GOT7 ♥ Yugyeom

1.8K 86 6
                                    

Lise son sınıfın. Bu sene bir balo olacaktı. Sende kavalyen olarak Yugyeom' u istiyordun. Nedeni şu ki sen neredeyse 1 yıldır Yugyeom' u seviyorsun ama bunu fark etmediğini düşünüyorsun. Yani sürekli ' o beni nasıl fark etsin ki etrafında o kadar güzel, hoş kızlar varken' diyerek kendi kendine söylediğin için hiç bir şans vadetmedin. Baloya 3 gün kala arkadaşınla birlikte alışveriş merkezine gidip üzerinize balo için çok şık elbiseler aldınız. Fakat senin hala bir kavalyen yoktu. Baloya 2 gün kala arkadaşınla bahçede bir banka oturmuş konuşuyordunuz. Sonra arkadaşın sana dönüp " (adın) inanmazsın ama şu an Kim Yugyeom sana doğru yaklaşıyor. Veeee geldi." dedi. Yugyeom konuşmaya başladı " şey (adın). Seninle biraz konuşa bilirmiyim? " diyerek sordu. Sende onu bekletmeden heyecanla " Tabiki Yugyeom. " dedin. Arkadaşın araya girerek " ben sınıfa çıkıyorum siz konuşabilirsiniz. " dedi sana göz kırparak okulun içine yol aldı. Bunlar olurken Yugyeom yanına oturmuştu. " Söze nasıl başlayacağımı bilmiyorum ama (adın) ben seninle birlikte bu baloya gitmek ve kavalyen olmak istiyorum. Teklifimi kabul eder misin? " deyince sen şaşkın bir şekilde gözlerini kocaman açmıştın. Kekeleyerek " Ahh Yugyeom~ sshi se en cid ciddi misin? " dedin Yugyeom gayet normal bir şey söylemiş gibi cevap verdi. " Evet, gayet ciddiyim (adın). " diyerek seni yine ve yine şaşırttı. Hiç durmadan devam ettin " O zaman evet Yugyeom evet. " diyerek bağırdın ve sarıldın. Evet yanlış anlamadın sarıldın. Yugyeom bu hareketine gülümseyerek ve sana sarılarak karşılık verdi. Utançtan hızlıca ondan ayrıldın. Başını öne eğerek " Özür dilerim. " dedin. Yugyeom sana kızarak " Özür dilemeye gerek yok. Teklifimi kabul ettiğin için mutluyum. " dedi ve eliyle kafanı yukarı kaldırdı. Senin yanağını öptü ve " seni yarın evinden 5 gibi alırım. Hazır ol." diyerek yanından ayrıldı.

Yarın

Büyük gün gelmişti. Arkadaşınla sizin evinizde hazırlanıyordunuz ve dünden bahsediyordunuz. Bütün işler bittiğinde arkadaşın kendi kavalyesiyle baloya gitmek için çıkmıştı. Saat 5' te zil çalmıştı. Hızlıca kapıya yürüdün. Son kez aynaya baktın. Mükemmel görünüyordun. Kapıyı açtığında karşında acayip yakışıklı bir Yugyeom duruyordu. Yugyeom heyecanla " Çok güzel olmuşsun. " dedi. Gülümseyerek " teşekkür ederim. Sende çok yakışıklı olmuşsun. " dedin. Birlikte arabaya binerek balo yerine gelmiştiniz. İçeri girdiğinizde herkes size bakıyordu. Yugyeom elini beline koyarak seni piste doğru yönlendirdi. Müzik durmuştu. " (adın) çok güzel bir kızsın. Nasıl oldu bilmiyorum ama sana karşı bazı hisler beslemeye başladım. Buna galiba aşk deniyor. Okuldaki bütün erkekleri seninle  baloya gelmemesi  için net bir şekilde uyardım. Sırf seninle birlikte vakit geçirmek için. Aslında teklifimi kabul etmezsin diye korkuyordum. Ama öyle olmadı ve şu an yanımdasın. Bu yüzden sana bir teklifim daha var. Benim sevgilim, ilkim ve sonum olur musun? " dedi. Gözlerin dolmuştu. Sen bunu 1 yıldır bekliyordun. Sevdiğin adamın gözlerine bakarak " Bende seni çok seviyorum. Kim Yugyeom teklifini kabul ediyorum. " diyerek birbirinize sarıldınız. Etraftan alkışlar ve sesler yükseliyordu. Hayatında en unutulmaz baloyu yaşamıştın. Artık hayatında sevdiğin kişi vardı.

HAYALLERİM GOT7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin