Oğlunun sesini duyarak uyandın ve tabi buna Youngjae' nin seside bunların içindeydi. " Şşş! Oğlum sesiz olmalısın. Annen uyanıcak. Zaten bütün gece uyuyamadı senin yüzünden. Yani yanlış anlama ama çok fazla uyanıyorsun ve rahatsız oluyoruz. " dedi. Sende bunları duyduktan sonra daha fazla dayanamayıp gülmeye başladın. Youngjae seni uyanık görünce " Yah (Adın)! Sen uyanık mıydın? Ha! Ayş cidden sen nekadar akıllısın. " diyerek sana kızıyordu. Bu durumu anlamış olan oğlunuz ağlamaya başladı. Senin tatlı Youngjae' n oğlunuza dönerek " Annen bizimle uğraşıyor oğlum. Lütfen ona aldırma. Tamam mı? " dedi. Youngjae' nin bunu dediği senin içini acıtmıştı. Youngjae' ye dönüp " Youngjae sadece çok güzel konuşuyordun. Bölmek istemedim. Eğer seni kırdıysam özür dilerim. " dedin ve ağlamaya başladın. Youngjae sana kıyamadı ve oğlunuzu yatağına yerleştirip yanına gelerek ellerini yanaklarına yerleştirdi ve gözlerine bakarak " Bende Özür dilerim bitanem. Sadece sana takılmak istemiştim. Galiba fazla ileri gittim. Hadi aşağı inelim ve kahvaltımızı yapalım ama önce bir tane öpücük alabilir miyim? " dedi. Ona gülümseyerek " Peki, Choi Youngjae. " dedin ve tatlı prensine yaklaşarak dudaklarına küçük bir öpücük bıraktın. Daha sonra minik oğlunuzu yanınıza alarak mutfağa indiniz. Ve hazır olan kahvaltı masasına hayranlıkla bakarak oturdun yanına oğlunu oturtun. Youngjae' ye baktın ve " Waow! Youngjae sen mi hazırladın bunları? " dedin. Youngjae sana gülümseyerek " Sadece ben değil, oğlumuzda bana yardım etti. " dedi. İlk önce Youngjae' ye dönerek teşekkür ettin ardından oğluna dönerek onu yanağından öptün. Birlikte çok güzel vakit geçirdiniz. Sen, Youngjae ve tatlı oğlunuz.
Selam! Tatlı okuyucularım şu tatlı çocuk bahsettiğim youngjae ve senin çocuğun. Çok tatlı değil mi? Aynı Youngjae gibi gerçi Youngjae bizim için daha tatlı ya. Neyse yorum ve voteyi unutmayalım. Bir dahaki bölüme görüşürüz. Anyoung♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLERİM GOT7
Hayran Kurgu"7 kişi sanki şans eseri karşıma çıkan en güzel varlıklardı." Bir IGOT7 olarak onlarla hayal kuruyorum. Onlarla mutlu oluyorum. Ve ben bu hayallerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Eğer sizde benim gibi bir IGOT7 'saniz sizi bu jaebum, jinyoung, jack...