"Başım çatlıyor Rüyaaa!"
"Kim dedi sana o kadar içki iç diye!"
"Ama çok içesim geldi."
"Onca yıllık arkadaşız hala seni anlamıyorum!"
Lansmanın üzerinden beş gün geçmişti ve ilk bulduğum fırsatta alabildiğim kadar viski alıp Rüya'nın evine gelmiştim, bütün gece hunharca zıkkımlandığım için şuan başım ayrı midem ayrı isyan ediyordu.
Kafamın içinde ki düşünceleri bir türlü netleştiremiyordum yaşadıklarlarım, düşündüklerim her biri kafamın ayrı yerlerinde cirit atıyorlardı. Bu kadar içmemin sebebi de buydu, bir umut rahatlarım diye düşündüysem de olmamıştı.
Birkaç kere Rüya'ya Berat'ı sormayı düşündüm fakat hemen vazgeçtim zira bizi görüştürmek için elinden geleni yapacağına adım kadar emindim.
Hafta sonu olduğundan rahattım ve Rüya'dan ayrılıp evime gitmem akşamı bulmuştu. Eve adımımı atar atmaz davetli listesini karıştırmaya başladım ve bulduğum beş Berat isimli kişiyi de facebooktan arattım. Dördüncü denemem de aradığımı buldum
"Demek soyadı Öztürk."
Facebook'ta bütün profilini yalayıp yuttum resmen gittiği yerler ,arkadaşları, doğum tarihi...
Tam hesabımdan çıkış yapacağım sırada bir arkadaşlık isteği geldi,
"Yok artık, yoksa yanlış bir yere bastımda profiline girdiğimi anladı mı?!"
"Ahhh bittim ben anladı baktığımııı lanet olsuunn!"
Ağlar vaziyette kendi kendime konuşurken isteği kabul edip etmeme konusunda ikilimde kalmıstım. Telefonu elime alıp tereddütsüz isteği kabul ettim ve anında pişman oldum
"NE YAPTIM BEN ŞİMDİ!"
Lanetli bir pazartesiye daha uyanmıştım , bu aralar işlerim yoğun olmadığından kendime daha çok vakit ayırabiliyordum ,tabi bu vakitleri de uyuyarak değerlendiriyordum o ayrı bir konu.
"Ali Bey seni çağırıyor Nehir."
"Hemen bakıyorum."
Yeni aldığım kahvemi bırakıp Ali Bey'in odasına geçtim.
"Buyurun efendim, beni çağırmışsınız."
"Nehir yeni bir teknoloji firması bulmalıyız ,yarın şirketlerle toplantı yapılacak o zamana kadar bütün ihtiyaçlarımızın listesini çıkarmanı istiyorum."
"Peki efendim."
Liste işini bitirdiğimde saat dokuza geliyordu ,yarın yoğun bir gün beni beklediği için eve gidip yatmıştım.
Sağa dön , sola dön ,sırt üstü yat yok uyuyamıyorum bütün gün olan uykum bir anda uçup gitmişti. Telefonumu alıp oyalanmaya başladım, hesabıma girdiğimde şans bu ya ilk karşıma çıkan Berat ve yeni değiştirdiği profil fotoğrafı oldu.
Hakkını yememek lazım gerçekten de kusursuzdu , bir anlık boşlukla fotoğrafı beğendim.Yaptığım hatayı beynimin idrak etmesiyle hemen beğeniyi geri çektim ama ne fayda bildirim gitmişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya Unutmak İstemiyorsam?
RomanceHer şey normal Arkadaşlarım, yaşantım, acılarım... Peki ya sen , senin hayatıma girmen normal mi?