Kerem eve geldiğinde koşarak Derinin odasına çıktı orada yoktu. Gözü cama takıldı ve Derinin orada olduğunu gördü ardından o da aşağıya indi , tahta zemini aştı ve "Derin ne yapmaya çalışıyorsun?" diye sordu.
Derin "Tedaviden vazgeçiyorum"
Kerem"Ne demek tedaviden vazgeçtim kafana göre karar veremzsin sen"
Derin " Allah allah pardon sen kim olduyorsu ki? diye çıkıştı. Keremin ağzı düyümlenmişti sanki.
Kerem"Bak Derin seni gerçekten çok seviyorum her saniye aklimdasin , Barışla konuştuğumda ne dediğimi bilmiyordum"
derken derin sözünü kesti ve "Çevirme baba sen benden utanıyorsun yaa ne utanması benden nefret ediyorsun. Hatta öldüğümde gülersin sen" dedi.
Kerem" Saçmaliyorsun Derin gerçekten böyle hissetmiyorum" dedi ve başi dönmeye başladı bi anda sendeledi Kerem de yanına gitmek için hareketlendi Derin
" Sakın yaklaşma bana" dedi. Kerem durdu ve Derini izledi elleri buz kesmişti. Kerem Derine " Derin sen tıpkı benim nefesim gibisin içimde tuttuğum sürece benimsin bıraksam gideceksin bırakmazsam öldüreceksin" dedi. Derin çok duygulanmıştı Keremin gözlerinin içine baktı ona doğru yavaş adımlarla yürüdü.
Kerem dizlerinin üzerine çöktü ve kollarını açtı gün batımı Derinin o soluk yüzünü aydınlatıyordu derken Derinin burnu kanamaya başladı. Ama hala babasına ulaşmaya çalışıyordu. Keremin yüzü kanı görünce değişmişti. Derin bir adım daha attı ve gözleri karardığı gibi babasının kollarına yığıldı ve o masum gözleri bir daha hiç bakmaksizin kapandı.
Kerem hareket edemiyordu kollarında kızının cansız bedenini sarıyordu. Son kez burnunu onun boynuna dayadı kokusu burnuna geldi ve bağıra bağıra ağlamaya başladı.
***
Ertesi gün cenaze işleri için hazırlandı kerem ve arabasına binip mezarlığa gitti.
oraya ulaştı ve o derin çukura Derini koymak için indi. Derini Keremin kucağına verdiler ve kerem onu tekrar güçlü kollarıyla sardı. Keremin babası " Kerem hadi bırak artık herkez seni bekliyor" dedi
Kere" Nasıl bırakayım baba üşür o burada" dedi ağlayarak.
Kerem biraz daha durduktan sonra zorla çıkarıldı ve Kerem çıkmadan önce Derin üşümemesi için ceketiyle onu sardı ve Derin sonsuza kadar karanlığa gömüldü.
Kerem mezarda biraz daha durdu, derin derin düşündü ve oradan ayrılıp arabasına bindi. Derinin sesi kulaklarında çınlıyor, masum gözleri ve silüliyeti gözünün önünden gitmiyordu. Kerem" Derin seni kaybettim ama bunu hiç ama hiç istemedim. Gittiğine beni yanlız bıraktığına hala inanamiyorum.
sen beni yanlız bıraktın ana ben seni bırakmayacağım" dedi ve emniyet kemerini çıkardı sonra da gazı kökleyip direksiyonu gelmekte olan tırın üstüne kırdı.
Olay yeri inceleme altına alındı ve kımızı pagani nin içinden siyah bir ceset torbası çıktı. Yani Kerem de kızının yanına, karanlığa gömülmek için gözlerini yummuş ve onun karanlığına ışık tutmak için yol almıştı
SON
Merhaba sevgili okurlarım hikayemde final yaptım çünkü yorum ve vote sayısı çok düşü begenmediginizi düşündüm o yüzden sonlandırdim her ne olursa olsun okuyan her tatlı okuyucularıma çok teşekkür ederim umarım keyif almissinizdır. bu arada Aşka şans ver diğer kitabım o da çok güzel onu da okumanizi isterim öptüm ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN ÇOK KORKUYORUM BABA
General FictionGercekte baba olan ama kendini baba gibi hissetmeyen ve daha 5 yaşinda olmasina rağmen 50 yasindaki bir insannin cekemeyecegi azabi ceken küçük kizinin hikayesi