*Epilogue*

2.9K 170 18
                                    


Μεσα σε λίγους μηνες η ζωή της Ελενας είχε αλλαξει ολοκληρωτικα.

Ποιος να το περιμενε;

Οταν της ειχε πει η μητέρα της οτι θα μετακομισουν Αθηνα,δε θα μπορουσε ποτε να φανταστει κατι τετοιο.

Απεκτησε φιλους και αγορι.

Ποιος;

Η Ελενα..

Που νομιζε οτι ποτε στη ζωη της δε θα ειχε ενα τοσο γλυκο και ομορφο αγορι.

Επισης,αλλαξε..

Εκανε την αλλαγη τελικα.

Αλλαξε ολόκληρη τη γκαρνταρομπα της χωρις να πεταξει όμως τα παλια της ρούχα.

Τα αγαπούσε, ποτε δεν ειχε νιωσει ασχημα μ αυτα και την εμφανιση της.

Ηταν αυτη.

Με αυτα τα ρουχα ή με τα αλλα οπως ονομαζουν οι αλλοι 'καλύτερα.'

Για αυτη το ιδιο ηταν.

Δεν υπηρχαν χειροτερα ή καλύτερα,ηταν απλως ρούχα.

Τα ξαναβρηκε με τον Νικο αφου της συζητησε συγγνώμη και υποσχεθηκαν να μην ξαναμαλωσουν ποτέ ξανα.

--------

"Θα κανω Μια Αλλαγη." Του ειχε πει.

Εκεινος την ειχε κοιταξει παραξενεμενος χωρίς να καταλαβαινει τι εννοει.

"Ε;"

"Θα αλλαξω στυλ παιδακι μου πως το λενε."

"Α οπως θες."

"Δεν χαρηκες;" τον ειχε ρωτησει κατσουφιασμενα.

"Φυσικα αν το θες εσυ.Εμενα μου αρεσεις οπως και αν εισαι δεν εχουν σημασια τα ρουχα που φορας." Της ειχε πει ανασηκωνοντας τους ωμους."

"Αωω"συγκινημενη ειχε πεσει στην αγκαλιά του. "Εισαι ο καλυτερος φιλος που θα μπορούσα να εχω"

"Ξερω,ξερω." Ειχε πει γελωντας.

--------

"Δηλαδη εσυ τωρα θα εμφανιστειις ετσι μπροστά του;" την ειχαν ρωτησει τα παιδια.

Ηταν ολοι μαζεμενοι.

Ο Ηλιας μαζι με τη Δανάη και ο Στέφανος με την Ελπιδα που τελικα όπως αποδείχθηκε αγαπουσαν ο ενας τον αλλον χρονια απλα κανενας δεν εκανε κινηση.

Πλεον ηταν μαζι και ηταν πολυ καλα.

Ο Αρης ειχε γενεθλια και η Ελενα ειχε ντυθει αρκετα εξω απ τα νερα της και ανυπομονουσε για την αντίδραση του.

"Ναι γιατί; "ρώτησε.

'Θα τον στειλεις." Ειχε πει ο Ηλιας.

Σιγα μωρε."

Ειχε φορεσει ενα κοκκινο κοντο φορεμα που τονιζε το στηθος της.

Η αντιδραση του Αρη όταν την ειδε ηταν αυτο που είχε πει ο Ηλιας.

Επινε το ποτο του και παραλιγο να πνιγει.

"Ελενα;"

"Ναι Αρη μου;"

"Είσαι πανέμορφη. "Στα λογια του ειχε κοκκινησει.

"Σε ευχαριστω. "

Εκεινη τη μερα εκαναν ερωτα για πρωτη φορα και εδωσαν ορκο να ειναι για παντα μαζι.

Γιατι η ζωη μας επιφυλασσει πολλες εκλπηξεις που αλλαζουν την ζωη μας.

Αλλες ειναι  μοιραιες...και αλλες οπως στη περίπτωση της Ελενας καλες και απροβλεπτες.

Γιατι δεν εχει τοσο σημασια η εξωτερική έμφανιση οσο το εσωτερικό του ανθρωπου.

Γιατι αυτο που εχει σημασια ειναι να αγαπας τον εαυτο σου ετσι οπως ειναι και οχι να τον αλλαξεις εαν δεν το θελεις εσυ.

Η Ελενα αλλαξε επειδή το ηθελα πρωτα αυτη.

Το εκανε για αυτη χωρις να την νοιαζει τι θα πουν οι αλλοι.

Ποτε δεν την ενοιαξε.

Γιατι;

Γιατι ηταν αυτη.

Γιατί ηταν ο εαυτος της και αυτο είναι περα για περα αρκετο.




Εδω το βιβλιο 'Μια Αλλαγή' εφθασε στο τέλος του.

Ελπιζω να σας αρεσε το τελος και αν θελετε αφηστε ενα σχολιο και πειτε μου πως σας φανηκε.😉

Απο δω και περα θα με βλεπετε στο βιβλίο μου 'Ο Πραγματικός μου Εαυτος' .

Πολλα φιλια και ευχαριστω οσους έφθασαν μεχρι εδω!💖







Μια ΑλλαγήWhere stories live. Discover now