KAÇIŞ PLANI BÖLÜM 8 YOL AYRIMI

142 5 2
                                    

Tam o kızın yanına gidecekken bizi kovalayan adamlar tekrardan peşimize düştüler. Bir fikrim vardı: onları başka bir yöne çekip dikkatlerini dağıtmak. Bunu daha önce yapanlar vardı aramızda. Hemen bu fikri bizimkilere de söyledim onlar tamam yapabiliriz dediler.

Adamlar 3 kişiler. Biz de şuan 3 kişiyiz. Her kişiye bir adam düşüyordu. Şimdi Planımızı uygulama vakti gelmişti. Tam Koşmaya başlamışken telefonum çaldı. Arayan Yine Gizli Numaraydı Yani o BAY GİZEMLİ. Hemen telefonu açtım ve dinlemeye başladım :

- Hemen o adamlara teslim olmanız lazım. Onlar sizi bana getirecekler dedi.

- Her zamanki gibi yalan söylüyorsun. Kapıda limuzin falan da yoktu. Bizim arkadaşımızı öldürttün. Bizden Ne istiyorsun ne!

-SİZİ İSTİYORUM...

Bu kelimeyi duyduktan sonra ayağımın bağları koptu sanki, Yere düştüm. Tam o sırada arkadaşlarıma ''SİZ GİDİN KAÇABİLİRSEM BULUŞMA YERİNDE BULUŞALIM'' Dedim. O sırada adamlar yanıma varmışlardı bile. Hemen beni Kucakladılar ve eski model,külüstür bir arabanın içine koydular. Mendille Bir şey koklattılar. galiba bayıltıcı bir kokuydu. Ondan sonra ne olduğunu hatırlamıyorum.

Uyandığımda bir Evdeydim. Üzerimde yeni kıyafetler vardı ve saçım yine kesilmişti.Yataktan kalktığımda odaya bir göz atayım dedim. Oda Maviydi. yatak kırmızı. Yine büyükçe bir kitaplık vardı. Burası Bizim önceden gittiğimiz Göl evine benziyordu. Ama burası orası değildi. Burası Başka Bir Evdi. Ama bu sefer Göl değil! DAĞ EVİ!!!

Devamı 9. Bölümde!!

KAÇIŞ PLANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin