KAÇIŞ PLANI BÖLÜM 7 KURBAN

84 4 1
                                    

Peki neden bizi sadece buraya kadar kovaladılar? Hemen birilerine sorduk ve cevabımızı aldık. Bugün Tanrıya adak adıyorlarmış yani halktan birini kurban ediyorlarmış. İnanışa göre her yıl bunu düzenli olarak yaparlarsa tanrı onları cennet ile ödüllendiriyormuş. Bence çok saçma ama merak ettim. Ayrıca öldürülen kişi ya çok günahkâr ya da çok iyi kalpli birisi oluyormuş. Hemen içeri girmeye çalıştık ama nafile. Çok kalabalık. Siz diyin 200 biz diyelim 500 kişi. Ne yapacağımızı bilemedik. İleriye ulaşmak için ağzımızdan sadece Pardon sözcükleri çıkıyordu. Birde dikkatimi çeken bir şey vardı. Hepsinin üzerinde aynı kıyafetler ve ayakkabılar vardı.
Sonunda başa ulaşmıştık. Bu bizim yarım saatimizi almıştı. Çok garipti çünkü kurban edilecek kişi halen gelmemişti. Daha cümlemi bitirmeden bir kız geldi. Yüzü kapalıydı ilk önce tanıyamamıştım. Ama sonra yüzünü açtıklarında hepimiz şok olduk. Bu oydu. Bu bizim koğuştaki kız dedi bizimkiler. Ardından telefon tekrardan çaldı. Hemen açtım ve çok sinirliydim. Ağzımdan kötü sözler fışkırıyordu ve ben durduramıyordum. Adam tam başlıyordu ki konuşmaya yüzüne kapadım telefonu ve Seninle uğraşmak için zamanım yok! Dedim.     Kızı kurtarmak için bir şe.... Cümlem bitmeden kızın ağızından kızgın demir sokup karnını kesmişlerdi. O kızgın demir karnından gözüküyordu artık. Herkes alkışlamaya ve bağırmaya başladı. Biz donup kalmıştık ne yapacağımızı bilmiyorduk. Hemen buradan koşarak uzaklaştık ve yine telefon çaldı ama bu sefer benimki değildi. Çalan telefon Kızındı...
D e v a m ı   8.   B ö l ü m d e ! !

KAÇIŞ PLANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin