Çocuklar eve gittikleri için çok mutluydu. Ama bu mutlulukları çok sürmeyecekti. Aileleri buraya geldikleri E sinirli bir vaziyette onları kap dışarı eder ve sokakta başıboş dolaşmaya ve konaklamaya çalışırlar. Kızın yine bir fikri vardı.
- Bence bir Motele veya başka bir konaklama yerine gitmeliyiz.
- Ama Nasıl ? Hiç paramız yokki.
Kız elini cebine attı ve bir tomar para çıkardı.
- Bu kadar parayı sen nerden buldun? Demekten kendimizi alamadık.
Kız : " Evden kovulmadan önce evden aldım. "
Biz ise : " Yani bir nevi hırsızlık yapmış oldun " dedik. Ama kız cevap vermedi. Aklımda iki tane soru vardı
1- Bu kız daha buraya gelmeden, yaşanmadan bu kadar şeyi Nasıl biliyor?
2- Bu kızın bir ailesi yoktu. Nasıl olmayan bir aileden para alabilir ki?
Bu soruları kız yanımızdan gidince diğerlerine de sordum ve onlar da cevap veremeden donup kaldılar. Artık aklımızda iki önemli soru vardı. Bu soruların cevaplarını ancak bu kız verebilirdi ama bizim düşüncemizce bu kız çok tehlikeliydi.Ertesi gün Kaldığımız motelin parasını ödedikten sonra Kız birden ortadan kaybolması bizi endişelendirdi.
1 saat sonra sakin adımlarla yanımıza yaklaştı ve " Kampa geri dönmemiz gerek " dedi. Biz neden dediğimizde cevap vermedi. Biz gitmeyi kabul etmedik birdaha o lanet yere gitmem demiştim ve dedikten sonra devamını getiremedim. Oraya gidersek yine bizi alıkoyacağından diyerek kızı gitme fikrinden kışkırtmaya çalıştık. Onu ikna etmek çok zordu ama başardık. Artık Ailesi olmayan Başıboş dolaşan ve zengin 4 çocuktuk. Artık kendi başımızın çaresine bakma Zamanımız gelmişti... Devamı 4. Bölümde!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ PLANI
MaceraBir grup baş edemedikleri çocuğu tımarhane benzeri bir kampa götürürler. Çoğu çocuk burada mutsuzdur ve kaçmak isterler.Bu Hikaye Kaçak İsteyen Birkaç Çocuğun Yaşamını anlatıyor. İyi Okumalar...