Kaçış Zamanı

186 9 0
                                    

Kamptaydım. Ama tımarhaneyi, kamp gibi gösteriyorlar. Odada 4 kişiyiz. Buraya baş edemedikleri çocukları gönderiyorlar.  Ama herkes erkek. 1 gün sonra bir kızı getirdiler bizim odaya biz odada 5 kişi olduk. Kız kampın en zeki insanı. Biz ona buranın ne kadar kötü biyer olduğunu falan anlattık o zaten biliyorum demekle yetindi. Bizi burda köle olarak çalıştırıyolardı. Bizim odada 4 kişi kaçmak istiyordu. Geriye kalan da gerçekten salaktı. Sonra biz planımızı yaptık ama birşey yolunda gitmiyordu. Her 10 metrede bi güvenlik vardı. Ve kapılar akşam 11 de kapanıp sabah 9 da açılıyordu. Yeni gelen kızın bir planı vardı. Kapılar otomatik olduğundan altında birşey varken kapanmıyordu. Kız yanında birsürü alet edevat getirmiş gizlice. Siz uyuyun ben sizi kaldıracağım Dedi bizde uyuduk. Ben kalktığımda odada sadede ben ve kız vardı diğer kalan 2 kişi nereye gitmişti ???
Onlar yarım saat sonra geldiklerinde bizim işimizi kolaylaştırdıklarını söylediler ama nasıl? Güvenlik görevlilerinin dikkatini başka bir nesneye çektik dediler bizde sevindik. Vakit kaybetmeden kaçış planımızı uygulamaya koyulduk. Ama tam başlıyorken aklıma annem ve babam geldi. Onlar beni bir defa burdan almışlardı ve bir gün sonra tekrar buraya gönderdiler. Ben buranın kötülüklerini anlatmıştım onlara ama onlar bana herzamanki gibi inanmadılar. Burdan çıktığımda ilk önce onların yanına gideceğim dedim ve arkadaşlarımla buranın ne tür lanet biryer olduğunu anlatacaktık.Tam yolun yarısına gelmişken Bir temizlik görevlisi bizi gördü ve ''Siz Bu saatte nasıl dışarıya çıktınız '' Dedi ve biz şoka girdik ama neyseki kızın bir cevabı vardı. '' Bizim tuvaletler çok pis nasıl temizliyorsunuz? '' dedi. Temizlikçi bizim koğuşa doğru yola çıktı. Ve biz bir kişiyi daha atlatmıştık. Hepimiz çok heyecanlıydık çünkü hiç bilmediğimiz biryerden kaçıyorduk ve kontrol odasının nerede olduğunu bilmiyorduk. Tam tamına 1028 oda birde yerin altında da 1028 oda vardı biz teker teker bakmak zorundaydık. Bu sefer benim bir fikrim vardı. Herkes uğurlu sayısını söylesin dedim. İlk önce ben dedim hemen 571. Odaya koştuk. Hemen bulmuştuk. Ama kontrol odasında birsürü adam vardı. Kız birden arka vebinden bi kutu çıkardı. '' Bu ne ?'' Dedik hepimiz. Kız bu uyutucu bir gaz dedi ve direkt olarak içeri attı. İçeri atmasıyla bütün gözlerin bize dikilmesi bir oldu.  Devamı 2. Bölümde !!

KAÇIŞ PLANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin