*Part 2*

4.7K 284 21
                                    

Η Ελενα ηταν απο μικρη  ενα ησυχο και καλο κοριτσι.Ποτε δε προκαλουσε φασαρια,ποτε δε τραβουσε τη προσοχή.

Δε της αρεσει να ντυνεται οπως τα υπολοιπα κοριτσια.Φαρδιες μπλουζες περιβαλλουν καθημερινα το σωμα της, δινοντας την εντυπωση ενος ευσωμου κοριτσιου που ντρεπεται για το σωμα της

Γιατι;

Γιατι πάντα ενοιωθε αβολα με αυτά τα κοντά σορτσακια και τις κοντες μπλουζες.Τα φαρδυα ρουχα την αντιπροσωπευουν και την κανουν να νοιώθει ανετα.

Δεν εχουν ολοι ομως την ιδια εντυπωση..

Δε σκεφτονται ολοι το ιδιο.

Το κοριτσι που φοραει παντα φαρδια ρουχα,το κοριτσι με τα περισσοτερα κιλα,το 'φυτο' της ταξης οπως χαρακτηριζεται απο πολλους συμμαθητες/τριες της..

Ποιος/α δε θα τη κοροιδευε;

Παντα υπαρχει αυτη η παρεα που διασκεδαζει βλεποντας τους αλλους να στεναχωριουνται..

Παντα υπαρχουν αυτοι που βρισκουν ευκαιρια να γελασουν εις βαρος καποιου αλλου.

Και οταν το κανει ενας μετα γινεται συνηθεια πολλων..

Ετσι ολοι στο σχολειο της ειχαν μαθει για αυτο το κοριτσι..

Ολοι την κοροιδευουν καθημερινα  στο σχολειο της  για το τροπο που ντυνεται.

Και οταν εισαι αδυνατη ολοι σε πατανε.

Επιπλεον, μη θέλοντας να μαλωσει με κανέναν,αποφεύγοντας τις φασαριες μένει αμετοχη σε όλο αυτο.

Αυτο όμως δεν την εμπόδισε απο το να αποκτήσει δυο υπεροχους ανθρώπους στη ζωη τους.

Δυο άτομα που πέρα απο τη μητέρα της βρίσκονται πάντα εκεί για κεινη..

Τον Στεφανο και την Ελπιδα.

Ειναι μαζί της αδιαφορωντας για την γνώμη των αλλων.

Τους αγαπάει πολυ αλλα παρόλο   τις προσπαθειες της Ελπιδας να της αλλαξει τη γνωμη της για τα ρουχα και το Στεφανο που της λεει διαρκώς οτι εχει τελειο σωμα και οτι ειναι λαθος της να το κρυβει εκεινη δεν ακουει κανεναν.Το πεισμα ειναι ενα απ τα χαρακτηριστικα της.

Ζει σε ενα μικρο χωριο και εχει συνηθισει τις ασχημες συμπεριφορες των συμμαθητων της  λογω της εμφανιση της.Παρολα αυτα ειναι πολυ εξυπνη και δραστηρια καθως τρελενεται για γυμναστικη και το κυριοτερο για kick boxing.

Ξαφνικα η ζωή της θα αλλάξει μέσα σε λίγες μερες. Η μητερα της  βρισκει μια καλυτερη δουλεια στην Αθηνα ,με καλα λεφτα και τωρα θα χρειαστει να μετακομισει εκει αφηνοντας το χωριο της.
Το χωριό που τόσο αγαπάει.

Τους φιλους της που λατρευει.Θα πρεπει να κανει μια καινουργια ζωη σε μια αλλη πολη οπου δε γνωριζει σχεδον κανεναν.

Η ζωη παρολα αυτα τις ετοιμαζει πολλες εκπληξεις....


Αραγε θα παραμείνει η ίδια;


Μια ΑλλαγήWhere stories live. Discover now