"Takže jeden zelený čaj a odtučněné karamelové latté tady pro mou slečnu." Zayn se oslnivě usmál na prodavačku, která by si nejradši na místě stáhla kalhotky. Bylo fakt vtipný, jak nad Zaynem potichu vzdychá a pokaždý, když se Zayn koukne jiným směrem, její oči sklouznou na jeho svaly. Přitom on si tu teď vybírá oblečení, aby oslnil Kate.
Když jsem se potichu vysmívala snaživé servírce, skoro jsem stihla ignorovat to, jak mě nazval."Ale já nejsem tv..." Ani jsem to nestihla doříct a proud mých slov přerušila Zaynova ruka, která se mi teď lepila k puse. Znovu se usmál na servírku a pak mě vtáhl do něčeho, čemu by se mohlo říkat úchylné objetí.
Pokud to mělo donutit, aby Shel, jak bylo napsané na visačce servírky, odešla, zabralo to perfektně. Zatímco mi Zayn mačkal ruce víc k tělu, jeho dech jsem cítila až u mého ucha. Začala jsem sebou šít, protože to bylo celkem nepříjemné, jelikož moje uši byly lechtivé.
"Zayne dost, mám lechtivé uši!" Sykla jsem na něj, ale on mě odmítal pustit. Najednou mi slabě foukl do ucha. Celá jsem se otřásla a snažila se mu vymanit, ale jeho stisk byl až moc pevný.
"Perrie lepší výmluvu sis vymyslet nemohla? Akorát se ti líbí, jak jsme k sobě blízko a nechceš si to přiznat," jeho hlas zněl až moc vyklidněně, na to, jaký kraviny říkal. "nebo se ti to líbí a bojíš se, že kdybys byla blízko mě ještě chvíli, vyjedeš po mně?" Prohodil laškovně Zayn a olízl mi ucho.
Vážně mi teď olízl ucho? Nechutně jsem ho odstrčila a odsedla si na židli, která byla naproti němu. "Pokud jsi opravdu řekl to co si myslím, měl by si to co nejdřív vzít zpátky, pokud nechceš přijít o koule," To co jsem se mu teď snažila vyčíst hezky chronologicky, přerušila právě přicházející Shel.
"Vaše objednávka." Usmála se na nás velice přívětivě a předložila před nás teplé kafe. Zayn se jen naštvaně podíval na Shel, ale nic neřekl. Nic netušící Shel se vydala zpět za pult a Zayn si naštvaně míchal černé kafe, které mělo být zelený čaj.
"Opravdu mám lechtivé uši a nevím, vážně to nechápu, proč sis mohl myslet, že se mi líbíš?! Vážně to seš až takovej egoista, nebo si moc blbej na to, abys viděl, jak tě nesnáším?" Zamračila jsem se a trochu se zamyslela, co bych měla říct dál. "Když jsi mě poprosil o to, abych tě změnila, nevěděla jsem jakej kus kreténa ty seš. Kate si zaslouží něco víc, než jen hezkou tvářičku." Rozpačitě jsem s podívala na svoje latté a doufala, že si té mé poznámky na konec nevšimne.
"Vlastně se mi Kate líbí až tak dost, abych zjistil, jestli mi nepomáháš jen proto, abys jí o mě říkala špatnosti, zatímco bys po mě tajně toužila. Hlavně ty bys toho byla teda schopná." Zašklebil se na mě a já se nad jeho arogancí snažila nepozastavovat.
"Jo jasně, tak se mě příště radši zeptej, než uděláš něco jako tohle." Vzala jsem si do ruky své latté a několikrát se z něj napila, ignorujíc Zaynův pohled. "A jestli někomu jen cekneš o tom, že mám lechtivé uši, uříznu ti ty koule, to přísahám."
Usmála jsem se a dál se věnovala svému latté. Po tomhle rozhovoru jsem na Zayna neměla vůbec náladu, a to mi zbývalo zajít s ním ještě ke kadeřnici. Zayn od mé poslední věty naštěstí vůbec nepromluvit, takže jsem měla chvilku pokoj od toho otravného hlasu, ale když jsem dopila své kafe, začínala jsem se nudit.
Měla jsem tak půl hodiny k dobru, jelikož kadeřnice nás měla objednané na pátou hodinu, a teď bylo jen něco málo po čtvrté. Vstala jsem a vzala svůj i Zaynův hrnek. Šla jsem směrem k pultu, kde bylo pár barových stoliček, a bez ptaní se posadila.
K mému překvapení se na mě otočila Shel, která nás ještě před chvilkou obsluhovala. Podala jsem jí hrníčky a ona je rozpačitě přijala, přičemž pohledem pořád kmitala mezi mnou a Zaynem. Nejspíš zaslechla to, jak jsem na něj před pár minutami křičela, a tak si mohla myslet, že je třeba důvodem naší hádky.
"To je v pohodě, my spolu nechodíme." Uklidnila jsem ji, zatímco jsem si odemykala svůj mobil. Nejdřív jsem najela na instagram a zkontrovala, jestli někdo nepřidal něco nového. Nic.
"Takže mi tím chceš říct, že je single?" Naklonila se ke mě přes pult a zašeptala, aby ji Zayn neslyšel. Zvedla jsem pohled od svého mobilu a s trochu naštvaným pohledem ji uzemnila.
"Ne není. Vlastně už po někom jede a ne, nejsi to ty." Znovu jsem obrátila svůj pohled k telefonu a doufala, že věta, kterou jsem jí řekla, aby se uklidnila, nepovede k delšímu rozhovoru.
"Tak v klidu, jen se ptám. Je dost sexy." Trochu se zasmála. Najela jsem na messenger a otevřela si chat s Kate. Měla jsem v plánu jejich vztah trochu popostrčit dopředu, abych to se Zaynem měla brzo z krku. "Hele nechtěla jsem tě urazit, byla to jen sranda. Tady máš na účet podniku." Znovu se ozvala otravná Shel, což mě donutilo znovu zvednout pohled. Její malá ruka mi pod nos podstrkovala průhlednou tekutinu z které jsem až sem cítila alkohol.
"Řídím." Falešně jsem se na ni usmála a skleničku jí strčila zpátky. Nejspíš byla chyba sem chodit, protože teď by byl i Zayn lepší, než otravná Shel. Otráveně jsem se otočila na Zayna, který teď nezaujatě něco dělal na mobilu. Při pohledu na něj jsem si vzpomněla, že jsem chtěla napsat Kate.
Perrie: Ahoj kočko, už ses koukla po okolí a po klucích?
"Divím se, že máš nějaký kamarády, si hrozně nepřístupná. Ale i přes to, bych se s tebou ráda víc poznala." Začala Shel a já jí začala být pomalu otrávená. Byla na mě moc energická a veselá a tyhle typy já nemám ráda. Vsadím se, že nepije, nekouří a nedělá nic, co by bylo nelegální.
Kate: Právě jsem s jedním venku xx
Kate: poslala fotku
"Kurva." Vyskočila jsem ze stoličky a běžela směrem k Zaynovi. "Kurva máme problém!" Vykřikla jsem a svalila se na sedačku vedle něj. Strčila jsem mu mobil těsně k obličeji a čekala na jeho reakci.
"Ten kretén!" Procedil Zayn a přitom zatnul pěsti.
"Myslím, že bychom si s tou tvojí proměnou měli trochu pospíšit, nebo ti jí někdo přebere." Oba dva jsme se naráz zvedli a snažili se co nejrychleji opustit tuhle skvělou kavárnu.
Cestou jsem Shel na pult hodila bankovku se slovy, ať si drobné nechá a ignorovala vše, co na mě potom pokřikovala. Nechtěla jsme, aby se Kate zapletla s kýmkoliv, kdo by ji mohl jen využít, a tak jsem tajně doufala, že to s ní Zayn myslí vážně. Určitě vážněji než Ted Stonson, který jí teď někde strká jazyk do krku.
---
Přináším nový díl po poměrně krátké době, protože proč ne? Byla bych moc ráda, kdybyste se mi ozvali v komentářích. Za ty, co byly u minulé kapitoly moc děkuji, děláte mi radost jak komenty, tak votes! ♥
Uvidíme se u nového dílu → Můžete mi napsat i názor na Shel, která se objeví ještě v několika kapitolách :D
ČTEŠ
Bad Boy [Z.M.]
FanfictionŘíká se, že v sousedství ví každý o každém všechno a Perrie je toho živoucím důkazem. Věděla o svých sousedech vše a to i do těch nejmenších detailů. Věděla kdo kde s kým spal, komu se narodilo dítě, kdo koho podvedl a také věděla, že se jejímu nech...