Chapter 35

176 20 6
                                    

Τραγούδι:Glee - Without You (Full Performance) (Official Music Video)

Emily's Pov

Η ημέρα της πρωτοχρονιάς δεν άργησε να έρθει. Ο γονείς του Sam δεν μπόρεσαν να ξαναέρθουν, μιας και μένουν στο Λονδίνο, και έτσι αποφασίσαμε να περάσουμε την πρωτοχρονιά μόνοι μας, τουλάχιστον μέχρι να έρθει η ώρα για να βγούμε με τα παιδιά... η Depy δυστυχώς δεν θα μπορέσει να έρθει λόγο της εγκυμοσύνης αλλά και επειδή φιλοξενεί, την οικογένεια της και την οικογένεια του Liam... και μετά από πολύ καιρό είναι στην Νέα Υόρκη η Lina με τον Zayn...

Sam's Pov

«Μωρό μου δεν ετοιμάζεις και τις βαλίτσες σιγά σιγά;» «Γιατί να ετοιμάσω βαλίτσες;» «Εεε πως θα πάμε Παρίσι, χωρίς βαλίτσες;» «Sam τι λες;» «Έκπληξη» λέω και φανερώνω τα εισιτήρια που είχα κρυμμένα πίσω από την πλάτη μου... «Την δευτέρα το πρωί πετάμε» «Σ' αγαπώ» λέει και πηδάει στην αγκαλιά μου.... «Και εγώ σ' αγαπώ πριγκίπισσα μου»

******

Ο χρόνος σε μια ώρα αλλάζει, οπότε έπρεπε σιγά σιγά να αρχίζω να ετοιμάζομαι... αφού βάφτηκα και ίσιωσα τα μαλλιά μου, έβαλα ένα αμάνικο κοντό κόκκινο φόρεμα με μαύρες γόβες... έβαλα επίσης από το αγαπημένο μου άρωμα, πήρα το μαύρο μου τσαντάκι για μετά, το κινητό μου και κατέβηκα κάτω... «Θέλεις σίγουρα να βγούμε μετά;;.. μπορούμε να πάμε για φαγητό μόνοι μας» ρωτάω καθώς κάθομαι στην αγκαλιά του «Μμμ δεν ξέρω αγάπη μου, όταν αλλάξει ο χρόνος θα τηλεφωνηθούμε με τα παιδιά και μετά βλέπουμε... έτσι και αλλιώς θα πάμε στο Παρίσι και θα είμαστε οι δυο μας ... οπότε γιατί να μην δεν βγούμε με τα παιδιά; Και ούτος η άλλος εσύ δεν μου είχες πει ότι δεν θέλεις να είμαστε μόνοι μας τις γιορτές;» «οκαυ»..... «Πάω στην κουζίνα» «Φέρε και την σαμπάνια και φέρε 6 ποτήρια» «Γιατί 6 ;» «Φέρε εσύ και θα δεις»

Sam's Pov

Μου είχε πει ότι δεν θέλει να περάσει τις γιορτές μόνο με έμενα. Λέει ότι θέλει να έχει την παρέα της εφόσον δεν έχει την οικογένεια της.... και επειδή δεν ήθελα να την βλέπω έτσι, είπα στην Aria να έρθει μαζί με τον Ezra, τον Zayn και την Lina... πάω στην πόρτα και την ανοίγω σιγά σιγά για να μην ακούσει η Emily... «Καθίστε» λέω καθώς τους κάνω νόημα να περάσουν... «Emily έλα σε 20 λεπτά αλλάζει ο χρόνος» «Τώρα» μετά από 2 λεπτά έρχεται με τα 6 ποτήρια πάνω σε ένα δίσκο και την σαμπάνια... «Τι κάνετε εσείς εδώ;» «Τι μόνους σας θα σας αφήναμε;» λέει η Aria και σηκώνεται για να την βοηθήσει....

Emily's Pov

Είχα μείνει μαλάκας όταν τους είδα να κάθονται όλοι άνετοι στον καναπέ... χάρηκα πολύ που θα περάσουμε όλοι μαζί την πρωτοχρονιά... «Θέλετε να σας φέρω κάτι να πιείτε;» «ένα ουίσκι θα το έπινα» λέει ο Ezra «Zayn εσύ;» «Και εγώ το ίδιο» «Και εγώ» λέει ο Sam καθώς προχωράω προς την κουζίνα... «Έχω να σου πω» ακούω την Aria από πίσω μου.. «Πες μου» «Ο Harry σκέφτεται να αρραβωνιαστεί σύντομα..» «Αχα... ωραία και καλά στέφανα που λένε» «Τι έπαθες; Σε πείραξε; Τον αγαπάς ακόμα έτσι;» «Ναι Aria τον αγαπώ αλλά μέχρι εκεί, δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω μαζί του πλέον» «Καταλαβαίνω... στις 11 το πρωί πετάει για Παρίσι» «Τι κάνει στις 11 το πρωί;» «Πετάει για Παρίσι.. τι έπαθες πάλι;» «Γιατί την Δευτέρα δηλαδή μια μέρα μετά, στις 11 το πρωί πετάω και εγώ για Παρίσι μαζί με τον Sam» «ΟΥΟΟΥ κάνεις πλάκα έτσι;» «Όχι μιλάω πάρα πολύ σοβαρά» «Εεε νταξει τώρα δεν νομίζω σε ολόκληρο το Παρίσι να βρεθείτε» «Μακάρι»

And then you came (Harry Styles-Greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora