Derin hala keremin kucağindaydi ve ayni zamanda arabayı kullanıyordu. Kerem " Tamam az kaldı yetiştiricem seni hastahaneye sakın beni bırakayım deme!" dedi ve gazı kökledi.
Hastahaneye geldiler Kerem doktor bıyığı buldu ve Derini dikkatlice sedyeye yatırdı. Doktor bıyık Derinin kalbinin durduğunu belirtti ve elektro şoku kızın göğsüne yerleştirdi. Derinin kalbine giden her şok Keremin göğsünde sancı yapiyordu. Kerem ellerini başında birleştirdi ve yavaşça yere çöktü. Doktor hala Derini hayata döndürmeye çalışıyordu derken Derinin kalbi tekrar atmaya başladı ve ardından yoğun bakımda tutuldu.
Kerem o akşam yoğun bakımin camından Derinin izledi. Ertesi gün Derin kendine geldiğinde Kerem Derinin yanına oturdu ve " Derin çok özür dilerim nasıl oldu bilmiyorum" derken Derin Kereme arkasını döndü ve " Merak etme ölmeyeceğim " dedi. O arada içeri doktor Bıyık girdi tetkikleri yaptı ve " Hani kendine iyi bakıcaktın Derin" dedi.
Derin " Şey Özür dilerim doktor bıyık"
Doktor Bıyık" Deri böyle yaparsan ben de sana verdiğim sözü tutamam"
Derin " Haklısın biliyorum ama senden bişey rica esicem daha doğrusu bir s9z istiyorum"
Doktor Bıyık" Ne sözü?"
Derin " Beni yaşanacağına dair bıyığı nin üzerine söz ver ?"
Doktor gülerek " Kendine iyi bakaman şartıyla Anlaştık" dedi
Kerem Derinin giyinmesine yardımcı oldu ve birlikte arabaya bindiler. Kerem Derinin yüzüne baktı ama Derin hiç oralı olmadı.
Yol boyunca hiç konuşmadılar eve geldiklerinde Derin odasına çıktı ve yatağına uzandı ve uyuyakaldı.
Birkaç gün sonra Derin kemoterapi sonuçlarını öğrenmek için Keremle birlikte hastahaneye geldiler. Kerem Derini yatağa yatırdı ve o da yanına oturdu derken içeri doktor bıyık girdi ama o da ne doktor bıyığın bıyıkları artık yoktu. Kerem anlamıştı.
Derin " Doktor bıyık bıyıklarınız nerede?" dedi titrek sesiyle.
Doktor Bıyık " Üzgünüm Derin sana verdiğim sözü tutamadım" dedi ve o arada Kerem ağlaya ağlaya odadan dışarı çıktı.
Merhaba sevgili okurlarim Finale yaklaşiyoruz çünkü vote sayisi az bu arada bu hafta yazamayabilirim 2. sınavlar var biter bitmez sizinleyim umarım beğenmişsinizdir öpüldünüz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN ÇOK KORKUYORUM BABA
General FictionGercekte baba olan ama kendini baba gibi hissetmeyen ve daha 5 yaşinda olmasina rağmen 50 yasindaki bir insannin cekemeyecegi azabi ceken küçük kizinin hikayesi