05|| Really, him?

370 47 19
                                    

"Jsem fakt kretén, když jsem si myslel, že bych mohl mít u Kate šanci, sakra!" Vykřikl frustrovaně Zayn, když jsem se právě snažila co nejrychleji vyjet z parkoviště.
 Bohužel mě hned při první zatáčce stihla červená.

"Tak teď mě poslouchej Zayne. Vím, že to co teď řeknu mě bude bolet a nikdy v životě bych to neřekla. Možná, jen pokud bych tím uspíšila natáčení šesté série American Horror Story, ale prostě to řeknu. Zayne, já tě znám a jsi o ost lepší chlap, než by kdy Ted vůbec mohl být. Tak přestaň fňukat. A žádný výmluvy!"

"Ale Pe-" Zašeptal Zayn, ale já mu dala ukazováček na pusu. Celý se zastavil v jednom pohybu a díval se mi hluboce do očí. Náš oční kontakt byl přesně jako když se poprvé potkala Kim Kardashian s Kanyem. Až na to, že Zayn není raper a já nejsem milionářka s velkým zadkem.
Koutkem oka jsem se podívala na svoje pozadí, ale pak zse navázala oční kontakt se Zaynem. Dobře, možná nejsem jen milionářka.

Zayn vzal lehce můj prst z jeho pusy, ale naše ruce pořád zůstaly spojené. "Pezz, zelená." Zašeptal a já si v tu chvíli uvědomila, že sen o Kanyem a Kim, neboli mně a zaynovi byl doopravdy jen sen a my pořád stojíme na semaforu.

"Jasně promiň." Vytrhla jsem mu svou ruku z jeho sevření a pevně chytla volant. Dupla jsem na plyn a v tu chvíli se auto rozjelo tak rychle, že se Zayn praštil o opěrátko sedačky. Trochu jsem se uchechtla a podvědomě se poplácala na zádech za to, že ta rádoby romantická chvíle s tím prasákem je pryč.

Každým metrem jsme se blížili k onomu místu, kde se má právě teď nacházet Kate s Tedem. Chádk holka, je tu teprve chvíli a už po ní letí ten největší kretén z celýho okolí. Teda skoro největší. O tom největším bych se raději nezmiňovala. Ikdyž bych s radostí řekla, že je to Zayn, není tomu tak.

Ano. Asi se ptáte 'On je na světě i větší kretén, než Zayn?', ale odpověď vás překvapí. 'Ano, je.'  A věřte mi, s tím klukem se nechcete setkat.

"Jsme tady." Vjela jsem na první volné místo, které jsem spatřila a ještě, než jsem vyndala klíčky ze zapalování, Zayn už byl z auta pryč. "Kurva" Vydechla jsem a rychle vylezla ven. Naštěstí stál vedle auta a nevěděl kam jít, takže jsem ho tu nemusela nikde nahánět.

"Na té fotce to vypadá, že jsou u nějaké sochy." Okřikla jsem ho, když už se chtěl dát na cestu. "Ježiši Zayne, tak chvilku počkáš, ne?" Doběhla jsem ho a pořádně se zadívala na tu sochu. Když jsem ho tedy dostihla, oba jsme se dali do pohybu a mise s názvem "Tedvakuace" mohla započít.

Nevím co se to se mnou děje, ale nejradši bych tam Kate s Tedem nechal a zůstala v té kavárně s otravnou Shell. V tuhle chvíli jsem se přímo modlila, ať tam ty dva nenajdu. Možná to bylo sobecký a vůči Kate pěkně hnusný, ale já se prostě necítila na to, že bych chtěla vidět Kate se zaynem.

"Hej Kate." Zakřičela jsem, když jsem je spatřila na druhé straně sochy. Stihla jsem to akorát v čas, abych zabránila Tedově ruce v pohybu nahoru po Kateině noze. "Hej úchyle." Zařvala jsem znovu a Ted, jako na povel, zvedl hlavu.

Tišše jsem se zasmála a zayn se ke mně přidal. Oba jsme pěkně v klidu došli k páru, jehož shippovací jméno bych nepoužila ani v nejvyšší nouzi.

"kohopak to tu máme," zachrochtal Ted a Kate celá zčervenala. "Teda Pezz, nečekal bych tě tu s tímhle stvořením. Všichni v okruhu dvěstě mil přeci ví, že je to člověk, kterýho by ses nedotkla ani klackem."

"Au." Zayn di dal ruku na srce a nasadil výraz raněného štěněte. Nad oběma jsem jen protočila oči a vydala se ke Kate, která by se nejradši propadla studem. Věděla jsem, že se jí Zayn nejspíš líbí, a tak to pro ni musela být obrovská potupa.

Bad Boy [Z.M.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat