Seděla jsem na posteli a snažila se vymyslet, co se svým životem. Dobře, možná to tak vážné nebylo, ale opravdu hodně jsem se nudila a to už trvalo několikátý den. Minulý večer jsem se dokonce snažila vymyslet, jak dát Zayna a Kate dohromady, i když sama vím, že to nechci.
Vzala jsem do ruky mobil a na facebooku si zadala jméno "Alex". Čekala jsem, jestli na mě náhodou nevyjede jedna známá tvář. Musela jsem si projet pár profilů, abych poznala, který nich to vlastně na té párty byl, ale nakonec jsem uspěla.
Odeslala jsem mu žádost o přátelství a po pár sekundách mi přišlo oznámení o přijetí mé žádosti. Najela jsem na zprávy a hned začala psát, v mé hlavě totiž právě vznikal naprosto dokonalý plán.
Perrie: Ahoj, pamatuješ si mě?
Alex: Ta holka s kterou jsem se líbal u nás na gauči? Dost jasně..
Perrie: To jsem byla až tak špatná?
Alex: Právěže naopak
Perrie: Tak to bys mohl přijmout mé pozvání na rande :)
Alex: Nemají tohle náhodou dělat kluci?
Perrie: Nebylo by to skutečný rande
Alex: Takže něco jako náš vztah..
Perrie: Přesně, ten tam taky bude potřeba mimochodem
Alex: Cože? O co teda jde?
Perrie: No bude to jakože falešný rande..
Perrie: Vlastně dvojrandeAlex: Panebože
Alex: Co za to?Perrie: Co?
Alex: Co za to dostanu? Snad nemyslíš, že to budu dělat zadarmo..
Perrie: To vymyslíme potom, teď tě přidám do skupinového chatu, kde se budeš tvářit jako můj kluk. :)
Alex: Fajn cenu si vyberu já..
Rychle jsem založila skupinu, kam jsem pozvala Zayna, Kate a Alexe a byla nadšená, jak se mému plánu zatím daří. Taky jsem byla obzvlášť ráda, že nebudu další den jen sedět nad počítačem, nebo knížkou.
Perrie: Co říkáte na to, kdybysme dneska vyrazili na dvoj-rande? :) Já s Alexem a Kate se Zaynem.. a nesmíte říct ne, protože je to všechno domluvený.
Alex: Super nápad zlato :*
Kate: Cože? Proč bych měla chodit někam se Zaynem?
Zayn: Beru, stejně nemám co dělat.
Perrie: Vidíš Kate, tři proti jednomu hlasu. Myslím, že vás všechny za půl hodiny naberu. :)
Kate: Cože?! To není fér, já nikam nechci!
Perrie: Smůla zlato
Alex: Já vás naberu, ať s tím nemáš práci lásko :*
Perrie: Dobře ♥
S nakrčeným obočím jsem odhodila mobil na postel a vydala se ke skříni, kde jsem se snažila nají nějaký vhodný outfit. Vytáhla jsem své oblíbené džíny a modlila se, abych se do nich dnes nacpala.
Byl to docela boj, ale druhá nohavice šla už o dost líp než ta první, ale u zapnutí knoflíčku jsem se celkem zapotila. Když jsem v nich byla celá, natáhla jsem si obyčejné tričko, které nosím obvykle po doma a obula si converse.
Napsala jsem Alexovi ještě mojí adresu a seběhla schody dolů. Na chvilku mě přemohla nostalgie dnu, kdy jsem tu poprvé potkala Kate. Nebylo to zas tak dávno. Hned jak jsem uslyšela troubení, vyběhla jsem ven, aby mamka neměla zase zbytečné otázky, které mě určitě čekají až přijedu.
ČTEŠ
Bad Boy [Z.M.]
FanfictionŘíká se, že v sousedství ví každý o každém všechno a Perrie je toho živoucím důkazem. Věděla o svých sousedech vše a to i do těch nejmenších detailů. Věděla kdo kde s kým spal, komu se narodilo dítě, kdo koho podvedl a také věděla, že se jejímu nech...