum. İkinci olarak aklıma gerçekten bir şey gelmiyor. Ama bende final vermek istemezdim. Bu benim ilk kitabım bana bu kitabı yazmamı sağlayan GOT7 çok teşekkür ediyorum onlar benim yaşama sebebim onlar benim için fazlasıyla değerli onlar hakkında her söz her yorumu ciddiye alıyorum ve ben kitabımı çok seviyorum her seferinde ilk bölümündeki heyecanımla yazıyordum bölümlerimi yazdığım her cümle ve kelimeleri okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Lütfen desteğinizi eksik bırakmayın. Sizi gerçekten çok seviyorum. Teog yılım olduğu için şu an başka bir hikaye yazmayı düşünmüyorum. Ama lütfen hikayemi Kitaplığınızdan silmeyin duyurum olursa buradan size ulaştırıcam. Bu bir son değil unutmayın! Sevgilimle...
Hoşçakalın ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLERİM GOT7
Fanfic"7 kişi sanki şans eseri karşıma çıkan en güzel varlıklardı." Bir IGOT7 olarak onlarla hayal kuruyorum. Onlarla mutlu oluyorum. Ve ben bu hayallerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Eğer sizde benim gibi bir IGOT7 'saniz sizi bu jaebum, jinyoung, jack...