*Part 26*

2.7K 180 2
                                    


"Λοιπον μπες για μπανιο και γω θα ετοιμασω τα πραγματα."

"Μα ειναι πολυ νωριις ακομα!"διαμαρτυρηθηκε.

Η Δαναη τη κοιταξε με ενα δολοφονικο βλεμμα και απο αυτο καταλαβε οτι δε μπορουσε να φερει αντιρρηση.

"Καλα καλα παω."ειπε σηκωνοντας τα χερια ως ενδειξη οτι παραδινεται.

"Ετσι μπραβο."ειπε η Δαναη γελωντας.

"Σειρα σου τωρα."της ειπε με το που βγηκε απ το μπανιο.Οταν τη κοιταξε καλυτερα εμεινε με το στομα ανοιχτο.
"Δαναη εισαι πανεμορφη!!"

Φορουσε ενα μαυρο τοπακι και μια φουστα διαφορων χρωματων.Τα μαλλια της ολοισια επεφταν κατω και συμπληρωναν το συνολο.

''Ευχαριστω.."ειπε χαμογελωντας."Τωρα ειναι η σειρα σου.Θα σε κανω μια ΘΕΑ!!"ειπε με ενθουσιασμο.

"Δε το πιστευω αλλα τελος παντως."

"Κατσε."της ειπε υποδεικνυοντας της μια καρεκλα.Δε θα αφηνε την αρνητικη ενεργεια της Ελενας να την επηρεασει.

Αρχικα την εβαψε ελαφρα και εβαλε και ενα λιγακι παραπανο εντονο κραγιον στα χειλη της.Σειρα ειχαν τα μαλλια της.Ευτυχως για τη Δαναη δεν ειχε πολλη δουλεια αφου τα μαλλια της Ελενας ηταν ισια σε αντιθεση με τα δικα της που ηταν μπουκλες και χρειαστηκε αρκετος χρονος για να εχει το επιθυμητο αποτελεσμα.Το μονο που εκανε ηταν να κανει μερικες ελαφριες μπουκλες απ τη μεση κ κατω.

"Τωρα βαλε το φορεμα αλλα μη τολμισεις να κοιταχτεις στο καθρεφτη πριν τελειωσουμε!"της ειπε αυστηρα.

'Καλα ντε παωω.''

Φορεσε την ασπρη φουστα και το ασπρο τοπακι και αφου εβαλε τα σσ της ηταν ετοιμη.Δε τολμησε να κοιταχτει στο καθρεπτη γιατι δε θα αντεχε να ακουγε μετα τη γκρινια της Δαναης.

Μολις την ειδε χαμογελασε αλλα το χαμόγελο της κοπηκε οταν ειδε τα παπουτσια που φορουσε η Ελενα.

"Εισαι με τα καλα σου;"τη ρωτησε σοβαρη λες και ειχε κανει κατι κακο.

"Τι εκανα;"ρωτησε η Έλενα παραπονιαρικα σα παιδακι που τη μαλωναν.

"Βγαλε αμεσως αυτα τα παπουτσια!Παρτυ κανεις,εννοειτες πως θα βαλεις γοβες!"τη προσταξε.

Ειπε το πρωτο πραγμα που της ηρθε στο μυαλο πιστευοντας οτι θα τη σωσει.Ελα ντε ομως που η Δαναη ηταν προνοϋτικη.

"Και να θελα δεν εχω γοβες!Και τα παπουτσια μου αν θες να ξερεις  ειναι πολυ ανετα ενταξει;"προσθεσε στο τελος υπερασπιζοντας τα παπουτσια της.

Μια ΑλλαγήWhere stories live. Discover now