07|| Boyfriend

274 42 11
                                    

"Nejsi ten kluk, kterýho jsme potkali na parkovišti?" Zaynova otázka vyvolala značný rozruch u Kate, která tomu všemu jen s přivřenýma očima přihlížela. 

"Alex, moc mě těší." Alex, který se očividně nejmenoval Denis, jak jsem si původně myslela, podal Zaynovi ruku, který se na ni jen opovržlivě podíval.

"Pezz, neříkala jsi, že se jmenuje Denis?" zeptala se Kate, ke které se právě připojil, už téměř opilý Ted. Otočila jsem se na ni s tím, že by ta otázka nemusela být mířená na mě.

"Pfff, je to jeho ehm, prostřední jméno. Alex Denis.. uhm."
 Nervózně jsem se sesunula na pohovku vedle Alexe a snažila se sesunout co nejvíc dolů, aby mě nikdo neviděl, nebo co jsem si po těch drincích od Jade myslela.

"Jo přesně tak, ale bylo utajovaný, takže díky Pezz." Alex se hraně zasmál a položil mi ruku na pas, přičemž si mě k sobě prudce přitáhl. Dala jsem mezi nás ruku, abych tím zmenšila prostor mezi námi, ale moc to nepomohlo. Byl na mě nalepený jak tužky v penále.

"Víš co si myslím?" Otočila jsem se na Alexe a snažila se potlačit nepříjemný poct v žaludku. Alex nadzvedl obočí, ale než jsem stihla dokončit svou větu, Jade mě odtáhla z gauče a já věděla, co přichází. 

Postavila jsem se na nohy a snažila se strhnout Jade k blízkým záchodům. Naneštěstí pro mě se potom všechno semlelo tak rychle, že jediné co ji ještě z té noci pamatuji je Jade, držící moje vlasy během toho, jak jsem se nakláněla nad záchodovou mísou. 

***

"Bože, nemůže mi někdo donést prášek?" Zamumlala jsem a snažila se co nejvíc zahrabat do peřin. Měla jsem zavřené oči a byla potichu, jelikož jsem čekala, že se někdo ozve nebo tak, ale rodiče očividně nebyli doma. To znamenalo, že budu muset vstát a pro prášek si jít sama. 

Nasupěně jsem odkryla peřinu a překvapily mě rovnou dvě věci. Za prvé jsem na sobě měla crop top, který vypadal jako z osmdesátek a navíc mi zakrýval přibližně stejnou část těla jako bikiny. K tomu jsem nepochopitelně měla teplé legíny a na nohou se mi objevily gumové bačkory, které jsem ani náhodou nevlastnila. 

Druhá věc byla možná trochu děsivější. A to, že se na mé posteli objevil Zayn. Zmateně jsem se na něj dívala, ale můj pohled se spíš vracel na moje oblečení, které jsem teda ani náhodou nevlastnila. Což mi připomíná, že bych měla zjistit, kde mám šaty, ve kterých jsem tam včera šla. 

"Co tu chceš?" Ruce jsem si překřížila na břiše, protože jeho oči pořád klouzaly dolů na moje holé břicho. Prostě typický chlap. Chtěla jsem vstát, ale při každém pohybu mi do hlavy vystřelovala prudká bolest. Nemluvě o tom, že mi byla zima i v těch teplých legínách. Chtělo to prostě svetr. 

"Co tu chci? Chci vysvětlení sakra!" Vykřikl a já se okamžitě chytla za hlavu. Znovu jsem na sebe natáhla deku a snažila se moc nepřemýšlet nad tím, co se včera asi stalo, stejně mi to každou chvíli řekne. 

"Vysvětlení čeho prosím tě? Taky by mě zajímalo, když už jsme u toho, jak ses sem sakra dostal a kde mám ten prášek o který jsem před chvílí žádala?!" Chtělo se mi křičet, ale v krku jsem měla sucho a myslím, že bych to v tuhle chvíli ani nezvládla. Nesnáším rána po propitém večeru.

"Pozval jsem se a jak mám sakra vědět, kde máte prášky, nejsem tvoje chůva!" Na obranu jsem si dala ruce před sebe, ale nechala ho mluvit, protože jsem neměla chuť mu něco vyčítat, nebo mu říct nějakou jízlivou poznámku na jeho osobu, jak už mám ve zvyku. "Takže bych rád věděl, kde je Kate, proč máš růžový vlasy a proč sis to sakra rozdávala s Alexem, když se s ním sotva znáš kurva! Přesně tak, od kdy seš taková kurva?!"

Bad Boy [Z.M.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat