Kerem Fashion Show

5.7K 209 6
                                    

Selam sevgili okurlarim dayanamadım yeni bölümü yayınlayayım dedim ve sizlereleyim iyi okumalar :)

Derin'de Kerem'in ellerine bakıyordu ve Kereme " Şey kemoterapiden dolayı böyle oradaki çocuklar söylemişti yakında kel kalıcam ne kadar acayip öyle değil mi?" dedi. Kerem altüst olmuştu üzüntüden cevap verememiş sadece kafa sallamakla yetinmişti.

Kerem Derin'e " Derin aklıma bir fikir geldi saçlarını kesip yeni model versek nasıl olur?" diye sordu. Derin "Olur bana uyar" dedi ama saçlarının kesilmesini istemiyordu çünkü zaten onları kaybedecekti  en azından biraz daha durmasını istiyordu çünkü Kerem ilk defa onunla ilgileniyordu.

Derin kesimden sonra Keremin ellerini gözünden çekmesini bekliyordu ve Kerem ellerini çekerek"Kerem fashion show" dedi

Derin "Fena değil sefillere dönmüşüm" dedi gülerek ve Kerem'e" Teşekkürler ııı şey ııı sana ne diye hitap edeyim baba diyince beni öldürmek istiyorsun da?" dedi. Kerem mal gibi kalmıştı işte bu çalışmadığı yerden gelmişti. Aslında bakarsan Derinin ona baba demesini istiyordu. Bir anda ona nasıl bu kadar yaklaştığını onu sevmeye başladığını düşündü ama benliğinden cevap gelmedi. Derin hala onun cevabını bekliyordu.

Kerem "Baba kulağa hoş geliyor"

Derin " Nasıl yani artık sana baba diyebilecek miyim?"

Kerem "Evet"

Derin" Biliyo musun bazen seni hiç anlamıyorum"

Kerem"Normal çünkü bazen ben de kendimi anlamıyorum"

Derin" Yok ,yok sen kesinlikle umutsuz vakasın"

Kerem"Çok mu şaşırdın yani?"

Bunu duyunca derin kahkahalara boğuldu

Kerem de Derinin gülmesi komik diye gülmeye başladı.

  Umarım beğenmişsinizdir bu arada bakarsıniz yarin yeni bölüm gelir hee ne dersiniz ? :))

KARANLIKTAN ÇOK KORKUYORUM BABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin