Chapter 26

200 19 4
                                    

Τραγούδι: Fifth Harmony - Write On Me

Harry's Pov

«Άντε Emily θα αργήσουμε;» φωνάζω καθώς την βλέπω να ξεπροβάλει στις σκάλες.... Φοράει μια φούστα μπορντό με ένα στράπλες μπορντό crop top και μαύρες γόβες.. «Έτοιμη» λέει καθώς κατεβαίνει αργά τις σκάλες... την φιλάω στο στόμα και μπλέκω τα δάχτυλά μας μεταξύ τους...

*******

Emily's Pov

Έχουμε φτάσει στο εστιατόριο, και έχουμε καθίσει περιμένοντας τον σερβιτόρο.... Παραγγέλλνει ο Harry και για τους δυο μας, και πραγματικά μένω έκπληκτη καθώς παραγγέλλνει ακριβώς αυτό που ήθελα.... Μετά από 20 λεπτά είχαν έρθει και τα φαγητά μας... συζητήσαμε διάφορα θέματα, μέχρι που πέρασε αρκετά η ώρα και έπρεπε να πάμε σπίτι....

*****

Ο Harry σήμερα θα πάει να κάνει tattoo και θέλω να κάνω και εγώ αλλά δεν με αφήνει... δεν με νοιάζει θα πάω μαζί του και θα κάνω και εγώ ότι και αν πει.... Έβαλα ένα ψηλόμεσο μαύρο τζιν, με μια μαύρη μπλούζα και μια γκρι ζακέτα.... Έβαλα τα all star μου και κατέβηκα κάτω... «Έτοιμη» λέω και πέφτω στην αγκαλιά του... «Για που;» «Θα έρθω μαζί σου να κάνω tattoo» λέω και τον κοιτάζω στα μάτια.. «Θα έρθεις μαζί μου αλλά δεν θα κάνεις tattoo» λέει καθώς μου γυρνάει την πλάτη... «Γιατί ρε Harry;» «Απλά δεν θέλω να κάνεις» «Εσύ πως έχεις;» «Άλλο εγώ» «Δεν πάει έτσι Harry... Σε παρακαλώ» «Καλά αλλά θα είναι ένα μικρό και διακριτικό» «Εντάξει σ' ευχαριστώ» λέω και τον φιλάω... είχα είδη αποφασίσει το tattoo το οποίο θα μου κάνουν....

(1 ώρα αργότερα)

Ο Harry τελειώνει με το tattoo και μιλάει με τον tattoo artist.... «Έλα» μου λέει ο Harry και τα πόδια μου αρχίζουν να τρέμουν... ναι όπως καταλάβατε φοβάμαι τις βελόνες... αλλά θα το κάνω το tattoo... «Λοιπόν έχεις σκεφτεί κάτι συγκεκριμένο που θες να κάνεις ή να σου δείξω εγώ;» «όχι έχω βρει» λέω και του δείχνω μια φωτογραφία στο κινητό μου.(θα βάλω φωτογραφία για να σας δείξω το tattoo που έκανε.) αφού τελείωσα, πήρα τηλέφωνο την Aria για να βρεθούμε και να πάμε για ψώνια...

******

Aria's Pov

Το tattoo της Emily μου άρεσε πάρα πολύ... πραγματικά δεν περίμενα να κάνει κάτι τέτοιο... τέλος πάντων, το πρώτο πράγμα μου κάναμε ήταν να πάμε να πάρουμε ένα δώρο για τον Ezra και ένα για τον Harry... εγώ του πήρα μια μπλούζα, ένα απλό γκρι μπλουζάκι και ένα μαύρο πουκάμισο... η Emily πήρε στον Harry ένα μαύρο τζιν και μια άσπρη απλή μπλούζα... και συνεχίσαμε της αγορές μας για εμάς αυτή την φορά.... Εγώ πήρα ένα ζευγάρι super color πορτοκαλί και κάτι μαύρες γόβες... η Emily πήρε και αυτή super color αλλά σε κίτρινα και κάτι μωβ και μαύρες γόβες... τέλος από παπούτσια στεφτήκαμε να κάνουμε ένα δώρο και στην Depy και έτσι της πήραμε ένα ζευγάρι air force και κάτι μπεζ γόβες... και τέλος, τέλος αυτή την φορά πήγαμε να πάρουμε εσώρουχα... γιατί τι άλλο χρειάζεται μια γυναίκα, εσώρουχα φυσικά... η Emily λοιπόν πήρε ένα σουτιέν αλλά και crop top θα το έλεγα με δαντέλα και ένα ασορτί εσώρουχο από κάτω και calvin klein μαύρο ... και τέλος εγώ πήρα ένα εσώρουχο πάνω κάτω με δαντέλα...

And then you came (Harry Styles-Greek)Where stories live. Discover now