*ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.*
Το χέρι της συγκρούστηκε για άλλη μια φορά αυθορμηρα με το μαγουλο του ξανά.
Τον είχε ξαναχτυπησει.
Και μπορούσε να καταλάβει μονο και μονο απο τα μάτια του ποσο πολυ είχε θυμωσει.
"Σου ειπα να μη το ξανακανεις ποτε αυτό. " είπε μέσα απο τα δόντια του.
"Εγ-"
"Φυγε " της είπε κοφτα.
Αν και ειχε τρομοκρατηθει, αν και η λογική της έλεγε να φύγει κατι μέσα της την κρατούσε εκεί.
"Σου είπα να φυγεις."
Κουνησε το κεφάλι της αρνητικά.
"Γαμωτο σου Έλενα."
Τον άκουσε να λεει και πριν καταλάβει κατι ένιωσε 2 χείλη να συγκρούονται με τα δικα της.
Πήγε να τον σπρωξει μακριά της αλλα ακόμα και αν η ίδια το ήθελε η καρδιά της είχε αλλα σχέδια.Άρχισαν να φιλιουνται με πάθος και τα χερια της πήγαν αυθόρμητα στα μαλλιά του τραβωντας τα ελαφρά.
Καταλαβε οτι του αρεσε καθώς τον άκουσε να μουγκριζει μέσα απο το φιλι τους.
Ουτε οι ίδιοι κατάλαβαν για ποση ωρα φιλιοντουσαν μεχρι που σταμάτησαν για να πάρουν ανάσα.
Τον κοιταξε αναψοκοκκινισμενη μη μπορώντας να πει κατι.
"Εγ-Εγω πρέπει να φυγω." Είπε ξεπνοα φεύγοντας κατευθείαν μακριά του χωρις να τον αφήσει να μιλήσει.
Δε περίμενε με τίποτα να γίνει κατι τέτοιο.
Και το χειρότερο;
Νόμιζε οτι της αρεσε.
Στο δρόμο κατάφερε να ηρεμησει γιατι δεν ήθελε σε καμια περίπτωση να την δει ο Ηλιας ετσι.
Μπαίνοντας στο σπίτι ευτυχως για κεινη δε τον είδε εκεί όπως και κανέναν άλλο πράγμα παράξενο.
Ανέβηκε πανω και μπαίνοντας στο δωμάτιο βρήκε τηΔανάη μόνη της και απο οτι μπορούσε να καταλάβει αρκετά θυμωμενη.
"Δαναη; Τι έγινε;"
"Είναι ηλιθιος,χαζος,βλακας,ανεγκεφαλος,καθ-"
Ει ει ηρεμησε." Τη σταματήσει πριν συνεχίσει τον μονολογο της και εκείνη φάνηκε να παίρνει βαθιές ανασες για να ηρεμησει."Σε ποιον αναφερεσαι και βριζεις ετσι;"
Άμεσως την είδε να κοκκινιζει ξανά απο θυμο.
"Ο Στέφανος!" Αναφωνησε και μονο στην αναφορά του ονόματος του μπορουσες να καταλαβεις οτι αυτός την είχε φέρει σ αυτη τη κατάσταση.
Η Έλενα απορησε με τα λόγια της.
"Ο Στέφανος;" Ρώτησε πιο πολυ τον εαυτό της. Αυτοί καλα καλα δε γνωριζονταν και τώρα αυτη ηταν θυμωμενη εξαιτίας του;
Ποσα μπορεί να είχαν συμβεί σε μονο ενα βράδυ;
"Ναι αυτός ο βλακας!" Είπε αγανακτωντας.
"Ελα δω αγάπη μου, κατσε κάτω."είπε οδηγώντας την προς το κρεβάτι για να κατσει. "Πες μου τωρα τι συνέβη. "
"Εγω-" είπε κομπιαζοντας.
"Ναι." Απάντησε η Έλενα.
"Ο Στεφανος "στο ονομα του δεν άντεξε και έβαλε τα κλαματα.
Η Έλενα την αγκαλιασε αφηνωντας την να κλαψει,να το βγάλει απο μέσα της χωρις να την πιέσει.
Φαίνεται πως αυτη η βραδυα δεν υπήρξε μονο για κεινη επωδυνη.
____________________________________________________________________________________
Χελλοουζ💙
Είχα σταματήσει το βιβλίο στο προηγούμενο κεφάλαιο,γιατι οπως σας είχα πει ήθελα να κάνω κάποιες διορθώσεις.
*ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.*
Καληνυχτα💜🙈
YOU ARE READING
Μια Αλλαγή
Teen FictionΕλενα: Ενα κοριτσι ησυχο,ενα κοριτσι που δε τραβουσε ποτε τη προσοχη.Ησυχη,χαμηλον τονων,δεχεται τα πάντα χωρίς να φέρει αντιρρηση. Κοροιδια και ταπεινωση καθημερινά για την αμφίεση της. Μεσα σε λιγες μερες ανακαζεται να μετακομισει Αθηνα.Πολλα θα α...