"Εντάξει..."απαντησε αιφνιαζοντας τον και κάνοντας τον να την κοιτάξει μπερδεμενος.
Πλησιασε διστακτικά προς το μέρος του και καθ ολη τη διαρκεια κοιτούσαν ο ενας τον αλλον στα ματια σα να μην υπηρχε τιποτα αλλο και ο χρονος να ειχε σταματησει σ αυτη τη στιγμή . Όταν πηγε να κάτσει δίπλα του κοιτώντας τον ντροπαλά ξαφνικά άνοιξε η πόρτα.
"Δε χρειάζεται να κοιμηθεις με το σπασικλακι ο Ακης είπε ότι θα σου βρει κατι αλλο να κάνεις. " ειπε με μια ανασα χωρίς να δει καν ποιος ηταν στο δωματιο.
"Συγγνώμη δεν ήθελα να σε διακοψω."είπε πονηρά κοιτώντας τη κοπέλα που ήταν μες στο δωμάτιο φυσικά χωρίς να καταλάβει ποια ήταν αυτή.Τόσο ηλιθιος..
"ΕΞΩΩ!" Ειπε με ματια που πετούσαν σπίθες.
"Καλη διασκέδαση. "Είπε στο τέλος ο φίλος του κλεινοντας του το μάτι θυμωνοντας τον περισσότερο.
"Φυγε πριν θυμωσω περισσότερο." "Ειπε και βλέποντάς τις φλέβες του που έγιναν φανερες στο πρόσωπο του έφυγε αμέσως .
"Έλενα..." ειπε και πήγε να τη πλησιάσει μάταια βέβαια.
"Μη.."ειπε βάζοντας το χέρι της μπροστά ως εμπόδιο και τα πρωτα δακρυα ηταν έτοιμα να κάνουν την εμφάνισή τους.
"Ωστε ολο αυτό ηταν για ενα παιχνίδι? Για να καταφέρεις να δεις αν το σπασικλακι θα κοιμηθει μαζι σου? Για να δεις αν θα καταφέρεις να με ρίξεις στο κρεβάτι και μετά να το πεις στους φίλους σου?''Μη μιλας ετσι για τον αυτο σου σε παρακαλώ. ."της είπε πλησιαζοντας τη λίγο ακόμα. Εκείνη απλα κουνησε αρνητικά το κεφαλι της και ενα δακρυ της ξέφυγε.
"Εντάξει? Ικανοποιηθηκες τώρα? Ικανοποιησες τον εγωισμό σου? Πήρες αυτό που ήθελες? Ναι θα κοιμόμουν μαζί σου, δε το αρνούμαι γιατί είμαι τόσο χαζή που εστω και για μια στιγμη σε πιστεψα.Πιστεψα στα λόγια σου . Αυτό ήταν και το μεγαλύτερο λάθος μου. "Είπε και γύρισε να φύγει εξαντλημενη αλλα την εμποδισε πιανωντας την από το χέρι.
"Ακουσε με σε παρακαλώ. "Ειπε μετανιωμένος.
Κοιταξε το χερι του που κρατούσε το δικο της και με μιας το έβγαλε αηδιαζοντας.
"Δεν άξιζει.Δεν αξίζεις. " Είπε και έφυγε γιατί αν έμενε δε θ μπορούσε να συγκρατήσει άλλο τα δάκρυα της.
Δε θα έκλαιγε μπροστά του.
Δε θα του έδινε αυτή τη χαρά.
Γιατί δεν άξιζε.
Δεν αξιζε ούτε ένα δάκρυ της.
Ηταν τοση η απογοήτευση που τη κατέβαλε που οτι και να άκουγε θα της φαινόταν τόσο ψεύτικο απ το στόμα του...
-----------------------------------------------------
Ναι:(
Ολα ήταν για ενα παιχνίδι, που θα δούμε στο επόμενο:(
Τελικά δε κράτησε για πολύ η χαρά , galaxyblue1 μέσα έπεσες! Χιχιχχχ..
Τι μου κάνετε? ♡
Πως σας φάνηκε η αντίδραση της Έλενας; Μήπως ήταν λίγο υπερβολή; ;"(
Μικρούλη αλλά έβαλα ;)
Επόμενο δε θα αργήσει !Φιλάκια :*
- With Love ina_a_ :*♥
YOU ARE READING
Μια Αλλαγή
Teen FictionΕλενα: Ενα κοριτσι ησυχο,ενα κοριτσι που δε τραβουσε ποτε τη προσοχη.Ησυχη,χαμηλον τονων,δεχεται τα πάντα χωρίς να φέρει αντιρρηση. Κοροιδια και ταπεινωση καθημερινά για την αμφίεση της. Μεσα σε λιγες μερες ανακαζεται να μετακομισει Αθηνα.Πολλα θα α...