ölüm benim kurtuluşum olacak da ondan

8.8K 301 20
                                    

Hastahane de olaylar göründüğünden de beterdi. Doktor Derine lösemi teşhisini koymuştu bu yüzden hastahaneye yatirilmasinive bir an önce kemoterapiye başlanmasini söyledi, olayin en zor kismi iseDerine anlatmakti.

Derin  hastahane odasındaki yatağina uzaniyor ve buradan bir an önce çıkmayı bekliyordu.

Doktor odadan içeri girdi,Derin doğruldu ve doktoru dinlemeye başladi. Doktor" merhaba Derin benim adim Mert ama senin için adim doktor biyik tamam mi?". Derin gülerek "tamam" dedi. Doktor " bak Derinciğim kaninda bulduğumuz mikrop bize lösemi olduğunu açikliyor, işte bu yüzden seni bir süre hastahanede misafir edeceğiz" dedi. Derin kanser olduğunu duyduğunda  tepkisi gülmekti. Doktor "Derin sakincasi yoksa neden güldüğünü sorabilirmiyim?" dedi kendisi de gülerek. Derinin cevabi ise şu oldu " ölüm benim kurtuluşum olacak da ondan" dedi. Bunun üzerine doktor Bıyık, Derinin babannesi ve dedesi  beyninden vurulmuşa döndü.Doktor biyik" Derin seni iyileştirecegim bumdan en ufak şüphen olmasin" dedi. Derin sadece dinlemekle yetindi.

Derinin yaninda duran hemşire " evet derincigim madem burada zaman geçireceğiz i zaman sana buralari gezdireyim hadi  gel" dedi ve derinle birlikte orayi gezdiler. Geri geldiklerinde ise Derinin babannesi ve bedesinin burada kalamayacaklarini söylediler çünkü yasakti sadece anne ve babsi kalabilirdi bu da olamayacagina göre gitmek zorundalardi.

merhaba okurlarim lütfen hikayeyi okuduktan sonra voteleyin ya da yorum yapin yoksa yazma isteğim kaçiyo beni desteklerseniz sevinirim. Gelecek bölümde görüşürüz ;)))

KARANLIKTAN ÇOK KORKUYORUM BABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin